2020-10-02, 10:57
Medlem
Om Trump avlider så tillträder Pence och han dör så tillträder Nancy Pelosi och så vidare beroende på listan.

Fråga mig inte vad som händer med valet om kandidaterna dör. Dock ska presidenten avgå 20 Jan och den som vann valet tillträda.
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Roligt att folk här säger att karln har god hälsa, relativt till er själva då eller?
Nej, relativt hans ålder och övriga omständigheter, antar jag.
Citera
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Blir han friskförklarad om 14 dagar så lär de ta det ännu mindre seriöst

Varför skulle det vara någon skillnad på vanligt dödligas förhållningsregler ang covid -19 som säger 2 dagar symtomfri 7 dagar efter insjuknandet ok att vara i tjänst?
Citera
2020-10-02, 10:58
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Kan valet verkligen genomföras, om vi nu förutsätter att han blir lika allvarligt sjuk som Boris Johnsson?

Om han blir lika sjuk som Boris är valet förlorat för honom.
Citera
2020-10-02, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av django_0818
Givetvis kommer snöflingorna in i tråden och gråter ut för att folk är taskiga mot Generalissimus Trump på nätet just nu.

Det är alltså samma personer som brukar bedyra att offentliga personer, särskilt politiker, måste kunna "tåla lite". Samma personer som brukar häckla upprörda meningsmotståndare och hänvisa till "känsloargument".

Jag håller med - det är 2020 och toppolitiker får räkna med att bli manglade av pöbeln på sociala medier. Och det är kul att driva med hysteriska personer. Men då måste man för fan vara lite konsekvent också. Sluta lipa.

Trump supportrar brukar ju önska döden till Biden och har nästan en besatthet att snacka om hans hälsotillstånd men nu är det plötsligt lågt att snacka om sånt..

Hoppas Trump klarar sig men det bevisar återigen att en stor majoritet av Trump supportrar inte är raketforskare direkt.
Citera
2020-10-02, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Någon som kallar Biden för en "debatt-gigant" bör givetvis inte tas på allvar.

Tyckte han var vass 2012 men ja idag är han en svag kandidat

Men man ska inte glömma att även Trump är betydligt sämre idag än hur han var 2016.
Citera
Medlem
Trump kommer såklart säga att vänstern konspirerat och smittat honom medvetet.

Hoppas han tillfrisknar snart. Symptomen kommer såklart mörkas.
Nästa debatt är väl bara nån vecka bort.
Kanske kommer den ske via videolänk.
Citera
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Oj. Vad innebär det? Att det inte blir någon president?

Det betyder att dom inte vågar sätta något odds
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Sannolikheten att han har "den dåliga genen" som gör att man blir mycket sjuk är 3%. Minns Boris Johnson som knappt kunde andas i 2 veckor. En 74-åring är i riskgruppen. Han och familjen måste naturligtvis isoleras, det är hårda bud i USA.

Eftersom det är Trump och jag har min konspirations-hatt på mig så tror jag han hade corona i en liten burk. Och när han första gången förstod att han kommer att förlora valet så öppnade han burken och sniffade lite. Det kan ändå inte gå sämre för honom. "Jag förlorade för att jag blev sjuk".

Skakade han hand med 78-årige Biden efter debatten?

Om båda dör i corona, vem blir president?

Det här kan bli en kul tråd.

Tror du verkligen Trump skulle behöva bli sjuk på riktigt om han tyckte det behövdes?

Det jag ser som lite skumt är att hans läkare har gett ut ett väldigt officiellt dokument om hans och frugans smitta. Är det nödvändigt eller lite för att bevisa det?

Inte att jag nödvändigtvis tror det är fejk men Trump kommer troligen tjäna på det...
Senast redigerad av Snobird 2020-10-02 kl. 11:02.
Citera
2020-10-02, 11:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Kanske kan "tycka synd om" -faktorn betyda något. Slagpåsen Trump attackerad också av viruset.
Tvivlar på det. Den senile Biden kommer vinna. Polariseringen av USA minskar därmed inte utan vidgas. De enda som vinner är eliten som blir rikare på att lura vänsterpacket att nu blir det bättre i Amerika.

Liknande utveckling i Sverige. Kallsvettigt häromdagen när Reinfeldt satt i radion och analyserade presidentvalet.

Eliten har fortsatt blivit rikare under Trump också som gav dem den största skattesänkningen i USA:s historia. Och istället för vänsterpacket som Obama blåste och Biden/Harris just nu försöker blåsa så var det högerpacket Trump blåste.

Allt är ett jävla shellgame och en dialektisk mindfuck.
Senast redigerad av torstenferdinand 2020-10-02 kl. 11:30.
Citera
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Trump är ju med sin ålder i riskgrupp. Han är ganska fet också.

Men hur sannolikt är det han blir allvarligt sjuk?

Inte alls sannolikt. Möjligtvis kommer han få syrgas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Men kom igen nu...

Trump är den mest polariserande president som USA någonsin haft. Mycket av skiten Trump får på sig ÄR hans eget fel. Är ni blinda, historielösa och korkade!?

"Muuh rasism, inte gayvänlig muuuh". Avskyr vänsterpolitik lika mycket som sådana som du avskyr Trumps politik men högern håller i varje fall inte på att önska livet ur folk och bränna ner städer.
Du rättfärdigar sådant pöbelvälde. Är det någon som ska ha skit så är det Obama ochns tidigare vicepresident. Trump har inte droppat drönarbomber på oskyldiga, hans fel ligger i att tala om för värdelösa och misslyckade vänstermänniskor i att de har ett egenansvar i deras miserabla livssituation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in