2020-10-02, 11:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Jag har aldrig önskat livet ur Biden så där har du helt enkelt fel. Han är en senil jävla nolla som snart kommer glömma bort sitt eget jävla namn och inte ens förstå att det är han på bilden när han sitter o kollar på sitt eget jävla pass.

Jag hoppas att det går bra för han och hans familj. Jag hoppas att dom tar sig igenom det. Kan inte vara direkt kul.

Så lyssna nu på det här istället. Vad i helvete är det du sitter o gnäller om egentligen din jävla fjolla?

Nån som jag skulle aldrig få för mig att bete mig som er.

Har jag snackat personligt om dig eller? Jag snackade om Trump supportrar och du blev kränkt grät som en jävla bitch och fortsätter ordbajsa utan logik.

Jag skiter fortfarande i Trump och Biden försök få in det i ditt huvud. Chansen verkar dock större att du blir senil fortare än Biden.

Ta nu och håll käft och gå vidare i tråden din tröge fan.
Citera
2020-10-02, 11:47
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Nej sorry. En del var ute med gräsklipparen också.

Det var ett passande argument till det jag bemötte. Du kan inte hålla en liten bit information ansvarig för hela min uppfattning om saken.
Citera
2020-10-02, 11:48
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Varför det? Vi vet att det är ca 5-10% dödlighet i den kategori Trump tillhör. Överviktig och äldre. Mänga blir allvarligt sjuka.

Är Trump någon sorts superhjälte som inte kan drabbas?

Han verkar inte ha några underliggande sjukdomar och har sannolikt inte vitaminbrist eller dylikt. Han är väldigt pigg för sin ålder och verkar inte ha symptom i dagsläget. Självklart kan allt hända men inget pekar på att han ska bli svårt sjuk.
Citera
Medlem
groovesnuss avatar
Ser två alternativ här:

1. Hans stan fejkar covid för ”damage control ”. Inga fler debatter.

2. Han fejkar själv för att visa att covid är ofarligt. Så han kan öppna upp landet mer och få in lite deg på sina hotell och golfbanor. Det börjar bli panik med pengarna nu.
Citera
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Så mitt tips är att han är igång igen om 8 dagar. Om inte ondsinta människor smugglar in en lyxbrud till honom med ny smitta.

Vore nog intressant och smitt spåra hope hicks.
Inte omöjligt att politiska intressen har hjälpt covid-19 att komma in i trumps närmaste krets.
Garanterat ett bättre verktyg än novitjock om man ska gå oupptäckt.
Citera
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Jag har aldrig önskat livet ur Biden så där har du helt enkelt fel. Han är en senil jävla nolla som snart kommer glömma bort sitt eget jävla namn och inte ens förstå att det är han på bilden när han sitter o kollar på sitt eget jävla pass.

Jag hoppas att det går bra för han och hans familj. Jag hoppas att dom tar sig igenom det. Kan inte vara direkt kul.

Så lyssna nu på det här istället. Vad i helvete är det du sitter o gnäller om egentligen din jävla fjolla?

Nån som jag skulle aldrig få för mig att bete mig som er.

Du beter dig som en äkta trumpsupporter. Vokabulären består av 50% svordomar. Låt mig gissa att du poserade med de andra köttskallarna vid Linnéstatyn och skulle försvara dem mot vänstern.
Citera
2020-10-02, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Tror du verkligen Trump skulle behöva bli sjuk på riktigt om han tyckte det behövdes?

Det jag ser som lite skumt är att hans läkare har gett ut ett väldigt officiellt dokument om hans och frugans smitta. Är det nödvändigt eller lite för att bevisa det?

Inte att jag nödvändigtvis tror det är fejk men Trump kommer troligen tjäna på det...

Donald kommer peka med hela handen att nån smittat honom medvetet.
Han är ingen ungtupp längre, men såklart kommer han ha hjälp av dom bästa läkarna i världen.
Inte säkert det hjälper.
Citera
2020-10-02, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Har jag snackat personligt om dig eller? Jag snackade om Trump supportrar och du blev kränkt grät som en jävla bitch och fortsätter ordbajsa utan logik.

Jag skiter fortfarande i Trump och Biden försök få in det i ditt huvud. Chansen verkar dock större att du blir senil fortare än Biden.

Ta nu och håll käft och gå vidare i tråden din tröge fan.

Nej, du snackade om att det är så trump supportrar gör mot Biden hela tiden. Sedan grät du om det som en liten tjej. Det är det vi diskuterar.

Jag gissar nämligen på att du är en åtminstone 25 årig man. Vilket gör det hela mera tragiskt.
Citera
2020-10-02, 11:50
Medlem
Gronladans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Eller! Eller...eller så bryr man sig inte om han dör eller lever alls då det inte påverkar mitt liv på något sätt alls? Du kanske vill att jag ska bry mig åt ena eller andra hållet då du kan stämpla mig som vän eller fiende, men jag bryr mig inte bara av naturliga skäl.
Och när jag skriver ”för mig okänd” så menar jag såklart att jag inte personligen känner personen eller har någon som helst koppling till honom, inte att jag inte vet vem det är.

Men varför skriver du då i tråden din jävla tomte? Inte fan går jag in i en tågmodellbyggartråd och skriver inlägg om hur jävla lite jag bryr mig om ämnet? Att du sedan skiter i världspolitik och inbillar dig hur det inte påverkar dig eller din omvärld alls visar väl bara på att du är jävligt insöad, varför jag heller inte förstår varför du känner dig nödvändig att göra ett inlägg. Vissa bryr sig helt enkelt, och då får du väl acceptera det.
Citera
2020-10-02, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Han verkar inte ha några underliggande sjukdomar och har sannolikt inte vitaminbrist eller dylikt. Han är väldigt pigg för sin ålder och verkar inte ha symptom i dagsläget. Självklart kan allt hända men inget pekar på att han ska bli svårt sjuk.

Trump kan knappt dricka vatten ur ett glas och hans hud har blivit helt orange:a och han är kraftigt överviktig. Han är knappast i bra skick.
Citera
2020-10-02, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det är intressant att man går ut och erkänner sjukdomen, eftersom kabinettsmedlemmen Herman Cain drabbades av sjukdomen under ett av Donalds smittspridar-rallys och senare dog i den.
Herman Cains twitter gick ut två veckor efter att han avlidit och kallade COVID för en "liberal hoax"...

"O-o-ondska!!! "

Thin skinned snowflakes needing their safe spaces... Det handlar alltid om projektion, när det gäller sekten.

Det här är faktiskt en väldigt nykter tolkning av situationen!

Precis, hur man än vrider och vänder på detta så garanterar detta dramatiska besked från Vita huset att Covid, och Trumps usla behandling av pandemin, kommer att bli en av de tunga frågorna i centrum för valkampanjen hela vägen fram till valdagen. Vilket var precis vad Trump ville undvika: han vill att det ska handla om migration, "lag och ordning" (batonger mot svarta, Antifa och vänster), Hunter Biden, Obamagate - och att han själv skulle få tid med många egna hundvisslingar till rasisterna.
Citera
2020-10-02, 11:52
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Ser två alternativ här:

1. Hans stan fejkar covid för ”damage control ”. Inga fler debatter.

2. Han fejkar själv för att visa att covid är ofarligt. Så han kan öppna upp landet mer och få in lite deg på sina hotell och golfbanor. Det börjar bli panik med pengarna nu.
Då tror jag mer på alternativ två där. Det är ju snarare Biden som inte vill ha mer debatter så han inte flippar ut när Trump avbryter honom för femtielfte gången och påminner om hans pundarson som tar pengarna från ryssarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in