2020-10-02, 12:06
Avstängd
Trump kommer att besegra kinesviruset och Biden.

Sannolikt i den ordningen.
Citera
Medlem
Lär knappast vara några problem. Trump skjuter bara upp lite hydroxychlorine och dricker en liter handgel sen är han på banan igen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Miljoner människor världen över har testats positivt för coovid, utan att få några som helst symptom!

Snacka om hysteri...

Hur många av de miljonerna är 74 år gamla, överviktiga, världens mäktigaste man och mitt i en valrörelse?
Citera
2020-10-02, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det beror på:

Är du Pro-Trumper, ja då är detta sannolikt på gränsen till visshet.

Är du en normal människa så kan sådant givetvis avfärdas direkt och du behöver inte spilla mer tankeverksamhet på det.

Jo jag har märkt att "sanningen" bestäms av vilken politisk åsikt man har men om man analyserar detta objektivt så framstår det som lite osannolikt att man skulle lägga ner miljarder dollar och sedan avstå ifrån denna realtivt enkla åtgärd för att nå sitt mål.
Citera
2020-10-02, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstock
Han är friskförklarad om en vecka eller så.
Tror jag inte, han är över 70, överviktig och överansträngd, och han har inte sett speciellt kärnfrisk ut de senaste månaderna. Jag tippar att han hamnar i sjuksängen på allvar inom ett par veckor.
Citera
2020-10-02, 12:08
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Trump har fattat balanserade beslut som tar hänsyn till både covid-19, folkhälsan i allmänhet och ekonomin.

Vad har Biden gjort? Gömt sig i en källare i ett halvår. Vägrat fördöma BLM och Antifa.

Trump visste om hur illa det var tidigt i år men valde att säga att det var ofarligt.

Biden sitter inte på en sådan maktposition som Trump gör och Biden har fördömt våldsamheter
Citera
2020-10-02, 12:09
Medlem
Lilamixs avatar
vita huset har gått ut med att Trump kommer fortsätta jobba under tiden han är i karantän, sen så lär han ha världens bästa sjukvård.

Om 8 dagar är han tillbaka och hånar Biden igen! Fruktansvärt omoraliskt att önska död på folk som inte delar ens politiska åsikter.
Citera
2020-10-02, 12:09
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Med tanke på att Biden är en svag ledare som har svårt att tala och glömmer saker samt viker sig inför radikal vänsterexteremism och följer identitetspolitik...så ja, Trump är en stark ledare oavsett om han kan debattera eller ej.

Ingen har glädje av en stark ledare som ligger på lite de parad.
Citera
2020-10-02, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Jag har aldrig önskat livet ur Biden så där har du helt enkelt fel. Han är en senil jävla nolla som snart kommer glömma bort sitt eget jävla namn och inte ens förstå att det är han på bilden när han sitter o kollar på sitt eget jävla pass.

Jag hoppas att det går bra för han och hans familj. Jag hoppas att dom tar sig igenom det. Kan inte vara direkt kul.

Så lyssna nu på det här istället. Vad i helvete är det du sitter o gnäller om egentligen din jävla fjolla?

Nån som jag skulle aldrig få för mig att bete mig som er.

Högern firade för fulla muggar när Ginsburg avled. Har inget till övers för vare sig Ginsburg eller Trump eller vänster eller höger. Ni är alla lika motbjudande partiska.
Senast redigerad av torstenferdinand 2020-10-02 kl. 12:13.
Citera
2020-10-02, 12:11
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
OM Trump blir så sjuk att han inte kan hålla valrörelse, eller dör, vem kommer då att bli kandidat?

Pence eller någon runner-up i partiet?

( såg att någon annan har precis samma frågeställning som jag har strax innan mig)

Om Trump dör innan valet så lyfts Pence av konstitutionen till President och av sitt parti/GoP till kandidat. Här blir det ju potentiellt problematiskt, eftersom samtliga röster som avlagts på Trump innan dess blir ogiltiga dvs man kan inte räkna dem Pence till godo.

Om Trump blir så sjuk att Pence måste ta över fram tills att Trump tillfrisknar (eller dör) så kvarstår Trump som kandidat.
Citera
2020-10-02, 12:11
Medlem
glajarns avatar
Ja det är lagom åt fanskapet. Är man kaxig och hånar andra för att dom bär munskydd för covid-19 och säger att covid inte är så farligt. Som man bäddar får man ligga😆
Han ligger även i riskzonen pga sin fettma så man får se hur detta slutar. Kanske slutar som för Adam Alsing.
Citera
2020-10-02, 12:12
Medlem
Jag kan bara se två utgångar ur detta:
1: Trump blir frisk inom 14dagar och kommer spelar ”jag är oövervinnerlig” kortet, kommer med uttalanden som: What did i tell you Covid is nothing to worry about! Och: If Biden would have gotten it he would have died!
2: Trump dör och den andra psykopaten Pence får ta över i några dagar tills Biden vinner och USA återgår till att vara ett land som är MINDRE benäget att start WW3

Memo: Hoppas Trump testar botemedlet blekmedel och injektion av handsprit, kul om det funkar!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in