2020-10-02, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Och dör han kommer han bli ihågkommen som presidenten som dog med stövlarna på - en hjälte.

Jag visste att Flashback har slagsida till alt-högern men att läsa denna tråd känns som att läsa ryska botkonton på Twitter. Säger det som f.d SD-väljare.

Ärligt talat så är Trump totalkörd, detta är en enorm PR-förlust och han kan inte längre hålla rallyn fram till valet. Han kommer inte hinna få en friskförklaring på 4 veckor.
Citera
2020-10-02, 11:23
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Det är på något sätt för ironiskt.

För två dagar sedan: Den första presidentdebatten där Trump öppet hånar Biden för att han bär ansiktsmask: "And then this guy shows up with the biggest mask I've ever seen!".

Helt galet egentligen. I hans närmaste krets har vi Hope Hicks, Trump, Melania nu bekräftat smittade. Jag tvivlar på att det stannar där.

Notera också att han plötsligt skriver seriöst COVID-19 i sitt Tweet. Nu heter det inte China Virus längre.
Citera
2020-10-02, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Ni tror inte Trumpen drar en luring här då på något vis? Kanske vill han visa att han kan besegra kines-viruset och då är det inte så farligt som demokraterna ylar om och nedstängningslinjen ser mindre rimlig ut.

Han är ju en lögnhals så den tanken finns förstås ute bland folk. Om han "tillfrisknar" och så, så ligger det nära till hands att det var en stunt bara.
Citera
2020-10-02, 11:25
Medlem
zergrushs avatar
Det är intressant att man går ut och erkänner sjukdomen, eftersom kabinettsmedlemmen Herman Cain drabbades av sjukdomen under ett av Donalds smittspridar-rallys och senare dog i den.
Herman Cains twitter gick ut två veckor efter att han avlidit och kallade COVID för en "liberal hoax"...

Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Helt rätt! Man bör givetvis vara lika respektfull mot Trump som han och hans anhängare (inte minst på Flashback) var mot Clinton när hon fick lunginflammation under förra valet... [/sarkasm]
"O-o-ondska!!! "
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
En till som går för sig saker och sedan blir upprörd... har JAG önskat livet ur mannen? Eller nej glöm det, är det inte svartvitt så kommer du visst vara bli förvirrad
Thin skinned snowflakes needing their safe spaces... Det handlar alltid om projektion, när det gäller sekten.
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxy
Jag visste att Flashback har slagsida till alt-högern men att läsa denna tråd känns som att läsa ryska botkonton på Twitter. Säger det som f.d SD-väljare.

Ärligt talat så är Trump totalkörd, detta är en enorm PR-förlust och han kan inte längre hålla rallyn fram till valet. Han kommer inte hinna få en friskförklaring på 4 veckor.
Det här är faktiskt en väldigt nykter tolkning av situationen!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Case in point...

Haha nej, knappast, det är en stor skillnad på o önska död ur någon som skulle kunna knivhugga dina barn med ett leende på läpparna och gaslighta dig efteråt, än att önska livet ur någon som gjort precis allt den kunnat för ett land.
Citera
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Överlever han detta speciellt om han går igenom detta asymtomatisk så:

Landslide!
Haha japp!
Och det är nog så det kommer utspela sig. Don kommer twittra för fulla muggar, kanske säga att han är lite snuvig i kinaviruset på klassiskt Trump maner.

Efter valet kommer covid vara som bortblåst, sanna mina ord. Trumpen kommer få rätt, för femtioelfte gången.
Citera
2020-10-02, 11:26
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Ni tror inte Trumpen drar en luring här då på något vis? Kanske vill han visa att han kan besegra kines-viruset och då är det inte så farligt som demokraterna ylar om och nedstängningslinjen ser mindre rimlig ut.

Definitivt inte! Det är helt uteslutet att detta på något sätt skulle varit planerat
Citera
2020-10-02, 11:26
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Nej ni från vänsterfalangen uppfinner nya ord hela tiden bara för kunna framstå som mer intelligenta än ni faktiskt är. Är det inte något dåligt nytt ord ni kommit på och drar den gång på gång igen så är det någon kass jävla meme ni drar in i absurdum. Ta bara hur många gånger du skrivit att Trump påstått att alla ska dricka bleach så vet du vad jag menar.

Förvånar mig inte att du dricker cum faktiskt, sa ju det. Du är en riktig jävla cuck.

Älskar att du först petar in mig i något imaginärt fack för fittiga små vänsterhoror utan någon som helst anledning, direkt efter att jag sagt att jag röstar höger, sen gnäller du om meme-ord samtidigt som du på allvar kallar mig cuck, det största alt-right meme-ordet som finns Hahahaha!

Snälla fortsätt du är en levande klyscha
Citera
2020-10-02, 11:27
Medlem
Trump är 74 år. Börjar bli senil.

Efter valet i november, blir mytomanen frisk som en muskotnöt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det är på något sätt för ironiskt.

För två dagar sedan: Den första presidentdebatten där Trump öppet hånar Biden för att han bär ansiktsmask: "And then this guy shows up with the biggest mask I've ever seen!".

Helt galet egentligen. I hans närmaste krets har vi Hope Hicks, Trump, Melania nu bekräftat smittade. Jag tvivlar på att det stannar där.

Notera också att han plötsligt skriver seriöst COVID-19 i sitt Tweet. Nu heter det inte China Virus längre.

Trumpfamiljen vid debatten följde inte reglerna om att ha ansiktsmask på. De hade en när de gick in men sen tog de av den. Detta gäller hela entouraget. Melania gick sen fram upp på scen till Trump utan mask och ett stort leende.

Så vilka fler därifrån är smittade? Har de hunnit hem och smittat Barron?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Jag har kollat lite på nätet och du kanske har rätt.

Partiet utser Pence och informerar elektorerna om att det är han som är kandidaten och så väljer elektorerna Pence.

Eller gör man allt för att fördröja valet. I vilken instans måste det gå igenom? HD?
Citera
2020-10-02, 11:28
Avslutad
Hoppas även Biden insjuknar då Amerika förtjänar bättre alternativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in