Citat:
Ursprungligen postat av
Isnatt
Skvallertråd är det, hur försörjer sig paret nu under corona? 2 vuxna, tre barn och ett hus med allt vad det innebär frestar ju på ekonomin..
Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Lanserar ett nytt varumärke nu:
Citat:
Ett halvårs arbete är nu fullbordat. Idag når "Edward Bloms" räkmackor och smörgåstårtor de allra första butikerna. Mer njutning åt folket!
https://twitter.com/Edward_Blom/status/1310485589968531456
Kollade in hans Twitter snabbt, han beter sig verkligen som en desperat säljare. Han har alltså lagt ned ett halvår på att skapa en perfekt räkmacka och en smörgåstårta. Han lär väl ha glufsat i sig många under tidens gång med mycket alkohol till.
Jag gör helst räkmackan själv från grunden, med mycket räkor som är färska, lite dill och gärna en gravad laxbit och lite löjrom till. Tomat, citronklyfta, salladsblad och lite rödlök, lite gurka ingår också i mitt recept. Majonnäs finns med bredvid så man kan ta den mängd man önskar.
Det är verkligen inte
high science att göra en bra räkmacka. Nu är ju Edwards också i plastförpackning och jag undrar hur färska de är när de når till butiker utanför Stockholm. Sen undrar jag hur mycket bättre de är än ICA:s egna butiksgjorda dito. Knappast fantastiska skulle jag tro, sen undrar jag hur mycket dyrare de blir för att han har sitt namn på dem. Tror inte det är något som kommer sälja i mängd om jag ska vara ärlig.