2023-01-22, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Leif GW ger sitt svar om vad han tycker om den fete, fule och dryge Blom:

"Gastronomen och programledaren Edward Blom, 52, som också tillverkar viner, är han inte lika förtjust i.

– Blom har jag svårt för. Han är så självgod. Jag trodde han var påhittad. Det här är någon som Hasse och Tage hittat på, någon som har smitit från Mosebacke Monarki. Mosebackes tönt, Edward Blom. Men han var på riktigt."

Källa: https://www.expressen.se/nyheter/sanningen-om-spritbeslutet-darfor-vagrar-gw-salja-vodka/

Kan vara det bästa jag läst! Hahaha!
Han har ju rätt, förstår inte att så många gillar det där gäddhänget. Obehaglig som fan. Kan inte riktigt sätta fingret på varför jag ogillar honom.
Citera
2023-01-22, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Han har ju rätt, förstår inte att så många gillar det där gäddhänget. Obehaglig som fan. Kan inte riktigt sätta fingret på varför jag ogillar honom.
Helt rätt!
Citera
2023-01-22, 09:13
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:

"Gastronomen och programledaren Edward Blom, 52, som också tillverkar viner, är han inte lika förtjust i.

– Blom har jag svårt för. Han är så självgod. Jag trodde han var påhittad. Det här är någon som Hasse och Tage hittat på, någon som har smitit från Mosebacke Monarki. Mosebackes tönt, Edward Blom. Men han var på riktigt."

Källa: https://www.expressen.se/nyheter/sanningen-om-spritbeslutet-darfor-vagrar-gw-salja-vodka/

GW verkligen vidrig ibland
Citera
2023-01-22, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
GW verkligen vidrig ibland
Han är kung!
Citera
2023-01-22, 09:36
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Han är kung!

Der var länge sedan. Nu är han bara sorglig och patetisk.
Citera
2023-01-22, 09:57
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Der var länge sedan. Nu är han bara sorglig och patetisk.

Nu tycker jag du känns så där påhittad igen. Har du också smitit från Mosebacke Monarki?
Citera
2023-01-22, 11:42
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:

Herregud, snacka om att kasta sten i glashus.
Citera
2023-01-22, 11:52
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Herregud, snacka om att kasta sten i glashus.

Nej. Blom är verkligen självgod på så vis att han bara tar för givet att han lever ett bättre liv än alla andra.

GW är bara oblyg med sina framgångar. Förstår att det sticker i dina janteögon men det är inte samma sak.
Citera
2023-01-22, 11:55
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Nej. Blom är verkligen självgod på så vis att han bara tar för givet att han lever ett bättre liv än alla andra.

GW är bara oblyg med sina framgångar. Förstår att det sticker i dina janteögon men det är inte samma sak.
Gör man reklam för "sitt eget" vin så har man verkligen ingen rätt att attackera andra på det sättet.
Blom och GW är två sidor av samma mynt.
Citera
2023-01-22, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo

Blom är en gris samt en översittare.
Citera
2023-01-23, 21:54
Medlem
DeValeras avatar
Väldigt tarvligt av Leif Persson att hoppa på någon bara rakt av sådär.

Nu känner jag varken Leffe eller Edward men det där där med självgod känns som att Persson kastar bumlingar i ett glashus.
Citera
2023-01-23, 22:06
Medlem
Amors avatar
Citat:
Han är kung!
Leif GW är en trög överskattad sosse som är upphöjd av media.

Politiskt korrekta får tycker han är kul för att han är en "sanningssägare" de kan känna sig trygg med. Han kommer aldrig utmana eller ifrågasätta på riktigt.

Jag ör väldigt mycket Team-Edward i den här konflikten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in