Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Härligt att det äntligen är igång

. Tyckte första avsnittet av både "vanliga" programmet och Kärlek åt alla var bra. Kan dock hålla med om att Linn borde fått vara med i det ordinarie programmet så en tjej hade varit med där, då hade det blivit en fin mix.
Tråkigt att Jon-Erik drabbades av Corona och inte kunde vara med på Siggesta, hade velat se detta med hans tidigare kärlek som hade kontaktat honom. Hoppas vi iaf får veta nåt om det eller om han fann kärleken i någon annan brevskrivare i slutet av denna säsong.
Ett annat alternativ beträffande Jon-Erik är ju att han får en plats nästa säsong? Visst är det lite tråkigt men t.o.m. jag som avskyr "andra chansen" i BSF kan se att just corona-fall är ett legitimt undantagsskäl.
Jag har som sagt svårt att se motiveringen till varför Linn inte fick vara med i BSF och hamnade i KÅA istället. Det enda jag kan spekulera i är att hon inte riktigt efter alla år utan dejtande och med sin historia där vill ta det lite lugnare med uppmärksamheten men ändå ha hjälpen och då blir ju KÅA lugnare. Visst blir det viss medial uppmärksamhet även där men inte alls som i BSF.