2020-09-26, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Verkar för övrigt bli drama i år igen:

Ojdå, nu blir man ju onekligen nyfiken på vad detta kan röra sig om?! Eller vilka?! Man blir ju fundersam när det står i artikeln att flera av bondgårdarna är inblandade.
2020-09-27, 09:34
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Härligt att det äntligen är igång . Tyckte första avsnittet av både "vanliga" programmet och Kärlek åt alla var bra. Kan dock hålla med om att Linn borde fått vara med i det ordinarie programmet så en tjej hade varit med där, då hade det blivit en fin mix.

Tråkigt att Jon-Erik drabbades av Corona och inte kunde vara med på Siggesta, hade velat se detta med hans tidigare kärlek som hade kontaktat honom. Hoppas vi iaf får veta nåt om det eller om han fann kärleken i någon annan brevskrivare i slutet av denna säsong.

Ett annat alternativ beträffande Jon-Erik är ju att han får en plats nästa säsong? Visst är det lite tråkigt men t.o.m. jag som avskyr "andra chansen" i BSF kan se att just corona-fall är ett legitimt undantagsskäl.

Jag har som sagt svårt att se motiveringen till varför Linn inte fick vara med i BSF och hamnade i KÅA istället. Det enda jag kan spekulera i är att hon inte riktigt efter alla år utan dejtande och med sin historia där vill ta det lite lugnare med uppmärksamheten men ändå ha hjälpen och då blir ju KÅA lugnare. Visst blir det viss medial uppmärksamhet även där men inte alls som i BSF.
2020-09-28, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Ett annat alternativ beträffande Jon-Erik är ju att han får en plats nästa säsong? Visst är det lite tråkigt men t.o.m. jag som avskyr "andra chansen" i BSF kan se att just corona-fall är ett legitimt undantagsskäl.

Jag har som sagt svårt att se motiveringen till varför Linn inte fick vara med i BSF och hamnade i KÅA istället. Det enda jag kan spekulera i är att hon inte riktigt efter alla år utan dejtande och med sin historia där vill ta det lite lugnare med uppmärksamheten men ändå ha hjälpen och då blir ju KÅA lugnare. Visst blir det viss medial uppmärksamhet även där men inte alls som i BSF.

Håller helt med, Corona är verkligen ett legitimt skäl till att kunna få en ny chans nästa säsong.

Ja just det, kanske pga av detta som Linn hamnade i KÅA.
2020-09-30, 17:46
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Verkligen fullt normalt att dyka upp med en tobaksplanta som present.
2020-09-30, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Verkligen fullt normalt att dyka upp med en tobaksplanta som present.
Vem gjorde det?
2020-09-30, 20:09
Bannlyst
Hur kan man få sån jävla tunghäfta? Aldrig sett en kvinna förr eller? Är väl bara att prata på. Samma sak varje år!
2020-09-30, 20:13
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Hur kan man få sån jävla tunghäfta? Aldrig sett en kvinna förr eller? Är väl bara att prata på. Samma sak varje år!

Ofattbart, jag håller med! Jag har tidigare haft problem med tjejer men pratandet var aldrig mitt dilemma. Ibland undrar jag vad det är för typ av människor som är med i Bonde?
2020-09-30, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Ofattbart, jag håller med! Jag har tidigare haft problem med tjejer men pratandet var aldrig mitt dilemma. Ibland undrar jag vad det är för typ av människor som är med i Bonde?

De måste vara oskulder hela högen. Nån enda mening måste man väl kunna trycka ur sig. "Hur mår du" kanske man kan fråga i alla fall?
2020-09-30, 20:23
Medlem
Alvids avatar
Den där Julia var ju riktigt läcker
2020-09-30, 20:25
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Den där Julia var ju riktigt läcker

Ja jävlar, inte ofta dessa är med i bonde. Hade jag vart bonde hade jag lätt hållit kvar henne så länge som möjligt
2020-09-30, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ja jävlar, inte ofta dessa är med i bonde. Hade jag vart bonde hade jag lätt hållit kvar henne så länge som möjligt

Sånna är med bara för att bli kända.
2020-09-30, 20:32
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Jag hade nog skitit i de andra och knallat iväg med henne direkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in