2020-09-21, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
Den fick faktiskt ok omdöme i P1. Stackars Sigge med sin skräpbok😢
Boken behöver inte vara dålig, min poäng är att Alex är en one trick pony, alla hans böcker utgår från hans trasiga uppväxt.
Citera
2020-09-22, 07:29
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Jag har läst i tråden men tar inte konspirationsteorierna på allvar som du gör
Det är inte någon konspiration. Radioteater kallades det förr.
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Boken behöver inte vara dålig, min poäng är att Alex är en one trick pony, alla hans böcker utgår från hans trasiga uppväxt.
Även hans trasiga samtid väl? Mejlboken med Carolina Gynning och "Bajsfesten" handlade väl om nuet, mer än om uppväxten?
Citera
2020-09-23, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
Även hans trasiga samtid väl? Mejlboken med Carolina Gynning och "Bajsfesten" handlade väl om nuet, mer än om uppväxten?
Det är väl inget verk som Schulman är stolt över själv? Han brukar jag skämmas när Sigge tar upp boken.
Citera
2020-09-25, 14:59
Medlem
Jag vet att det påpekas hela tiden, men första reklampausen är över 10minuter.
Är så sjukt va dom är giriga.
Bättre om dom gör som t.ex della arte/papa. 29kr i månaden i abonnemang.
Tänk om bara 10% av deras lyssnare betalar det så har dom 50000*29=1.450.000kr i månaden.

För inte ljuger dom väl om deras 500k lyssnare....
Citera
2020-09-25, 15:55
Medlem
Kan inte vi alla komma överens om att från och med nu så ska Alex kallas för Putte?
Senast redigerad av Perfecthairline 2020-09-25 kl. 16:07.
Citera
2020-09-25, 20:42
Medlem
Glorkass avatar
Citat:
Kan Alex påstående om Guillous kunskaper i franska stämma? Eller ljög han om det som om allt annat? Kan inte Guillou franska? Det första man lär sig är ju färgerna. Låter konstigt.

Detta undrar jag också.
Har det programmet sänts, där Guillou svarade fel? Det lär knappast klippas bort!

Håll med om att det är intressant, man har ju alltid sett Guillou som nån slags kultiverad besserwisser som givetvis kan flytande franska, och så visar det sig att jag som bara läst franska i 2 terminer för 25 år sen kan mer franska än honom.

Det verkar inte sannolikt att Alex hittat på detta, Guillou skulle avsluta deras vänskap omgående i så fall.
Citera
2020-09-27, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _mtini_
Jag vet att det påpekas hela tiden, men första reklampausen är över 10minuter.
Är så sjukt va dom är giriga.
Bättre om dom gör som t.ex della arte/papa. 29kr i månaden i abonnemang.
Tänk om bara 10% av deras lyssnare betalar det så har dom 50000*29=1.450.000kr i månaden.

För inte ljuger dom väl om deras 500k lyssnare....

Är den verkligen så lång? Spelar alltid förbi dem men borde märkt det ändå.
Citera
2020-09-27, 07:55
Medlem
Citat:
Är den verkligen så lång? Spelar alltid förbi dem men borde märkt det ändå.

Jag spolar också alltid förbi reklamen, men den här gången tog den ju aldrig slut så jag blev nyfiken och klockade första reklampausen. Nästan exakt 10 minuter var den.

Helt sinnes.
Citera
2020-09-27, 19:30
Medlem
Roland Janssons avatar
Verkar ju som Alex inte ljugit om Henrikssons härskarteknik iaf. Underhållande episoder när det tas upp.
Citera
2020-09-27, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Jag spolar också alltid förbi reklamen, men den här gången tog den ju aldrig slut så jag blev nyfiken och klockade första reklampausen. Nästan exakt 10 minuter var den.

Helt sinnes.

Måste tänkt på annat då. 10 min är helt absurt.
Citera
2020-09-27, 22:54
Medlem
Citat:
Kan Alex påstående om Guillous kunskaper i franska stämma? Eller ljög han om det som om allt annat? Kan inte Guillou franska? Det första man lär sig är ju färgerna. Låter konstigt.

Jag antar att man kan få svaret om man kollar på Alla mot alla?

Förutom det så verkar du ha missat att det är underhållning och inte journalistik de sysslar med...
Citera
2020-09-28, 00:34
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
Verkar ju som Alex inte ljugit om Henrikssons härskarteknik iaf. Underhållande episoder när det tas upp.
Självklart är det något dom kommit överens om, finns inte en chans i helvetet att Alex skulle riskera att stöta sig med stjärnan i hans pjäs genom att outa honom bakom hans rygg.
Alex är hal som en hål, slug i societeten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in