2021-11-11, 15:52
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur ser behandlingen ut på Brillo?

Han är en stammis som får diverse förmåner. Tror han t.ex. sa för något avsnitt sedan att han har en egen nyckel så han kan sätta sig där inne innan ens personalen kommer.
Citera
2021-11-17, 00:16
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Han är en stammis som får diverse förmåner. Tror han t.ex. sa för något avsnitt sedan att han har en egen nyckel så han kan sätta sig där inne innan ens personalen kommer.
Vad är stammisfördelen med en sån "perk"? Att personalen får se en Alexander med tänder överallt innan skiftet börjat?
Citera
2021-11-19, 14:29
Medlem
Läskigs avatar
Oj, ett avsnitt där Sigge pratar om Paul Simon, det borde han göra oftare!
Citera
2021-11-19, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig

Han höll det ganska kort ändå! Även om jag kroknade lite när han skulle börja länka kedjan mellan afrikanska trummor och Orsa spelmän… man förstår vad han vill förmedla, det är ju inte dåligt, men det är ibland lite som att lyssna på en fantast som rattar Spotify på efterfesten.

Vet någon vad det är för långtgående beef de har med Mia Skäringer? De verkar hata henne innerligt?
Citera
2021-11-19, 18:27
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Vet någon vad det är för långtgående beef de har med Mia Skäringer? De verkar hata henne innerligt?

Varje vecka drar de en lapp från ett tombolahjul kring vem det ska hata på - idag blev det Skäringer, nästa vecka Bibi Rödöö eller Läckberg.
Citera
2021-11-19, 19:47
Medlem
Citat:
Varje vecka drar de en lapp från ett tombolahjul kring vem det ska hata på - idag blev det Skäringer, nästa vecka Bibi Rödöö eller Läckberg.

Aha ok! Just denna gång kändes det onödigt trolligt, lågt på något sätt.
Citera
2021-11-19, 19:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

De segmenten är ju de bästa så varför inte? Det finns ju även ytterligare namn: Stefan Sauk, Jan Emanuel, Lamotte och fler.
Citera
2021-11-19, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Aha ok! Just denna gång kändes det onödigt trolligt, lågt på något sätt.
Tycker hon kan ta det.
Citera
2021-11-19, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kompani
Tycker hon kan ta det.

Jo absolut, lägger ingen värdering i det, men det blev lite antiklimax tycker jag som lyssnare. För internt.
Citera
2021-11-20, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Brukar inte vara mitt favoritsegment men denna var enligt mig ganska bra.
Citera
2021-11-25, 01:03
Medlem
Två bajsnödiga fjollor som försöker framstå som vältaliga, akademiska djupa genier, har lyssnat nåt år på dem och gillat dem emellanåt, men helt seriöst.
Jag orkar inte höra vänsterbögen Sigge Eklund längre, så jävla skitnödig människa..Letar rasism överallt tamejfan.
Varenda avsnitt kommer det nåt rasismrelaterat eller pro-pk ur hans kuksugarmun,
Måste vara heltidsjobb att leta rasism och jaga icke pkfolk dagarna i ända..
Usch för såna inställsamma töntar utan egen vilja...
Alex Schulman är ju som alla vet en rädd liten stammande tandapa, och sigge kan ta o kliva ur sin bögiga walk in closet o joina sin bögbroder
Båda två alex o sigge är 100% Mobbare
Citera
2021-11-25, 10:22
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EregeradKonstapel
Två bajsnödiga fjollor som försöker framstå som vältaliga, akademiska djupa genier, har lyssnat nåt år på dem och gillat dem emellanåt, men helt seriöst.
Jag orkar inte höra vänsterbögen Sigge Eklund längre, så jävla skitnödig människa..Letar rasism överallt tamejfan.
Varenda avsnitt kommer det nåt rasismrelaterat eller pro-pk ur hans kuksugarmun,
Måste vara heltidsjobb att leta rasism och jaga icke pkfolk dagarna i ända..
Usch för såna inställsamma töntar utan egen vilja...
Alex Schulman är ju som alla vet en rädd liten stammande tandapa, och sigge kan ta o kliva ur sin bögiga walk in closet o joina sin bögbroder
Båda två alex o sigge är 100% Mobbare
Jag minns att jag "tyckte" att Sigvard var "genialisk" när podden var ny. Jag skäms över detta, men till mitt försvar så var inte min hjärna färdigutvecklad vid den tidpunkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in