Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Ojdå nu blev du så upphetsad att du missade hela inlägget, förutom det om sperma.
Mitt inlägg handlade INTE om spår från Stefan, utan avsaknaden av något som helst spår från någon annan mördare än Stefan, både fysiska och digitala.
Men du älskar ju sperma så ok, då pratar vi väl om det.
Du skriver att det inte är konstigt att det finns dna spår från Stefan på Lena, så många gånger de knullade, sprutade, fistade och allt annat. Ok.
Men med det resonemanget yrar du i nattmössan.
Lena hade ju enligt dig otaliga knullkompisar och hon hade sperma från 3-4 män i sina trosor. Då borde ju i guds namn finnas likadana dna spår från alla dessa på LW, både sperma och hud.
Det gör inte det!
Var vänlig förklara den anomalin?
Nu vet vi ju alla att du är helt bortgjord och avklädd resonemangs mässigt, så därför kommer du inte ens svara. Utan vara tyst en stund och sedan återigen vältra dig i sperma, hata och ljiga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Hur Lenas knullschema såg ut vet väl varken du eller jag. Det intressanta är att Åkl inte kan göra trovärdigt att den , ev enstaka cellen på Lenas ring avsatts vid tiden för mordet. Det är Åkl som har bevisbördan.
Bortvättat från trådens 114261 sidor med klara drag av masspykos (och 14 000 sidor FUP) så är ringen vilken avses binda SD vid BP är ett alldeles utmärk ex, på hur fasligt illa det står till i utredningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Som sagt, det var solklart att du inte skulle svara på inlägget.
Du liksom de andra hatarna här i tråden jobbar efter en agenda. Men ni kan inte ta till er fakta eller resonera logiskt och objektivt kring mordet, spåren och Stefan.
Det är som att prata med en vägg.
Jag och andra har gång på gång visat hur allt stämmer med åklagarens utredning.
Hur det bortom allt rimligt tvivel är så att Stefan på ett vidrigt och grymt, utstuderat sätt lurade ut Lena på natten 14 maj 2018.
Hur Lena överaskades av hans besinningslösa våld, hur hon försökte skydda sig. Hon ville leva, hon förstod att hon skulle dö, skrek i dödsångest.
Stefan fortsatte slå, 17 gånger mot hennes huvud och ansikte.
Han som i åratal förföljt, ofredat, hotat och använt våld mot henne.
Äntligen var hon död.
"Hoppas hon är död" sa Hd dagen efter. "Allt ska bli så bra nu" sa Stefan till Hd.
Du och de andra som skyddar och försvarar mördaren är ynkedomen personifierad. JG är en parodi på en människa, helt utan ryggrad.
Hanna är medskyldig.
Mitt inlägg handlade INTE om spår från Stefan, utan avsaknaden av något som helst spår från någon annan mördare än Stefan, både fysiska och digitala.
Med Lenas död förlorade tre barn sin vackra, energirika, roliga, intelligenta och spralliga mor.
Ett skinande ljus släcktes, togs ifrån oss.
Jag är färdig med dig Stefan, jag vet hur mycket du läser här. Vet att när den dagen kommer då du ska till slut ställs till ansvar för ditt ohyggliga brott, då kommer jag att vara där.