2020-09-20, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Jeg har i min enfoldighet trodd han gikk til en annen advokat og fikk skrevet ektepakt 2. Så signerte de. Krysset som manglet var bare en forglemmelse

Mener du at TH skrev den. Skrev han under med BB undeskrift
BB gjorde det ikke, da ville alle sett hans underskrift.
Må en ektepakt skrives av advokat. Kan en ikke skrive selv og få to til å signere.
Trengs ikke advokat for å skrive ektepakt. Det viktigste er at formkravene er fulgt. De formelle er nok oppfylt men den kan likevel være ugyldig av andre grunner, feks tvang etc.
Citera
2020-09-20, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambador
I hypotesen om at TH er GM: Virker det påfallende at han nettopp den dagen brøt med sine daglige rutiner og kom sent på jobb.
Hans forklaring har vært at det ble sent med teater kvelden før. Og dette var et spontant teaterbesøk etter hva jeg har forstått.

På mange arbeidsplasser samles ansatte til en kaffe på morgenen. Vet ikke om dette var vanlig hos Futurum? Men å komme senere kan ha å gjøre med å unngå dette, i frykt for at noen skulle legge merke til hvilken stemning han var i nettopp den morgenen.
det er spor etter aktivitet i syvtiden så th må ha husket feil om at de sov lenge pga teateret. Kom hjem kl 23.
Citera
2020-09-20, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ikke bry deg om meg, pass nå på at du har nok salt til grøten din, for nå rører du igjen.
Jeg bryr meg lite om hva du måtte mene og påstå at jeg påsto eller ikke. Jeg liker å tenke selv.
Du avslører ganske mye om deg selv med måten du ordlegger deg. Jeg blir nesten litt flau på dine vegne.

Flaut må det jo være for deg å stille i samme kategori som z-z-z og Bauge.
Citera
2020-09-20, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Virker som han skyver beina framover som en skøyteløper. Vet at th tilhørte et skøytemiljø, men var han aktiv selv. Ser ellers at jeg kommenterte ektepakten i et innlegg etter at den var omtalt. Fikk ikke med meg dette før senere.

Tror TH var aktiv som skøyteløper, mener å ha lest det, men skal ikke si det 100% sikkert.
Citera
2020-09-20, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Man må gå ut fra at han er identifisert i og med at han er uinteressant for politiet.
Har ikke lest at den første mannen er uinteressant for politiet, eller at han er offisielt identifisert. Det var den typen bakom som var uinteressant. Gud vet hvorfor han er så uinteressant, han går jo hakk i hæl.
Senast redigerad av Doggerbank 2020-09-20 kl. 11:37.
Citera
2020-09-20, 11:52
Medlem
Fall i trapp 9.30
Citera
2020-09-20, 12:13
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Fall i trapp 9.30
Hvis det er riktig, passer det perfekt inn i teorien om stoppeklokkepresisjon.

0910 sms fra AE’s telefon til datter

0916 AE’s telefon avsluttet samtale med sønnen

0930 Fall/dytt i trapp

0950 Sønnen ringte AE’s telefon

Edit: AE ble trolig drept etter 0856 før 0906 og lå død øverst i trappa da hun ble dyttet utfor av MGM.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-09-20 kl. 12:23.
Citera
2020-09-20, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Hvis det er riktig, passer det perfekt inn i teorien om stoppeklokkepresisjon.

0910 sms fra AE’s telefon til datter

0916 AE’s telefon avsluttet samtale med sønnen

0930 Fall/dytt i trapp

0950 Sønnen ringte AE’s telefon

Edit: AE ble trolig drept etter 0856 før 0906 og lå død øverst i trappa da hun ble dyttet utfor av MGM.

Jeg er rett og slett lei av 0910, 0916 og 0950.

Og også lei av et tyvetalls folk som lanserer enda en teori.

Lørdagskvelden ble som de fleste lørdagskvelder på denne tråden; fulle folk som prøver å fortelle sannheten.

Det er lenge siden folk med innsideinformasjon deltok, og dermed blir det å prøve enda en gang å finne svaret som å koke suppe på spiker.

Tipper alle er enige om at det trengs nye svar og nye fakta.

Noen håper politiet har disse.

Jeg gjør også det, men jeg vet at idiotene har investert så mye i at TH er skyldig, og at de dessuten har vært så opptatt av å få spredd det de vet til pressen, at jeg er nittini prosent sikker på at politiet ikke har svaret.

Det er derfor jeg gjentar i det uendelige at det ikke hjelper at Brøske og Harris har forlatt gruppen (selv om det i seg selv er et kraftig signal): Det trengs nye etterforskere! Send in the C-team!
Citera
2020-09-20, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Jeg er rett og slett lei av 0910, 0916 og 0950.

Og også lei av et tyvetalls folk som lanserer enda en teori.

Lørdagskvelden ble som de fleste lørdagskvelder på denne tråden; fulle folk som prøver å fortelle sannheten.

Det er lenge siden folk med innsideinformasjon deltok, og dermed blir det å prøve enda en gang å finne svaret som å koke suppe på spiker.

Tipper alle er enige om at det trengs nye svar og nye fakta.

Noen håper politiet har disse.

Jeg gjør også det, men jeg vet at idiotene har investert så mye i at TH er skyldig, og at de dessuten har vært så opptatt av å få spredd det de vet til pressen, at jeg er nittini prosent sikker på at politiet ikke har svaret.

Det er derfor jeg gjentar i det uendelige at det ikke hjelper at Brøske og Harris har forlatt gruppen (selv om det i seg selv er et kraftig signal): Det trengs nye etterforskere! Send in the C-team!

Og jeg er lei av å lese dine idioterklæringer av politiet, svenske kidnappere, og ønske om b- og c-team.

Men det er en diskusjonstråd og det er interessant med teorier. Det jeg ikke gidder å lese, og det er relativt mye, det scroller jeg over. La meg foreslå det samme for deg.
Citera
2020-09-20, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Bilde av TH utenfor politistasjonen i denne artikkelen er kanskje av bedre kvalitet: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/70vVE3/loerenskog-saken-ni-spoersmaal-og-svar
Jeg vet ikke om det kan være dette fotografiet av TH på gårdsplassen i S4 som Fenvatnet mente? (Jeg har ikke sett på imgur-linkene til Fenvatnet).
https://www.aftenposten.no/norge/i/b5xzp5/fra-soergende-ektemann-til-drapssiktet

Det var inte den men tack för den!
Jag menade en - som jag uppfattat - video, där han går över en gårdsplan.
Jag tänkte försöka se hans gångstil.
Citera
2020-09-20, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
det er spor etter aktivitet i syvtiden så th må ha husket feil om at de sov lenge pga teateret. Kom hjem kl 23.

Men de kan ha druckit vin på middagen efter teatern.
Och det har stått på andra ställen att TH ibland kom sent till arbetet.
Det har stått att han kunde komma "inrusande med smörgåspaketet i handen" ungefär,
om jag förstod den norska texten rätt.
I vilket fall inte enda gången han kom sent.
Och det måste inte vara så att man inte vill visa sin sinnesstämning på grund av ett brott, under morgonkaffet ..
Det hör till var och ens rättigheter att ha ett privatliv och att slippa redovisa / visa allt.
Inget konstigt med det.
Tänk så mycket onödig tid som går åt om man ska rannsaka alla medarbetares privatliv
så fort tillfälle ges.
Senast redigerad av Moschata 2020-09-20 kl. 13:57.
Citera
2020-09-20, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg tror ikke at vi skal utelukke psykisk sykdom hos TH. At det er noe i det at han til tider oppfører seg psykotisk.

Han har snakket mye i avhør, men vedkjenner seg ikke det han selv har sagt.

Alle de lange mailene til politiet hinter også om et forvirret sinn.
Enig. Tror en del av motivet er å iscenesette seg selv som offer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in