2020-09-20, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doggerbank
Ja, eller mer. Han går litt stivt. Det har blitt møtt med sterke protester tidligere her at første mann er TH, selv er jeg neimen ikke så sikker.

Nei, ikke sikker jeg heller. Han liksom sleper kroppen etter seg, og litt stivt som du sier. Kan godt være TH. Skulle vært interessant å vite nøyaktig hvordan THs ganglag er, og så sammenliknet med videoen.
Kan se ut som en gammel mann, men som er i høvelig god form.
Citera
2020-09-20, 01:30
Medlem
Enten så har TH begått dokumentfalsk med ektepakten eller så lyver BB.

Sånn som jeg ser det med den viten vi besitter så lyver en av de to, og at det er utvilsomt der motivet ligger.
Citera
2020-09-20, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Nei, ikke sikker jeg heller. Han liksom sleper kroppen etter seg, og litt stivt som du sier. Kan godt være TH. Skulle vært interessant å vite nøyaktig hvordan THs ganglag er, og så sammenliknet med videoen.
Nettopp. Tror TH er i toppform, det synes også. Men å gå sånn i marsjtakt foran kamera er jo mer enn rart..🙄
Senast redigerad av Doggerbank 2020-09-20 kl. 01:35.
Citera
2020-09-20, 01:36
Medlem
Citat:
Nettopp. Men å gå sånn i marsjtakt foran kamera er jo mer enn rart..🙄

Man må gå ut fra at han er identifisert i og med at han er uinteressant for politiet.
Citera
2020-09-20, 01:39
Bannlyst
Citat:
Nettopp. Men å gå sånn i marsjtakt foran kamera er jo mer enn rart..🙄

Ja, det er rart. Mye rart med denne saken. Har inntrykk at mye er for å villede. Til slutt er det så mye villedninger at det er vanskelig å skille bevis fra hva som er villedninger.
Alle vet jo at butikker har kameraer, så det er pussig å gå rundt i sentrum der rett før en slik alvorlig handling.
Citera
2020-09-20, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud

Sånn som jeg ser det med den viten vi besitter så lyver en av de to, og at det er utvilsomt der motivet ligger.

Hvordan var det, var den siste ektepakten aldri tinglyst? Aldri sendt inn til Brønnøysundsregisteret? Hvor fant de den kontrakten i såfall?
Citera
2020-09-20, 01:42
Medlem
Citat:

Jeg holder en finger på TH.
Citera
2020-09-20, 01:44
Medlem
Citat:
Hvordan var det, var den siste ektepakten aldri tinglyst? Aldri sendt inn til Brønnøysundsregisteret? Hvor fant de den kontrakten i såfall?

Jo den var sendt inn men det manglet et kryss på skjemaet.
Citera
2020-09-20, 01:48
Medlem
Citat:
Jeg holder en finger på TH.

Jeg har hørt at begge to var til stede når AE signerte ektepakten og at det var våpen der, så hvis BB glemte å sette dette avgjørende krysset på ektepakten så har begge to et dilemma.
Citera
2020-09-20, 01:49
Medlem
Citat:

Kan hende det ble noen tunge tak på TH i løpet av natten, og at han rett og slett er litt sliten og støl?

Citat:

Jeg er tilbøyelig til å tro at BB lyver når han nekter for å ha satt opp ektepakten av 1993. Man var ikke så innmari nøye med etikken i hine hårde dager, 80- og 90-tallet. Dessuten var det TH som var hans klient.

Men, det vil sikkert være dårlig for butikken hans, og ikke minst omdømmet hans, i dag, om han innrømmer å ha brutt etiske retningslinjer så grovt som med ektepakten fra 1993.

Originaldokumentene ser ut til å ha blitt skrevet på skrivemaskin, så det bør gå an å se om dokumentene er skrevet på samme skrivemaskin. Politiet har en sterk indikasjon, eller vet helt sikkert, hvem av de to som lyver, om det er TH eller BB.

Rettssaken vil gi oss svar på mange spørsmål, også dette.
Citera
2020-09-20, 01:49
Medlem
Citat:
Ja, det er rart. Mye rart med denne saken. Har inntrykk at mye er for å villede. Til slutt er det så mye villedninger at det er vanskelig å skille bevis fra hva som er villedninger.
Alle vet jo at butikker har kameraer, så det er pussig å gå rundt i sentrum der rett før en slik alvorlig handling.
Hele saken er helt sprø. En bruker spurte en gang om hvordan man ville forholdt seg til det om man var politi, om man ville tenkt på det dag og natt. Jo, jeg hadde nok gjort det. Nå sier politiet at de har tidslinjen klar. Det er positivt, men alibiet til TH må først slå sprekker eller et vitne må snakke el l.
Citera
2020-09-20, 01:55
Medlem
Citat:

Første gang ble den returnert fra Brønnøysundregistrene fordi det manglet en avkryssing.

Det ble krysset av riktig, sendt tilbake til Brønnøysund og tinglyst. Bare litt forsinket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in