2020-09-20, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Jeg har hørt at begge to var til stede når AE signerte ektepakten og at det var våpen der, så hvis BB glemte å sette dette avgjørende krysset på ektepakten så har begge to et dilemma.

Hvor lenge kan fingeravtrykk bevares på slike dokumenter? Tro.

Originaldokumentene kan undersøkes. Uten at jeg har noen formening om det er mulig å finne fingeravtrykk etter 20-30-40 år da.

Ja det har vært nevnt tidligere. At AEH skal ha signert ektepakten av 1993 med en pistol mot hodet.
Citera
2020-09-20, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Hvor lenge kan fingeravtrykk bevares på slike dokumenter? Tro.

Originaldokumentene kan undersøkes. Uten at jeg har noen formening om det er mulig å finne fingeravtrykk etter 20-30-40 år da.

Ja det har vært nevnt tidligere. At AEH skal ha signert ektepakten av 1993 med en pistol mot hodet.

Vet ikke om de opprinnelige dokumentene eksisterer annet enn digitalt lenger.
Citera
2020-09-20, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
I denne saken er det mange offer. Lidelsen blir ikke mindre selv om andre har opplevd det samme.
Jeg har aldri sagt at det er forskjell på fattig og rik, og jeg uttalte meg heller ikke bare på vegne av de som har mistet noen ifm en drapssak.
Jeg forklarte hvorfor jeg mener at det ikke ligger noe unaturlig i det at TH ønsker å flytte inn i S4.

Ingen er dømt ennå, og jeg har ingen grunn til å tro at familien ikke har mange gode minner fra S4.

Innbiller du deg at AE er glemt bare fordi jeg tror at GM er noen andre enn du tror?
Hva får deg til å tro at du tar mer hensyn til AEH, fordi du mener at TH er GM, hvis TH er uskyldig?

Dette er ikke en konkurranse mellom AEH og familien, om hvem som er det største offeret.

Jeg håper for både AEH og familiens skyld, at ingen av deres egne er involvert, og hvis du har problemer med det, så kan jeg ikke hjelpe deg.

Jeg mener folk her inne går langt, og over på feil banehalvdel for å fremheve TH. Prøver en for hardt vil det se påtatt ut. TH tjener ingenting på overdrivelsene. Det er ikke måte på hvor forferdelig det er for TH. Om det er forferdelig for TH at det arbeides for å finne hans fru OG hvem som har gjort det er ikke det viktigste. Han må tåle jobben som er nødvendig, for han er ikke hovedpersonen her. Det mener jeg. For meg blir det sutring, at ikke han ansees som viktigst. Han er bare ektemannen til en drept kvinne. Og undersøkelsene har blitt gjort i hennes hjem. Har dere glemt det. Det er hennes hjem. Hun ble drept eller skadet i sitt hjem og de eneste sporene etter henne er i hennes hjem. Dere og TH forsøker å gjøre TH viktigere enn henne. Etterforskerne har gjort mange undersøkelser. De kan peke mot han, eller de kan peke mot noen andre. Og sted å bo har han jo. Mye fredeligere også. Hytten hans. Der har han sikkert litt av hvert av klær liggende og alt han trenger. Han kan jobbe hjemmefra i disse coronatider. I likhet med en drøss mennesker. It folkene setter opp teknikken, så går det som en kule.
Citera
2020-09-20, 02:13
Medlem
Citat:
Vet ikke om de opprinnelige dokumentene eksisterer annet enn digitalt lenger.

Ahh.. tenkte ikke på den muligheten.

Jeg tviler på at originaldokumentene er makulerte, men vet ikke.
Citera
2020-09-20, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doggerbank
Hele saken er helt sprø. En bruker spurte en gang om hvordan man ville forholdt seg til det om man var politi, om man ville tenkt på det dag og natt. Jo, jeg hadde nok gjort det. Nå sier politiet at de har tidslinjen klar. Det er positivt, men alibiet til TH må først slå sprekker eller et vitne må snakke el l.

Ja, for han har jo alibi. Kameraet og kollegaer forteller at han ankom Futurum. Undrer på om kameraene dekker hele bygget. Om det finnes mulighet for å lure seg ut en snartur. Det er jo et to meter høyt gjerde som går rundt nesten hele Futurumbygget. Men kontorfløyen på venstre side er ikke omkranset av dette gjerdet.
Citera
2020-09-20, 02:24
Bannlyst
Citat:
Jo den var sendt inn men det manglet et kryss på skjemaet.

hm..
Citera
2020-09-20, 02:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Første gang ble den returnert fra Brønnøysundregistrene fordi det manglet en avkryssing.

Det ble krysset av riktig, sendt tilbake til Brønnøysund og tinglyst. Bare litt forsinket.

Merkelig dette. Tror BB vet mere enn han vil si.
Citera
2020-09-20, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Merkelig dette. Tror BB vet mere enn han vil si.

Nemlig, for han er fortsatt styreleder i TH`s selskaper selv etter å ha stått fram i media og sagt at han ikke har skrevet ektepakten.

Nærmere å kalle TH for en dokumentforfalsker kommer man ikke så paradokset er hvorfor er BB fortsatt styreleder.
Citera
2020-09-20, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det du skriver er ikke sant!
Du er i gang med å skrive malende bilder om TH som ikke får gjemme seg i godstolen og barn som gråter i sorg. Som om du ville skrive en bok om familien.
Jeg for min del ble ikke rørt, for hvilken plass gir du AE.

Jeg sier TH og hans ønske om huset er underordnet. Dette huset var AEs hjem. Der ble hun tatt på en eller annen måte. Og huset er det eneste sporet. Han får rett og slett finne seg i at AE er viktigst.

Han vil vel ha henne tilbake til en grav. Graven er for alle. Og for henne..
Citera
2020-09-20, 03:02
Medlem
Citat:
Enten så har TH begått dokumentfalsk med ektepakten eller så lyver BB.

Sånn som jeg ser det med den viten vi besitter så lyver en av de to, og at det er utvilsomt der motivet ligger.

Forklar hva du mener. Hvorfor lyver den ene. Om hva. Og motivet. Det er jo pengegreier. Og makt over henne.

Han ville tvinge henne hjemme til pensjonsalderen. Da ville det ikke nytte lenger for hun ville få en pitteliten pensjon. Så kunne hun få de småpengene som hun allikevel ikke ville få tak i pga kriteriene han satt opp.
Citera
2020-09-20, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Forklar hva du mener. Hvorfor lyver den ene. Om hva. Og motivet. Det er jo pengegreier. Og makt over henne.

Han ville tvinge henne hjemme til pensjonsalderen. Da ville det ikke nytte lenger for hun ville få en pitteliten pensjon. Så kunne hun få de småpengene som hun allikevel ikke ville få tak i pga kriteriene han satt opp.

Tja, hvorfor lyver den ene. For å redde sitt eget skinn, mulig at triksingen med dokumentene er straffeforeldet ?
Citera
2020-09-20, 03:21
Medlem
Citat:
Tja, hvorfor lyver den ene. For å redde sitt eget skinn, mulig at triksingen med dokumentene er straffeforeldet ?

Jeg har i min enfoldighet trodd han gikk til en annen advokat og fikk skrevet ektepakt 2. Så signerte de. Krysset som manglet var bare en forglemmelse

Mener du at TH skrev den. Skrev han under med BB undeskrift
BB gjorde det ikke, da ville alle sett hans underskrift.
Må en ektepakt skrives av advokat. Kan en ikke skrive selv og få to til å signere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in