Citat:
Ursprungligen postat av
stroganof
Nej vi är tillsammans så behöver inte hitta på. Men hon medellar sin styrelse.att hon vill prova att bo med mig. O så bor vi tillsammans i min br o hyr ut hennes..när hennes förening tröttnar, så medellar jag min styerelse att jag vill provbo hos henne, ovh flyttar till henne. Så kan man hålla på fram o tillbaka.
Man kan säkert tjäna 9k n o göra.så här utan att behöva dela rum. Men jag kan ju också ha 1-2 innebeoende i en av lägeheterna där ja bor med med sambon om man har en 4a o då bor ja o sambon i ett av rummen. Då kan man tjäna 8(den man hyr ut hela i)+5+5 =18k netto. Då skulle ett sambo par inte behöva jobba..., då 18k räcker. För mat o allmänna utigfter
Tänk vad Flashback är fantastiskt!
Här finner vi alla dessa efterblivna småbarn som har kommit på världens ideer om hur man tjänar slant! Men de måste ju fråga okända internetmänniskor först om deras ide är bra....för att kolla upp det själva och göra en egen analys klarar de inte.
Stavar som femteklassare i bästa fall,tjänar 65K i månaden...som vaddå? Ja något där ålder och utbildning inte spelar någon roll är ju uppenbart.....trots att enl egen utsago så räcker 18K utmärkt då tränga ihop sig med okända inneboende är supersmart för denna slant.....
Är detta Sveriges framtid är det en mörk sådan....