2020-09-20, 00:48
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Fy fasen, vilka läskiga sexuella trakasserier mot män. I hela programmet. Jag är kvinna och tycker det.
Det där var fan sexuellt övergrepp mot killen som stod i slottsvakten. De är ju ganska unga (typ 18 såg han väl ut som) de som gör tjänstgöring där.

Övervidrigt. Män borde också metoo:a vad de varit utsatta för förut.
Håller helt med!! Men när tjejer/kvinnor blottar sig kallas det för komedi eller dolda kameran..🙄
Citera
2020-09-20, 00:54
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
Första gången jag ser detta. Har svårt att bestämma mig att det var vidrigt, onödigt, eller bara extremt studentikost?

Roligt var det iallafall inte.
Citera
2020-09-20, 00:55
Medlem
dentages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Roligt var det iallafall inte.
Publiken i studion tyckte uppenbarligen det. Men humor och vad som anses roligt ändras över tiden.
Citera
2020-09-20, 00:57
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Håller helt med!! Men när tjejer/kvinnor blottar sig kallas det för komedi eller dolda kameran..🙄

Det fanns ett amerikanskt program som hette Dolda kameran playboy som gick på TV4. Inslagen var ungefär en kvinna visar sig naken på ett kontor. Riktigt tråkigt program.
Citera
2020-09-20, 01:02
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Publiken i studion tyckte uppenbarligen det. Men humor och vad som anses roligt ändras över tiden.

Att publiken i studion tyckte de var roligt förvånar inte, de hade väl valt att gå dit för att skratta åt just sån efterbliven humor. Tur att det finns något för alla.
Citera
2020-09-20, 01:05
Medlem
Gold94s avatar
Det mest tragiska är när hon drar in blondiner i det hela och försöker nedvärdera dem .varenda jävla fitta ser olika ut och det borde hon veta, hon kanske har haft en blondin som rivall..😂😂😂
Citera
2020-09-20, 01:08
Medlem
Men vänta nu, skulle gubben i parken vara traumatiserad på något sätt för att en tonårsblatte visade fittan för honom? Måste varit fasansfullt
Citera
2020-09-20, 01:18
Bannlyst
Kollade in Nours instagram, fan vad fet hon blivit.
Schyffert blev ihop med en för honom ung snygg tjej, och nu är hon en fet arabkärring 😂😂✌️🇸🇪
Citera
2020-09-20, 01:35
Medlem
STORVITHAJs avatar
Citat:
Har inte sverige skärmar där det står hur publiken skall agera? Dvs skratta osv, som dom har i staterna?
Citera
2020-09-20, 01:39
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Och fortfarande håller hon på att älta detta. Hon behöver öka dosen!

Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Att Henrik, "chipspåsen", Schyffert är korkad råder det väl inget tvivel om men att han är så jävla korkad att han gängar ihop sig och skaffar barn med en intermittentlesbisk sexualförbrytare övergår allt förstånd. Jag ser i min spåkula att Schyffert kommer att bli dumpad, och ännu bittrare.

I min spåkula ser jag ett helt annat öde för HS.

Citat:
Ursprungligen postat av Bryling
Nour har ju alltid varit "pappas lilla flicka" och dragit sig till män som ger tillfredställelse til denna sjuka dragning. Hon älskar ju uppmärksamhet ifrån sådana typer av individer.

Hon skulle ALDRIG kunna bli förälskad i en person yngre än henne själv.

H.Schyffert ger henne både åldern samt kändisskapet och framförallt uppmärksamheten hon alltid sökt.

Hon är fullkomligt ÄGD av sina problem trots att hon tror att hon är fullt självdeterminerad.

Tror du hon skulle bli tillsammans med HS om han körde glassbilen och inte drog in 5-15 miljoner om året?

Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
” Både Nour och Henrik är nån slags artistöverklass”

Baaam! Där satt den.

Antar att de är rädda för att förlora sin plats i rampljuset o förvisas till förorten o tvingas ta lågstatusjobb. Vilket kommer ske den dag ingen bryr sig.

Är man rädd så vill man hålla sig innom normerna.
Vara en god o PK medborgare. Inte riskera att utmålas som rasist, homofob, sexist o nazist.

Det finns ett problem.
Humor bygger på att man känner sin publik o utmanar komfortzoonen. Det bör tangera det socialt förbjudna. Det kan då bli svårt att vara präktigt PK o samtidigt rolig.

Jag kan inte komma på något roligt HS gjort. Har inte följt honom heller men hade han lyckats med något hade man ju hört om det. Nour tjatade i tid och otid förr i tiden om att slicka fitta och bli slickad. Kändes som det var det enda hon återkom till. Det och hur dåligt sex hon haft med alla män hon varit med. Kanske är det så att ingen man varit kär eller förälskad i henne utan bara känslolöst knullat henne. Tits and ass. Hon är säkert flata och räknat ut att HS ska vara framtida försörjaren till hennes barn. Bättre ekonomiskt så än att inseminera sig i Köpenhamn och själv stå för allt.

Vill minnas att Schyffert stod på sossarnas scen med Mååna i valet 2010. Tittar man på allabolag under hans namn så kan man ju konstatera att det sannolikt betalat sig. Offentligt frottera sig med en hårig arab är ju så PK det bara kan bli. Säkert bra för businessen. Minns att han gnällde någon gång över att han tvingades stå på någon sunkig krog i Hudiksvall eller liknande och idioten står i MSM och hånar de som gått på hans show. Fy fan, tondöv och klumpfot samtidigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bryling
Intressant att han överhuvudtaget går ut officiellt med sin kritik. Man undrar ju vad som ligger bakom det.

Läkaren föreföll vara en god vän. Nour och HS ljuger i etern om sakernas tillstånd. Läkaren saknar en plattform att bemöta lögnerna på. Malmberg är en vän som ställer upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Att publiken i studion tyckte de var roligt förvånar inte, de hade väl valt att gå dit för att skratta åt just sån efterbliven humor. Tur att det finns något för alla.

Skratten kan ju vara inklippta också.
Citera
2020-09-20, 01:49
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Min teori är att han fick vara med i Killinggänget just för att han inte var rolig; han skulle vara motpol till de andra.

Sant. Han skulle vara motsvarande Seinfeld i "Seinfeld". Eller liknande. "Den vettige", eller vad man ska kalla det för.

Nour verkar vara manipulativ. Fundera på hennes sexuella ofredande hon sysslade med där i parken: Okej, hon var 18, hon blottade sig för en "gammal gubbe". Hennes ursäkt var "det var ett skämt, det var ett prank, det var dolda kameran".. Det funkade dessbättre inte.

Om vi vänder på steken, dvs. en "gammal gubbe" ofredar en 18-årig tjej i en park, påstår att "det är ett prank, det är dolda kameran!", tror jag de flesta inser att det Nour gjorde inte är ok.
Ja, både Nour och hennes gubbe Henrik verkar vara manipulativa.

Claes "Ronny Jönsson" Malmberg hör inte direkt till mina favoriter, men här tror jag faktiskt han har rätt.
Citera
2020-09-20, 01:58
Medlem
hedones avatar
Är han (Claes) på kokainet igen? Kan vara en faktor att ta med, kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in