2020-09-24, 12:42
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkickling
Jag har inte sett att någon länkar denna än (kollade första sidorna i tråden):
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/oRn6bV/tittarna-i-uppror

Claes Malmberg naken inför barn, hur känner han att han kan kritisera någon annan för att ha visat brösten?

Det är inte att hon blottade sig han kritiserar utan att hon ljuger och förtalar andra
Citera
2020-09-26, 16:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolut.rumsren
Henrik Schyffert var med på min "Vem får dig att byta kanal?"-lista.

Men någon på den listan kände en moderator, så den tråden försvann.

(FB) Vem får dig att byta kanal?

Samma här, han fick ju vara voice over eller vad man nu säger om dem som talar i bakgrunden i olika inslag, när han jobbade på MTV.
Det blev outhärdligt att höra hans röst, så jag stängde av ljudet så fort man hade oturen att höra honom. Henrik Schyffert röst = 🤮🤢
Sedan har han lyckats bita sig fast i Sveriges nöjesliv, för det var ju sååå stort, i lilla Stockholm att Henrik jobbat för MTV Europe.
Har alltid avskytt den där outhärdliga medelklasspajasen.
Han tar för mycket plats, är ett självupptagen ego, han får definitivt kåtslag av sig själv så fort han hör sin egna röst.

Nour är ju inte bättre, hon verkar bäng.
En man kan ju lika gärna tycka att det är obehagligt att se ett par bröst, som att en kvinna inte vill se en manlig kroppsdel dingla framför dem på gatan.
Tror hon att alla blir upphetsad av att se henne?
Nour verkar ha svårt att förstå sig på sociala koder.
Det blir inte ens kul, bara respektlöst. Hon kan uppenbart inte tänka sig in i offrets situation, utan tycker bara synd om sig själv.
Att sedan ljuga i en podd, usch vilken liten människa hon är.
Nour och Anna Book kan ju ta en roddbåt och ro långt ut till en öde ö, där kan de sitta och ljuga och älta tillsammans.
Citera
2020-09-27, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gul-apelsin
USA till skillnad från Sverige har stränga regler för "Sexual Offenders" hur funkar det med inresa i det stora landet i väst för Nour?

Fick svar på min fråga. Hon får inte resa in i USA och får heller inte jobba med barn.
Känns tryggt att veta.

https://www.expressen.se/noje/nour-domdes-for-brott-2007-mannen-berattar-sin-version/
Citera
2020-09-27, 21:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gul-apelsin
Fick svar på min fråga. Hon får inte resa in i USA och får heller inte jobba med barn.
Känns tryggt att veta.

https://www.expressen.se/noje/nour-domdes-for-brott-2007-mannen-berattar-sin-version/

Och hon påstår att hon har lärt sig något efter detta... Skulle inte tro det, tror inte att hon skulle göra om detdock.
Att lära sig något av en händelse är att även lära sig förstå andra människor. Det gör tydligen inte Nour fortfarande, som uppenbarligen ältar självupplevda obefintliga oförätter över ett decennium efteråt eftersom hon själv satte sig i situationen.
Henrik är väl sur som inte får dra med henne till USA, möjligtvis har de idétorka som drar upp en sådan gammal grej.
Citera
2020-09-27, 21:18
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Hur såg hennes pattar och mutta ut då egentligen?

Det undrar jag också. 🤔
Citera
2020-09-28, 03:35
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Hon är så jävla äcklig som visar fittan och pattarna på stan. Vem är hon att avgöra om det är "samma sak" eller ej, ifall det varit en man som gjort så mot henne? Jag kanske mår dåligt, jag kanske sett för många fittor, jag kanske inte alls vill se just hennes fitta. Klart som fan att det är sexuellt ofredande. Att hon ens får medieutrymme är för motbjudande, med hennes ännu äckligare ursäkt till människa till sambo.

Du har givetvis rätt!

Denna varelse är dömd för sexuellt ofredande och borde bojkottas av svensk media för överskådlig tid framåt, återigen handlar det om invandrarelaterad brottslighet utförd av ett gränslöst kvinnoodjur som hyser noll respekt för svensk lagstiftning.

Vad tror hon att hon är egentligen när hon inbillar sig att hon kan bestämma vad som icke är en kränkning för helt andra personer?
Citera
2020-09-28, 03:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Och hon påstår att hon har lärt sig något efter detta... Skulle inte tro det, tror inte att hon skulle göra om detdock.
Att lära sig något av en händelse är att även lära sig förstå andra människor. Det gör tydligen inte Nour fortfarande, som uppenbarligen ältar självupplevda obefintliga oförätter över ett decennium efteråt eftersom hon själv satte sig i situationen.
Henrik är väl sur som inte får dra med henne till USA, möjligtvis har de idétorka som drar upp en sådan gammal grej.

rövhålet henrik fick inte tag på någon annan så det blev en muslim som ingen ville ha. hon fick inga uppdrag som stå uppare för ingen tyckte hon var rolig, så det blev inga svarta pengar gjorda där.

kolla vad killinggänget tycker om henrik schyffert, denna idiot med låg iq där allt han säger kommer frn flashabck eller där hans "material" är knyckt (för att han har låg iq).
Citera
2020-09-28, 03:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Det undrar jag också. 🤔

om folk som är smartare än muslmskan blir äcklade av henne så säger det allt om henne och den idiot som inte hittade något bättre så beta cucken nöjde sig med det ingen annan ville ha och undvek som pesten.
Citera
2020-09-29, 01:40
Avslutad
Jag minns den äckliga kvinnans beteende i Pyjamas på ZTV när hon stod i fontäner med megafon och visade fittan och gapade om det. Så himla äckligt beteende och självklart ska hon dömas för det som vem som helst. Vem tror hon att hon är som kan visa fittan på allmän plats för personer som inte vill det? Hon och hennes krake till "man" är för patetiska och vedervärdiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in