2020-09-19, 23:30
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle000
Flika in att Schyffert slog mitt ex på rumpan när han gick förbi i korridoren på gymnasiet.
du menar för 35 år sedan. Jösses
Citera
2020-09-19, 23:41
Medlem
Van Nostrands avatar
Schyffert var en del av en ikonisk humorgrupp. Emellanåt kunde han själv vara småkul - men han stod inte för något av genialiteten.
Efter det bara mörker. En bisarr PK-humor(?)-karriär samt lägring av mycket yngre (iofs snygg, men talanglös) komediessa.

Kul att Malmberg vågar ryta ifrån. Dessa har varit fredade alltför länge. Tror f.ö att Schyffert droppar Nour inom 2 år. Gubbsjuk jävel.
Citera
2020-09-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
Hon stod i en fontän och visade fjaset, alltså busken.
Detta visades på TV i något idiotprogram som hette "Ballar av stål". Se länk nedan, 2:55 in i klippet.

https://www.youtube.com/watch?v=uq14WgXsEyA

Det är alltså riktigt roligt och mycket humor när en kvinna sexuellt antastar män genom att ta på deras kukar. Men skulle jag som man ta på deras fitta så är det helt åt helvete?

Nour är humorbefriad och totalt hjärndöd. Har vi alla tur så kan både hon och idioten Schyffert försvinna förevigt nu.
Citera
2020-09-19, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det kan inte vara bra för CV:t om man ska vara feminist att vara själv en dömd sexförbrytare. Klart hon försöker förringa det. Typiskt feminist också att tycka att det skulle vara så mycket värre tvärtom. Hon kan ju inte göra något fel.

Gillade annars henne i Raj raj. Gjorde även en del kul saker efter det. Men verkar blivit bitter på sistone. Förmodligen beroende på förhållandet med Schyffert som är bitterheten personifierad.

Det har väl aldrig hållits emot henne att hon är dömd sexualbrottsling? Män kan ju däremot få livet förstört helt utan någon dom. Lex Virtanen.
Citera
2020-09-19, 23:51
Medlem
returxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ja han har väl näckat 2 ggr så CM är verkligen inte rätt man att gå i spinn över Nour.

Känns som både Nour och Classe gillar visa sig näck
Det var väl inte själva näckandet han upprördes över utan det att de ljög om hans vän i podden beträffande vem som överklagat.
Citera
2020-09-19, 23:51
Medlem
Äre nåt han borde irritera sig över är att hon är ilag med pizzalirarn..
Citera
2020-09-19, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Äre nåt han borde irritera sig över är att hon är ilag med pizzalirarn..
Pizzalirarn?
Citera
2020-09-19, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Pizzalirarn?

Han jämförde väl kostnaden för alla stackars baaaarn som väller okontrollerat in i landet med en pizza per person/år eller nåt.

Käkar hellre pizza varenda dag än sponsrar våldtäktsmän som kaozar runt
Citera
2020-09-20, 00:14
Medlem
Flottamiralens avatar
Finns TR och HR-domarna någonstans? Vore intressant att läsa.
Citera
2020-09-20, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Har för mig att Classe själv dansade naken en gång på scenen i Göteborg. Då var det bara roligt. Kanske ingen tog illa upp då, för att dom betalat för att komma in.
Skillnad vad som händer på scen och inför ej deltagande personer på stan. Dessutom så filmades övergreppet.
Citera
2020-09-20, 00:37
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
Hon stod i en fontän och visade fjaset, alltså busken.
Detta visades på TV i något idiotprogram som hette "Ballar av stål". Se länk nedan, 2:55 in i klippet.

https://www.youtube.com/watch?v=uq14WgXsEyA

Fy fasen, vilka läskiga sexuella trakasserier mot män. I hela programmet. Jag är kvinna och tycker det.
Det där var fan sexuellt övergrepp mot killen som stod i slottsvakten. De är ju ganska unga (typ 18 såg han väl ut som) de som gör tjänstgöring där.

Övervidrigt. Män borde också metoo:a vad de varit utsatta för förut.
Senast redigerad av dialektiker 2020-09-20 kl. 00:40.
Citera
2020-09-20, 00:46
Medlem
dentages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Fy fasen, vilka läskiga sexuella trakasserier mot män. I hela programmet. Jag är kvinna och tycker det.
Det där var fan sexuellt övergrepp mot killen som stod i slottsvakten. De är ju ganska unga (typ 18 såg han väl ut som) de som gör tjänstgöring där.

Övervidrigt. Män borde också metoo:a vad de varit utsatta för förut.
Första gången jag ser detta. Har svårt att bestämma mig att det var vidrigt, onödigt, eller bara extremt studentikost?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in