Citat:
Ursprungligen postat av
Doggerbank
Jeg har heldigvis ikke slik erfaring. Men jeg hadde desidert aldri flyttet tilbake til et sted kona mi ble drept og fraktet bort av ukjente gjerningsmenn, minutter etter at jeg gikk på jobb. For meg er det helt hinsides. Totalt. Kanskje hvis jeg hadde vært en lutfattig peanøtt selger i Mumbai. Forresten, ikke da heller.
Det er mulig denne saken er krystallklar når man befinner seg inni en tunnel.
Og Gud, så mange tunneler som finnes i denne saken.
Jeg tenker at de fleste i etterforskningsgruppen fremdeles tenker at TH er skyldig, men de greier ikke bevise det, og derfor finnes det nå forhåpentligvis en og annen i gruppen som tviler på om de har brukt tiden på noe nevenyttig det siste året.
På denne tråden er figurerer det et titalls teorier.
Alle er slike som oppstår når det mangler fakta. Folk dikter vilt med de "brikkene" de har fått utdelt.
Faktum er at saken er uløst.
TH kan være skyldig.
Folk som var sjalu på TH, og som manipulerte AEH, kan være de skyldige.
Barna kan være skyldige. (Sammen eller sønnen alene.)
AEH kan fortsatt være i live!!!
Hun kan være i Australia, brakt dit av barna.
Hun kan være drept av sin egen sønn.
Eller av håndverkere som vi ikke kjenner.
Hun kan være kidnappet av en superhemmelig liga, som ingen har hørt om.
Folk RU har møtt på nettet kan være skyldige.
Dette er uansett sannheten:
Politiet er ikke på sporet av den egentlige løsningen, fordi ledelsen sommeren 2019 bestemte at de ville bruke alle ressurser på å bevise at TH var skyldig.
Det var en tabbe.
Så hva er løsningen?
La de samme etterforskerne fortsette med saken?
Det går selvfølgelig ikke.
Det trengs nye folk som ser på dette på nytt, og som snur hver stein. Som begynner forfra, og som er åpne for at alt kan ha skjedd.
Grunnen til at jeg fortsatt følger denne tråden er definitivt ikke for å lese om enda en teori.
(Jada jeg har bidratt til dem jeg også; AEH sitter på en sydhavsøy, TH gjorde alt selv og brukte cyanid – begge teoriene er slike som jeg har lansert eller støttet i dette forumet.)
Denne saken blir ikke løst uten flere fakta.
Noen må finne faktaene.
De som nå etterforsker har til fulle bevist at de ikke er interessert i ytterligere fakta.
Følgelig har jeg rett i det jeg har sagt siden mai:
Legg ned etterforskningen! Og opprett en ny. Med nye folk.
Det spiller ingen rolle om det er B eller C-teamet.
AEH fortjener noen som er villige til å se på saken uten fordommer.