2020-09-18, 11:04
Medlem
Är Lovisa psykopat? Verkar finnas noll självkritik eller sympati för offren hon kört ihjäl och deras familjer. Det är tydligen bara henne det är synd om och allt skall kretsa runt henne.. Hon hade iaf kunnat återfå lite värdighet om hon gått ut och erkände att hon körde alldeles för fort, att olyckan var hennes fel och att det hon gjorde var jävligt dumt och att hon ångrar sig.. Men nej då. Istället hånar hon de anhöriga och beter sig som en jävla idiot. En rejäl omgång smisk är vad hon behöver.
Citera
2020-09-18, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Är Lovisa psykopat? Verkar finnas noll självkritik eller sympati för offren hon kört ihjäl och deras familjer. Det är tydligen bara henne det är synd om och allt skall kretsa runt henne.. Hon hade iaf kunnat återfå lite värdighet om hon gått ut och erkände att hon körde alldeles för fort, att olyckan var hennes fel och att det hon gjorde var jävligt dumt och att hon ångrar sig.. Men nej då. Istället hånar hon de anhöriga och beter sig som en jävla idiot. En rejäl omgång smisk är vad hon behöver.
Kunde inte skrivit detta bättre. Har varit min tanke från första början.
Citera
2020-09-18, 11:42
Medlem
Verkligen ett finger bobobotox!
Det är ju ofattbart att nån inte tagit telefonen från henne, advokaten om inte annat. Hennes vänner lär ju kunna få tag i henne ändå. Verkar som om hon tror att olyckan är ett litet drama som handlar om henne. Otrevligt att de andra dog men hon har ju fått enorm uppmärksamhet och det är det viktiga.
Kanske hon är i ett tillstånd av förnekelse, men då borde nån som sagt styra upp. Jag tror att det här till synes känslolösa beteendet genererar mer hat än själva olyckan.
Angående L:s föräldrar så måste de befinna sig i helvetet just nu. De kanske inte klarar av att ta ifrån henne telefonen, eller så vet de inte vad hon har den till. De försöker naturligtvis skydda sitt barn så gott det går.
Citera
2020-09-18, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000

Ja, eller extreeemt omogen för sin ålder. Hon beter sig som 12-13-åringar på sociala medier.
Citera
2020-09-18, 11:52
Medlem
Den här listan är intressant att ta del av och memorera:

http://www.psykopati.se/25952959
Citera
2020-09-18, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syltgurka
Den här listan är intressant att ta del av och memorera:

http://www.psykopati.se/25952959

Intressanta punkter , ser ut som om hon träffar de flesta !!
Citera
2020-09-18, 14:57
Medlem
Jag hittar inget inlägg alls på Lovisas profil på VSCO där hon hånar dom anhöriga. Var finns det nånstans? Om ni ska säga att hon tagit bort så tror inte på det. Då tror jag ni bara säger det för att sätta dit henne
Citera
2020-09-18, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikpwb
Jag hittar inget inlägg alls på Lovisas profil på VSCO där hon hånar dom anhöriga. Var finns det nånstans? Om ni ska säga att hon tagit bort så tror inte på det. Då tror jag ni bara säger det för att sätta dit henne
Letade också men hittade inte heller, dock såg jag en osmaklig text hon la ut " Stay strong,
make them wonder how you´re still smiling"
Citera
2020-09-18, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngie
Letade också men hittade inte heller, dock såg jag en osmaklig text hon la ut " Stay strong,

Under den skrev hon att "hon bryr sig så mycket om hat (not)" och en annan med ungefär "life is a bitch - learn to fuck it"
Hon har ändrat bilden nu till nåt med Winona Ryder.
Osmakligt minst sagt. Tror som sagt att hon är väldigt omogen. Undrar om det kommer att påverka eventuellt straff.
Citera
2020-09-18, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maal
Under den skrev hon att "hon bryr sig så mycket om hat (not)" och en annan med ungefär "life is a bitch - learn to fuck it"
Osmakligt minst sagt. Tror som sagt att hon är väldigt omogen. Undrar om det kommer att påverka eventuellt straff.

I princip allt i en sån här individs tankevärld kretsar kring personen själv! Andra människor är i princip ointressanta, så länge de inte ses som i stunden, eller mer varaktigt, nödvändiga verktyg för personens egna syften eller tillfredsställelse. Deras egna behov, känslor, hälsa, välbefinnande, säkerhet, eller till och med liv, spelar i grunden noll roll för psykopaten! Alla ses i "svart" eller "vitt" - det vill säga enbart utifrån om de upplevs ta avstånd ifrån, eller "godta", psykopatens skruvade tankevärld. Normala mänskliga känslor hos andra ses som "svaghet", eftersom den här sortens personer inte besitter sådana själv och vet vad det är, eller förstår vad de grundar sig på! Ansvarslösheten är enorm.

Samhället måste helt enkelt skydda sig mot den här sortens individer!
Citera
2020-09-18, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikpwb

Citat:
Ursprungligen postat av Dyngie

Citat:
Ursprungligen postat av Maal

Varsågod: så här såg det ut i morse.

https://www.bildtagg.se/file/hjkw43vvltwbt6tjogq5mc

Tydligen tas det viss hänsyn till vad hatare tycker ändå.

Synd att hon inte är mer bekymrad över hur hennes agerande slår mot de efterlevande till offren.
Citera
2020-09-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boboboxbox
Varsågod: så här såg det ut i morse.

https://www.bildtagg.se/file/hjkw43vvltwbt6tjogq5mc

Tydligen tas det viss hänsyn till vad hatare tycker ändå.

Synd att hon inte är mer bekymrad över hur hennes agerande slår mot de efterlevande till offren.

Tack.
Ja du, det är väl så nära man kan komma att spotta dem i ansiktet. Jag hatar henne inte men känner förakt och avsky för hennes totala respektlöshet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in