2020-07-08, 09:38
Bannlyst
Bland det vidrigast Özz Nujen skrivit är ju de här sakerna, i samband med att Özz svartbygge på Gotland blev uppmärksammat. Özz är en svenskhatare. Det är det förresten mängder av invandrare som är.

https://nyheteridag.se/ozz-nujen-til...v-astadkommit/

"Vad har du själv åstadkommit? Vad kostar dina barn förresten? Kan man köpa ditt barn? Allt har ju ett pris."

Özz föraktar svenskarna något kolossalt, så pass att han uttrycker sig riktigt snuskigt. "Kan man köpa ditt barn?"

”Vad har du själv åstadkommit? Hur lönsam är du? Ska vi två tävla?”

Özz förlorar ju mot de flesta av mina landsmän. om ens landsmän är handikappade eller sjuka vill man fortfarande ha dem nära. Özz med sina elaka ögon och falska flin ska hålla sig borta.

”Du kanske till och med anser dig vara bättre som människa? Eller som svensk? Är det du som definierar och även bestämmer? Vem har bestämt det? Du? Vem är du ens?"

Kurden insinuerar att kurder finns men att vi svenskar är odefinierade. Så talar en invandrad bergsturk.

"Tillåt mig skratta. Eller nej, jag behöver inte din tillåtelse till det, jag skrattar ändå, hela vägen till banken. Förlåt! Det sista var verkligen meningen. Den sätter i gång den svenska avundsjukan. Din eviga förbannelse, din skam, som du måste bära, själv, intill din död, omgiven av ingen, för du har räknat allt i pengar och värderat människor och dina familjemedlemmar genom status, titlar och på om de är till nytta för dig och ditt samhälle.”
Citera
2020-07-10, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VlaadDracuu
Özz har sökt coronastöd från kulturrådet på 150 tusen, han blev beviljad 112 500kr.
Äcklet äcklar vidare.

Han betalar alltså inte tillbaka eller återtar inte sin ansökan. Andra som hade miljoner i sina bolag och blev avslöjade hade moral att återkalla sina beviljade ansökningar.
Citera
2020-07-10, 17:49
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Han betalar alltså inte tillbaka eller återtar inte sin ansökan.

Jag känner inte karln, men jag har en känsla av han är en person som håller väldigt hårt i sina pengar, så han lär nog behålla varenda spänn.
Citera
2020-07-10, 18:47
Medlem
Harry_s avatar
tror han betalar tillbaka sen kontaktar tidningen så dom kan skriva om det
Citera
2020-07-10, 19:11
Medlem
FiniteLifes avatar
I en någorlunda vettig värld skulle ju inte Özz kunna tjäna dom där pengarna, men vi lever ju i Sverige där folk går och ser hans show och betala dyra pengar för det.

Svenskarnas idé om underhållning alltså, man kan i princip stå på scenen och klia sig i arslet och dom applåderar.
Citera
2020-07-21, 21:52
Medlem
Kalliss avatar
Den 17 juli åtalades "komikern" Aron Flam för upphovsrättsbrott efter att ha gjort en parafras på Bertil Almqvists klassiska symbol “En svensk tiger”. En parafras där tigern heilar och har försetts med ett hakkors. https://www.svt.se/kultur/aron-flam-...hovsrattsbrott

Özz Nujen tycker att det är en "skandal" och "ovärdigt" att åtala kompisen Aron Flam för detta intrång i upphovsrätten.

Jag tycker att det är en "skandal" och ovärdig Drottningsgatans offer, att inte Özz Nujen nagelfarits av rättssystemet och utvisats hem till Kurdistan.

Özz Nujen skall vara tyst och veta hut!!!
https://youtu.be/rCln-k1fJvA

Özz Nujen bör inte ta lärdom av sin andra kompis Soran Ismail - han skall ta lärdom av sin andra kompis Soran Ismail!

Soran Ismail fick snabbt lämna rampljuset via backstage i samband med att han inte klarade av MeToo.

Var visst någon eller några våldtäkter som fick honom att fälla ned både den höga svansföringen där bak och skaftet där fram, pluggar till psykolog på SU istället.

Är detta komik? Han gör lyteskomik på sig själv, stackaren.... Pinsamt
https://youtu.be/A2PLjU113-0?t=11
Citera
2020-07-23, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Bland det vidrigast Özz Nujen skrivit är ju de här sakerna, i samband med att Özz svartbygge på Gotland blev uppmärksammat. Özz är en svenskhatare. Det är det förresten mängder av invandrare som är.

https://nyheteridag.se/ozz-nujen-til...v-astadkommit/

"Vad har du själv åstadkommit? Vad kostar dina barn förresten? Kan man köpa ditt barn? Allt har ju ett pris."

Özz föraktar svenskarna något kolossalt, så pass att han uttrycker sig riktigt snuskigt. "Kan man köpa ditt barn?"

”Vad har du själv åstadkommit? Hur lönsam är du? Ska vi två tävla?”

Özz förlorar ju mot de flesta av mina landsmän. om ens landsmän är handikappade eller sjuka vill man fortfarande ha dem nära. Özz med sina elaka ögon och falska flin ska hålla sig borta.

”Du kanske till och med anser dig vara bättre som människa? Eller som svensk? Är det du som definierar och även bestämmer? Vem har bestämt det? Du? Vem är du ens?"

Kurden insinuerar att kurder finns men att vi svenskar är odefinierade. Så talar en invandrad bergsturk.

"Tillåt mig skratta. Eller nej, jag behöver inte din tillåtelse till det, jag skrattar ändå, hela vägen till banken. Förlåt! Det sista var verkligen meningen. Den sätter i gång den svenska avundsjukan. Din eviga förbannelse, din skam, som du måste bära, själv, intill din död, omgiven av ingen, för du har räknat allt i pengar och värderat människor och dina familjemedlemmar genom status, titlar och på om de är till nytta för dig och ditt samhälle.”
Enig med dig, såg ett avsnitt av den där frågesporten med Filip o Fredrik där han var med, kommerinte ihåg frågan men det var en person som eftersöktes om jag minns rätt Özz svarade fel och när Filip säger det rätta svaret så kläcker Özz ur sig jasså den lilla rosa fetknoppen som ngon sorts rolig kommentar.
Tänkte direkt på vilket ramaskri det skulle bli om någon kläckt ur sig jasså den lilla håriga apan om Özz, då djävlar hade det börjat gapats om rasism och förmodligen hade det blivit upprop och demonstrationer också. Han tillgjorda skratt gör ju inte saken bättre. Rolig nej knappast.
Citera
2020-07-23, 06:35
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Enig med dig, såg ett avsnitt av den där frågesporten med Filip o Fredrik där han var med, kommerinte ihåg frågan men det var en person som eftersöktes om jag minns rätt Özz svarade fel och när Filip säger det rätta svaret så kläcker Özz ur sig jasså den lilla rosa fetknoppen som ngon sorts rolig kommentar.
Tänkte direkt på vilket ramaskri det skulle bli om någon kläckt ur sig jasså den lilla håriga apan om Özz, då djävlar hade det börjat gapats om rasism och förmodligen hade det blivit upprop och demonstrationer också. Han tillgjorda skratt gör ju inte saken bättre. Rolig nej knappast.

Han bör sättas på en flotte då det blåser utåt.
Citera
2020-07-25, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Finns väl få människor som gör mig lika förbannad som den här hårige turken.

Efter träningsprogrammen och viktnedgången är det väl troligt att han inte är
så hårig längre. Biggest Loser och liknande visar ju att alla hekton och gram
räknas.

Vore kul om han på något kommande gig lyfte på skjortan och bevisade det
jag antyder här.
Citera
2020-07-29, 10:04
Medlem
http://özz.nu/minnen/tillbakablicks-torsdag/

Summerar karriären så här långt.
Citera
2020-08-06, 18:07
Medlem
Har Özz kommenterat på Twitter att Darin kommit ut? Tillhör väl inte vanligheterna att kurder är öppna med att de är gay? Kan inte varit lätt för Darin.
Citera
2020-08-06, 20:21
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Har Özz kommenterat på Twitter att Darin kommit ut? Tillhör väl inte vanligheterna att kurder är öppna med att de är gay? Kan inte varit lätt för Darin.

ALLA kurder är gay
bara dom onormala är hetero

tror knappast att han skulle säga nått negativt
därför håller han nog k*ften
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här