Bland det vidrigast Özz Nujen skrivit är ju de här sakerna, i samband med att Özz svartbygge på Gotland blev uppmärksammat.
Özz är en svenskhatare. Det är det förresten mängder av invandrare som är.
https://nyheteridag.se/ozz-nujen-til...v-astadkommit/
"Vad har du själv åstadkommit? Vad kostar dina barn förresten? Kan man köpa ditt barn? Allt har ju ett pris."
Özz föraktar svenskarna något kolossalt, så pass att han uttrycker sig riktigt snuskigt. "Kan man köpa ditt barn?"
”Vad har du själv åstadkommit? Hur lönsam är du? Ska vi två tävla?”
Özz förlorar ju mot de flesta av mina landsmän. om ens landsmän är handikappade eller sjuka vill man fortfarande ha dem nära. Özz med sina elaka ögon och falska flin ska hålla sig borta.
”Du kanske till och med anser dig vara bättre som människa? Eller som svensk? Är det du som definierar och även bestämmer? Vem har bestämt det? Du? Vem är du ens?"
Kurden insinuerar att kurder finns men att vi svenskar är odefinierade. Så talar en invandrad bergsturk.
"Tillåt mig skratta. Eller nej, jag behöver inte din tillåtelse till det, jag skrattar ändå, hela vägen till banken. Förlåt! Det sista var verkligen meningen. Den sätter i gång den svenska avundsjukan. Din eviga förbannelse, din skam, som du måste bära, själv, intill din död, omgiven av ingen, för du har räknat allt i pengar och värderat människor och dina familjemedlemmar genom status, titlar och på om de är till nytta för dig och ditt samhälle.”