Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-13, 11:52
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Kommentaren där han skriver: Du anar inte hur rätt du har.... Till den som skriver att han har ett fejkat smile. Kanske? Tolkar det som att han inte var riktigt bekväm av flera anledningar.
Båda de som Özz adresserade i sitt inlägg och som kommenterar är tydligen kollegor.

Edit: Hur tolkar du det?

Du kan ha rätt, men Patrik Larsson ska ju faktiskt uppträda med Nujen. Varför skulle han uppträda men inte figurera på samma bild?

Dessutom svarar han på påståendet att det ser ut som ett 'fejkat golfleende', och det är det som är mer rätt än vad @anderssonniklas anar. Antar att det då kan vara just ett fejkat golfleende.
Senast redigerad av Clay Allison 2018-06-13 kl. 11:54.
Citera
2018-06-13, 11:55
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du kan ha rätt, men Patruk Larsson ska ju faktiskt uppträda med Nujen. Varför skulle han uppträda men inte figurera på samma bild?

Dessutom svarar han på påståendet att det ser ut som ett 'fejkat golfleende', och det är det som är mer rätt än vad @anderssonniklas anade. Antar att det då kan vara just ett fejkat golfleende.

Haha, du har säkert rätt!
Man tolkar in saker som inte finns för att man är så färgad av sista tidens tokerier att man förväntar sig mer. Hade det varit som jag trodde, så hade Özzen inte haft kvar det på sin sida ju.

Sorry, my mistake!
Citera
2018-06-13, 12:00
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Oj!

Nu verkar det som om fler och fler börjar ta avstånd från terroristfinansiären. Det där lämnade ju inget utrymme för missförstånd direkt.

När andra "kändisar" börjar dra sig undan är det ett säkert tecken på att man är rökt. Till exempel hade Rickard Herrey postat en massa tweets från humorgolfen och även en hel massa bilder där han poserade med andra deltagare. Inte en enda bild tillsammans med Özz dock... (Inte för att jag framhåller Rickard Herrey som "the hottest shit ever" men det är ett bra exempel på att Özz börjar bli paria).

Man undrar hur länge Måns Möller kommer att stödja terroristfinansiären? Det är ju en herrans massa datum inbokade på deras "Världens Historia" men det mesta verkar ju tyda på att det blir en gigantisk flopp.

Att Özz nu söker en "säker hamn" hos F! är talande. Haverister söker haverister.

Jo det verkar vara just det det gör ju.
Citera
2018-06-13, 16:27
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molganexisterar
Han börjar bli desperat nu. Tungan brun på feministerna som också är på väg ut från politiska landskapet. Ha kan ta sina usla skämt och åka till öknen i Kurdistan och predika feminism där.

https://twitter.com/ozznujen/status/1005781179717619712
Haha, kolla svaren på denna tweet.
Nu får han verkligen massor av sarkastiska kommentarer om svågern som han skyllde allt på i UGs intervju.
Undrar om han tycker att det är lika roligt när skämten sker på hans bekostnad?
Citat:
Blir det svågerpolitik framöver?😆
Citat:
När jag inte trodde att du kunde sjunka lägre efter intervjun med Janne så kommer detta. Pinsam är vad du är din fjolla 😂
PS. Glöm nu inte att fråga svågern om lov innan bara
Citat:
Jag antar att du ska försöka få @Feministerna att bedriva svågerpolitik? Eller ska du vara rådgivare i skattepolitik? ("jag vet inget!")
@granskning, här har ni ett scoop! Antingen ni eller Lorry-gänget får jobba vidare med detta. :-)
Jag gissar att han kommer att befinna sig ute i kylan ett bra tag nu...
Citera
2018-06-13, 17:14
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HälsingeBocken
Nu får han verkligen massor av sarkastiska kommentarer om svågern som han skyllde allt på i UGs intervju.

Han kommer att hänvisa till svågern till det bittra slutet, den lilla håriga kurden.
Citera
2018-06-13, 17:44
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HälsingeBocken

Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Han kommer att hänvisa till svågern till det bittra slutet, den lilla håriga kurden.

Det är på grund av detta som han har börjat re-tweeta som en dåre igen.

Det svenska folket ligger hårt på med sina kommentarer och berättar vad de tycker om skattesmitaren. Så han har inget annat val än att snabbt re-tweeta en massa inlägg för att peta ner sina egna så han inte blir helt dränkt av hånfulla kommentarer.

Virtanen körde en liknande taktik efter att han hängts ut som våldtäktsman.

Det gick väl sådär...

Såg att han hade skänkt 100 000:- till F!

Var det samma 100 000 som Gudrun eldade upp? Har inte riktigt koll på alla datum här.
Citera
2018-06-15, 23:01
Medlem
jay.simpsons avatar
Han behöver väl fler svartarbetare

Citat:
Ursprungligen postat av nyheteridag.se
VISBY I sommar ska komikern Özz Nûjen göra ett ståupp-framträdande i Almedalen till stöd för asylinvandringen till Sverige.

https://nyheteridag.se/ozz-skamtar-vidare-pa-gotland-nytt-gig-for-fackforbund/
Citera
2018-06-16, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson

Jag hoppas innerligt, att det blir helt folktomt vid hans uppträdande.
Citera
2018-06-20, 17:45
Medlem
GastonLeMans avatar
Jag är säkert väldigt sist på pucken nu. Men jag upptäckte denna video idag.
Humor på hög nivå. Den har säkert länkats innan, men det känns bra att länka igen!
https://youtu.be/wuGZs6BEUjk
Citera
2018-06-20, 18:22
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson

Det kunde man ge sig fan på; Akademikerförbundet SSR som bokat skattesmitarkurden. Det är socionomernas fackförbund; de skogstokiga batikhäxorna är väl de sista att inse vilken typ Özz är...
Senast redigerad av Studsboll 2018-06-20 kl. 18:28.
Citera
2018-06-20, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Ja, det vore intressant att se hur många biljetter som köpts av kommuner och företag som ska ha "värdegrundsdagar" och hur många biljetter som köpta av "vanligt folk". Tror inte många sålts till det sistnämnda.

Bara tanken att någon skulle säga:

"Älskling, jag har en överraskning. Jag tänkte att vi skulle göra något riktig kul nu i helgen så jag har faktiskt gått och köpt två biljetter till Özz Nujen! Jävlar vad roligt det ska bli, eller vad säger du gumman?"

Det finns liksom inte.
Tack för ett gott skratt

Vet inte hur många väldigt stabila svenska förhållanden det finns men inför detta scenario såg jag bilden att alla momentant kraschade.
Citera
2018-06-20, 19:02
Bannlyst
Jag såg intervjun när den sändes. Och det verkade som att det var svågern som hade anlitat hantverkarna. Fast Janne Josefsson gick ju på den kände Özz.

Tro mig när jag säger att jag tycker att Özz Nujen är skittråkig! Men, jag tycker inte han bör på lösa boliner, sammankopplas med terrorism, vilket skedde i UG.

Kom i håg att dessa artister allra oftast har agenturer som fixar jobb osv. Özz Nujjen är verkligen inte en man, kapabel att anlita ett bygglag för att fixa ett hus.

Man kan ha åsikter på huruvida avtalet mellan parterna skedde på ett avtalsenligt sätt, vilket jag inte tror. Men det är en fråga han får ta med byggnads.

Men det var ändå uppenbart att det var svågern som anlitade arbetarna.
Senast redigerad av Kick88 2018-06-20 kl. 19:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in