Citat:
Man kan lätt få den uppfattningen, men jag upptäckte själv att den faktiskt håller längre än medel. Däremot är inte projektionen den bästa, den håller sig nära huden.
Citat:
Har inte följt tråden jättenoga så det är möjligt att denna frågeställning redan behandlats men är det någon mer än jag som känt av Aventus ute i samhället lite för ofta? I 99% av fallen har bäraren även varit en blatte i dyra kläder.
1 million är som bekant den klassiska blatteparfymen men håller den titeln på att övertas av Aventus?
Eller är det bara så att jag inbillar mig?
1 million är som bekant den klassiska blatteparfymen men håller den titeln på att övertas av Aventus?
Eller är det bara så att jag inbillar mig?
Känner inte igen det faktiskt, varken Aventus eller 1 Million. Sauvage däremot skulle jag säga är den vanligaste parfymen iallafall jag stöter på på gatan.
Lol, du är tonåring och köper parfym för veckopengen?
Citat:
Ett tips för Burberry London-entusiaster är att prova Odin - 11 Semma, nisvhversionen av London. I mitt tycke snäppet bättre.
Tom Ford haroud wood alltså, den ska ja kika närmare på. Äger du den själv? Hur är prestandan? Ja har själv testat alexandria II men vill inte minnas den va så träig, bara dyr hehe. Nä men den va extremt god vill jag minnas men lite för dyr..