2020-09-14, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Min sambo vill inte att jag tar hem tjejer till oss.
Men det skulle vara mest fördelaktigt.

Hon har dock kommit med ett förslag om att kanske hitta en tjej som vill bo hos oss permanent. Min sambo är asexuell just nu av olika anledningar.

Är din sambo lebbo?

Var du tjock innan du gick ner 14 kg, och var du framgångsrik med damerna då?

Vad säger du till dejterna om varför ni ska göka på hotell? Förstår de inte att du förmodligen är upptagen men skiter i?
Citera
2020-09-14, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f.d.idiot
Är din sambo lebbo?

Var du tjock innan du gick ner 14 kg, och var du framgångsrik med damerna då?

Vad säger du till dejterna om varför ni ska göka på hotell? Förstår de inte att du förmodligen är upptagen men skiter i?

Min sambo är hetro, kanske lätt bi.
Jag var tjockare iaf.
Jag har inte raggat på tjejer som tjock, detta är ett relativt nytt upplägg mellan mig och sambo.
Jag har bara träffat två brudar hittills såhär då jag började nyligen, inte känt att de tyckte de var så konstigt. Viktigast är att få till dejten så bryr de sig inte så mycket?
Senast redigerad av gameboyguy 2020-09-14 kl. 16:03.
Citera
2020-09-14, 16:10
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Typen som vill äta upp hela din själ. Minsann, minsann. Fast jag kan väl åtminstone tänka mig att det är något med utstrålningen eller vibbar man sänder ut som avgör lite vad det blir för personer man drar till sig. Menar inte att du ger ett stramt och strängt intryck och att herrarna på Tinder är rädda för att ge kommandorskan mer eller mindre skamlösa förslag, utan mer att flertalet män — kors i taket — besitter någon sorts intuition eller fingertoppskänsla som ger dem ett hum om vad som anses passande i sammanhanget.
Vad detta är (passande) beror troligen mycket på hur man uttrycker sig i presentationen, men riktigt så enkelt kan det knappast vara. Eller? Det går säkert att spekulera i vad det är som gör att olika personer får skilda erfarenheter av Tinder.

Härligt att höra att du lyckades connecta på ett något djupare plan med några, i alla fall! Sådant kan absolut vara svårt att känna innan man setts på riktigt, och det går inte alltid att sätta fingret på vad det är som känns helrätt.

Kul att du nämner i ett annat inlägg att de flesta kvinnor inte precis baaadar i framgångskuk, fotomodells- och affärsmansdito, för det är precis vad jag tänker. Någon gång måste det ju gå att slå hål på myten att kvinnor kan mer eller mindre välja och vraka på nätet. Eller, det är väl en sanning med modifikation, kanske — utbudet är större än det är för många män, det tror jag nog, och det är säkert hyfsat enkelt att få hybris som normal kvinna i situationer där man upplever att män kommer springande utan att man behöver så mycket som röra ett finger. Men, då snackar vi kvantitet här. Ren och skär kvantitet. Kvalitén på männen kan det säkert vara både si och så med, och då är det ju bemötandet och intresset vid matchning som säger mest. Att mååånga män chansar hej vilt på i stort sett allt kjoltyg de råkar i beröring med är ingen nyhet.

Ja, typer som vill äta upp hela min själ. Det är sedan gammalt. De hittar mig IRL och de hittar mig på Tinder. Och det går antagligen åt två håll. Jag hittar dem. Sorten som inte bara vill ha lite, de vill ha mycket. Allt. Det är ingen som blir lite intresserad av mig, den som blir intresserad blir väldigt intresserad. Där har utdelningen på Tinder (de jag faktiskt träffade) inte skilt sig från interaktion IRL.

Jag får inte särskilt många skamliga förslag ute på lokal heller så jag antar att det är något jag sänder ut. Jag vet inte, men jag är inte så särskilt lättillgänglig. Det kanske är det. Och det kan man nog kanske läsa av även på Tinder och i konversationer där. Det blir liksom inte vin-i-väskan, det är mer försök att hålla ihop sig själv och vara trevlig.

I de fallen där vi connectade så var det inte så mycket artighetsfraser och grejs. Det blev på en gång rätt med samtalsämnen och tonen i språket. Lagom skruvat och kul. Det gillar jag. Då vet man redan innan man träffas IRL att man kommer att kunna prata med varandra. Men ja, det är svårt att säga vad det är som gör att det blir så. Antagligen den här berömda kemin.

Som kvinna kommer det, nästan, alltid finnas någon man som är villig att släppa till. Så har det varit sedan typ alltid, det är inget fenomen som har kommit nätdejting. Vad Tinder gör är att det på ett ganska brutalt sätt synliggör att det är så. Eller, egentligen mer andra appar/sidor eftersom Tinder trots allt förutsätter en ömsesidig matchning för att interaktion ska kunna äga rum. Att män är lättvälta har nog de flesta kvinnor vetat om. Alltid. Men för många kvinnor blir det någon slags märklig ögonöppnare när man efter en lång relation som kanske sträckt sig över hela det dittills vuxna livet plötsligt är ute på marknaden och upptäcker vilka män man faktiskt kan få kontakt med. Vad det sedan faktiskt leder till är ju något annat. Men jag pratar om rena och skära kontakter här.

Jag själv blev ganska förvånad över utbud och faktiska möjligheter när jag separerade efter min långa relation. Jag hade inte funderat så mycket över vilka män som fanns tillgängliga där ute. Jag blev glatt överraskad. På den tiden använde jag inte nätdejting, jag var bara ute ganska mycket.

Det pratas en del om att kvinnor har någon slags fitthybris och tror att de ska kunna ligga med precis vem som helst. Och att det är Tinder som gör att det är på det viset. Kvinnor vet att de skulle kunna få napp inom en kvart om de lägger upp sig lättklätt och skriver "Ligga?" i bion. Så kvantitet, ja. Absolut. Om man kan tänka sig att lägga sig med vem som helst som visar intresse så skulle man kunna ligga till man bildligt och bokstavligt går sönder. Men what's in it for me?

Premiumkukarna är människor de med. Jag känner ett par stycken och nu vet jag givetvis inte allt om deras förehavanden men det är ju inte så att de reser land och rike runt och sätter på Tinderkvinnor de själva inte är intresserade av bara för att de kan. Särskilt inte när de har kommit upp i åldern. Tomma knull är just bara tomma knull. De är dessutom vana vid uppmärksamhet. Den sortens män får givetvis mycket högersvepningar, förutsatt att de är snygga, eftersom de flesta sveper höger på det som är vackert även om man kanske tänker att det är i en helt annan division än den man själv harvar runt i. Framgångskukar brukar vara ganska nedtonade på Tinder. Åtminstone de jag känner eller har känt igen.

Nä, det finns många vanföreställningar om kvinnors valmöjligheter och premiumkukars sexliv.
Citera
2020-09-14, 17:17
Medlem
Sedan förstår jag inte hur många av er tror på vad tjejer säger fullt ut, ja det finns massa tjejer som lägger ut att de absolut inte vill ha ett ons , de vill ha stadigt osv. Men vad ska de annars skriva? att de vill ha kuk, men rätt kuk i sig? Många tjejer vill ha mycket sex, men tjejer tänder inte på bara kuken, fast de vill ha den samtidigt.

När jag går på stan eller i butik med min sambo tittar fler tjejer på mig, de vill stjäla killen och komma "over the top". Många tjejer tänder på tanken att vara en älskarinna och sno mannen.

När de väl är attraherade av en man spelar det ingen roll oftast om killen är upptagen. Så är min uppfattning.

Men man kan inte outa detta i sin profil, man kan inte säga "vi checkar in på hotellet för jag har sambo hemma". Men de får gärna någonstans misstänka det, de gör en del kvinnor extra kåta.

Man skriver inte "Hej mitt namn är Håkan, jag har fru och 3 barn, trött på att inte få ligga hemma och söker enkel tjej som vill bli min älskarinna". Jo det kanske kan funka faktiskt för det är lite humoristiskt.

Det viktigaste är att killen inte visar desperation, oavsett om han är upptagen eller singel. En tjej vill inte höra "Tycker du om att få den stoppad i munnen?", men man kan vinkla det på ett sätt som framgår i en bredare konversation med en sexistisk flirt, men inte uttalat rakt av.

Tjejer fantiserar mycket, finns tjejer som vill hitta någon som smyger in i hemmet och knullar dom när de har ögonbindel. De fantiserar mycket, men man får inte ge dom i ord rakt av vad man ska göra hit och dit, vem man är i detalj, de lämnar inget åt fantasin.

Prova läsa 100 tjejer på tinders profiler. De står vid en häst, de är uppe på ett berg och skriver de mest tråkiga saker som går, har ingen av dessa sjuka fantasier? är alla helt normala tråktjejer som väntar till äktenskap? nej. De har sin gard upp bara. Det är ditt uppdrag att få ner den. Och det gör man inte att lassa massa info på dem om dig själv, ditt jobb, hur vädret är, kommentera deras fula häst.

Gå inte på deras profiler, det visar bara på att du direkt desperat försöker snappa upp något att snacka om från deras "intressanta liv", speciellt när du försöker hitta gemensamma grejer, "hey jag gillar också hundar,hästar" osv.. . De är säkert nöjda med vad de gör, men har redan snackat hundra gånger om sin vovve.

Du ska inte skratta åt något i deras profil heller, 99% av tjejerna har dålig humor, skrattar du åt det så har du sämre. De vill skratta för att DU får dem att skratta.

Skulle hellre skriva som första sak:

"Hej, vet du vad som hände mig idag?" - berätta något intressant, men låt de vänta lite. Ta dom till en annan plats än vad de är vana av, låt dem leka en lek, sedan lär man känna varandra något genom detta. Kanske blandar man in händelser som hon känner igen, men som du löste på ett annat sätt (det ser hon)

Sedan 30 min senare så har du halva inne.
Senast redigerad av gameboyguy 2020-09-14 kl. 17:37.
Citera
2020-09-14, 19:56
Medlem
Jag kan poängtera att tjejer som skriver ge mig en raggningsreplik faktiskt vill höra en, men den ska fan vara helt hysteriskt, det får dom att ta ner garden också lite.
Citera
2020-09-14, 20:46
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Ja, typer som vill äta upp hela min själ. Det är sedan gammalt. De hittar mig IRL och de hittar mig på Tinder. Och det går antagligen åt två håll. Jag hittar dem. Sorten som inte bara vill ha lite, de vill ha mycket. Allt. Det är ingen som blir lite intresserad av mig, den som blir intresserad blir väldigt intresserad. Där har utdelningen på Tinder (de jag faktiskt träffade) inte skilt sig från interaktion IRL.

Jag får inte särskilt många skamliga förslag ute på lokal heller så jag antar att det är något jag sänder ut. Jag vet inte, men jag är inte så särskilt lättillgänglig. Det kanske är det. Och det kan man nog kanske läsa av även på Tinder och i konversationer där. Det blir liksom inte vin-i-väskan, det är mer försök att hålla ihop sig själv och vara trevlig.

I de fallen där vi connectade så var det inte så mycket artighetsfraser och grejs. Det blev på en gång rätt med samtalsämnen och tonen i språket. Lagom skruvat och kul. Det gillar jag. Då vet man redan innan man träffas IRL att man kommer att kunna prata med varandra. Men ja, det är svårt att säga vad det är som gör att det blir så. Antagligen den här berömda kemin.

Som kvinna kommer det, nästan, alltid finnas någon man som är villig att släppa till. Så har det varit sedan typ alltid, det är inget fenomen som har kommit nätdejting. Vad Tinder gör är att det på ett ganska brutalt sätt synliggör att det är så. Eller, egentligen mer andra appar/sidor eftersom Tinder trots allt förutsätter en ömsesidig matchning för att interaktion ska kunna äga rum. Att män är lättvälta har nog de flesta kvinnor vetat om. Alltid. Men för många kvinnor blir det någon slags märklig ögonöppnare när man efter en lång relation som kanske sträckt sig över hela det dittills vuxna livet plötsligt är ute på marknaden och upptäcker vilka män man faktiskt kan få kontakt med. Vad det sedan faktiskt leder till är ju något annat. Men jag pratar om rena och skära kontakter här.

Jag själv blev ganska förvånad över utbud och faktiska möjligheter när jag separerade efter min långa relation. Jag hade inte funderat så mycket över vilka män som fanns tillgängliga där ute. Jag blev glatt överraskad. På den tiden använde jag inte nätdejting, jag var bara ute ganska mycket.

Det pratas en del om att kvinnor har någon slags fitthybris och tror att de ska kunna ligga med precis vem som helst. Och att det är Tinder som gör att det är på det viset. Kvinnor vet att de skulle kunna få napp inom en kvart om de lägger upp sig lättklätt och skriver "Ligga?" i bion. Så kvantitet, ja. Absolut. Om man kan tänka sig att lägga sig med vem som helst som visar intresse så skulle man kunna ligga till man bildligt och bokstavligt går sönder. Men what's in it for me?

Premiumkukarna är människor de med. Jag känner ett par stycken och nu vet jag givetvis inte allt om deras förehavanden men det är ju inte så att de reser land och rike runt och sätter på Tinderkvinnor de själva inte är intresserade av bara för att de kan. Särskilt inte när de har kommit upp i åldern. Tomma knull är just bara tomma knull. De är dessutom vana vid uppmärksamhet. Den sortens män får givetvis mycket högersvepningar, förutsatt att de är snygga, eftersom de flesta sveper höger på det som är vackert även om man kanske tänker att det är i en helt annan division än den man själv harvar runt i. Framgångskukar brukar vara ganska nedtonade på Tinder. Åtminstone de jag känner eller har känt igen.

Nä, det finns många vanföreställningar om kvinnors valmöjligheter och premiumkukars sexliv.
Jag tänker mig att nämnda premiumkukar utmärker sig på flera plan utan att för den skull behöva flasha. Inte minst genom ett språkligt raffinemang som inte är av den här världen, en snok som platsar i vilket skulpturgalleri som helst och kanske, kanske ett par subtila detaljer i form av t.ex. klockor som kostar motsvarande en årslön för ett ordinärt knegarjobb.

Nä, ärligt talat: tror att det ligger mycket i det gamla, uttjänta talesättet tomma tunnor skramlar mest.
Jag tänkte nästan skriva att Tinder är en egalitär revolution på dejtingmarknaden eftersom det är gener och snutfagerhet som med lätthet vinner över plånbok och tjusiga namn vilken dag som helst, men efter max fem sekunders betänketid inser jag att Tinder är megaelitistiskt på sitt sätt.

Det hade dock varit kul om framgångskukarna mangrant for land och rike runt och spände på Tinder-tjejer efter ett späckat schema. Nästan lite komiskt, faktiskt. Nu tror jag inte heller riktigt att det är så. De har förmodligen bättre saker för sig — inget fel med fett på sylen, etc.
Tomma knull är dock tomma knull, och oftast finns det inget in it for någon.

———

Det du skriver om att du antagligen inte är så lättåtkomlig är intressant. Själv känner jag ibland att många, inte minst tjejer, så att säga har mer respekt för mig än något annat. Jag vägrar tro att det beror på att de tänker att jag är "out of their league", för det är jag inte. Kan inte påstå att jag heller blir ständigt uppvaktad när jag är ute, men det finns ett visst intresse som jag kan bygga vidare på om jag känner för det. Om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag uppfattas som "den sköna, lättsamma" typen, fast jag säkert kan vara det om man lär känna mig. Det gör det kanske svårt för en del tjejer att ta kontakt med mig, men jag märker hur det tisslas och tasslas titt som tätt. Jag sänder väl ut signaler som varken är knepiga eller konstiga, helt enkelt, utan bara... spännande. Och det funkar bättre på Tinder när brudar kan sitta och fnittra på förfesten och skriva (först) till mig. Eller ute i solen på sommaren. Ooops. Så kan det ju vara...

Ja, hur som helst. Även jag har suttit fast i ett långt förhållande som blev träigt så det stod härliga till med tiden. Till skillnad från dig vet jag inte om jag är så värst överraskad över det utbud som finns. Som jag minns det var det roligare att vara 22 och springa på stan, men jag måste göra ett SISTA försök nu innan liemannen tar mig.
Citera
2020-09-14, 21:17
Medlem
Ska man vara så desperat att man betalar 275 spänn för att se vilka 5 st som man matchar med?
Citera
2020-09-14, 21:41
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Sett filmen 'Disclosure' med Michael Douglas och Demi Moore?
Den heter Skamgrepp på svenska. Och jo, jag såg filmen redan då den kom ut år 1994 på VHS (alltså videokassett). Bra film och klart sevärd.
Citera
2020-09-14, 22:16
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jag tänker mig att nämnda premiumkukar utmärker sig på flera plan utan att för den skull behöva flasha. Inte minst genom ett språkligt raffinemang som inte är av den här världen, en snok som platsar i vilket skulpturgalleri som helst och kanske, kanske ett par subtila detaljer i form av t.ex. klockor som kostar motsvarande en årslön för ett ordinärt knegarjobb.

Nä, ärligt talat: tror att det ligger mycket i det gamla, uttjänta talesättet tomma tunnor skramlar mest.
Jag tänkte nästan skriva att Tinder är en egalitär revolution på dejtingmarknaden eftersom det är gener och snutfagerhet som med lätthet vinner över plånbok och tjusiga namn vilken dag som helst, men efter max fem sekunders betänketid inser jag att Tinder är megaelitistiskt på sitt sätt.

Det hade dock varit kul om framgångskukarna mangrant for land och rike runt och spände på Tinder-tjejer efter ett späckat schema. Nästan lite komiskt, faktiskt. Nu tror jag inte heller riktigt att det är så. De har förmodligen bättre saker för sig — inget fel med fett på sylen, etc.
Tomma knull är dock tomma knull, och oftast finns det inget in it for någon.

———

Det du skriver om att du antagligen inte är så lättåtkomlig är intressant. Själv känner jag ibland att många, inte minst tjejer, så att säga har mer respekt för mig än något annat. Jag vägrar tro att det beror på att de tänker att jag är "out of their league", för det är jag inte. Kan inte påstå att jag heller blir ständigt uppvaktad när jag är ute, men det finns ett visst intresse som jag kan bygga vidare på om jag känner för det. Om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag uppfattas som "den sköna, lättsamma" typen, fast jag säkert kan vara det om man lär känna mig. Det gör det kanske svårt för en del tjejer att ta kontakt med mig, men jag märker hur det tisslas och tasslas titt som tätt. Jag sänder väl ut signaler som varken är knepiga eller konstiga, helt enkelt, utan bara... spännande. Och det funkar bättre på Tinder när brudar kan sitta och fnittra på förfesten och skriva (först) till mig. Eller ute i solen på sommaren. Ooops. Så kan det ju vara...

Ja, hur som helst. Även jag har suttit fast i ett långt förhållande som blev träigt så det stod härliga till med tiden. Till skillnad från dig vet jag inte om jag är så värst överraskad över det utbud som finns. Som jag minns det var det roligare att vara 22 och springa på stan, men jag måste göra ett SISTA försök nu innan liemannen tar mig.

När jag försöker fatta det söndernötta begreppet "20% av männen ligger med 80% av kvinnorna" så är det något sådant jag ser framför mig. Ett slags superknullgäng som åker runt i landet och sätter på kvinnor. Alternativt har någon slags öppen liggmottagning i hemmet.

Jag förstår att det är surt att bli utan matchningar och uppleva att man står utanför på dejting/ligg/kärleksmarknaden. Men att hävda att det är endast är premiumkukar som har relationer med kvinnor är världsfrånvänt så det förslår. Är det ingen som har varit på ICA Maxi en söndagsförmiddag och sett hur paren där ser ut? Är det ingen som har varit på en sämre köttsylta och sett vilka som hookar upp när det närmar sig stängning?

Jag har några kompisar som alltid får hugg ute. Jag gissar att det beror på att de är typen som är öppen och sökande och liksom signalerar "Hej, hej! Här är jag!". Vi som är mer återhållsamma, och i ärlighetens namn heller inte så särskilt intresserade av att prata med främlingar, signalerar något annat. Så klart.

Den enda gången jag själv har initierat kontakt med en främmande man ute på lokal var med en man som hade en vänlig men ganska sluten och icke-sökande aura. Men han var så vansinnigt snygg att jag liksom var tvungen.

Det var inte så kul att springa på stan då och det är egentligen inte så kul nu heller. Men det har alltid varit en umgängesform. Ett sätt att träffa sina kompisar. Jag levde i samma relation från 19-34 och under den tiden funderade jag inte på eventuell marknad, utbud och efterfrågan. Det var liksom inte aktuellt. Så ja, jag blev faktiskt förvånad.

Den här s.k. fitthybrisen har nog egentligen inte kommit med internet och Tinder. Jag vet inte, men jag som kvinna behöver inte göra så vansinnigt mycket för att en man ska bli intresserad. Det tycks ibland räcka med att bara finnas till. Men det är inte samma sak som att få vin-i-väskan på Tinder eller skamliga förslag ute på en klubb. Det får jag ytterst sällan. Minns inte ens sist det hände. Att någon kommer fram och pratar med mig är inte detsamma som att få ett skamligt förslag. Typ samtliga mina kompisar har fått en menande blick och sedan "Du och jag, taxi hem till mig nu?". Det har aldrig någonsin hänt mig.

Och visst är Tinder elitistiskt. På sitt eget vis. Mina kompisar hävdar bestämt att det finns olika snyggkategorier på Tinder. Det gör det kanske. För att de riktigt snygga ska slippa plöja igenom för många fulisar. Vet inte. Eller för att lika barn trots allt leka lite bättre tillsammans. Hursomhelst så är det kul om man kan ta det för vad det är och det är ett enkelt sätt för oss sociala latmaskar att komma i kontakt med folk.
Senast redigerad av empoisonne 2020-09-14 kl. 22:19.
Citera
2020-09-14, 22:31
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Det heter ofta, åtminstone här på FB, att kvinnor endast använder Tinder som ett slags bekräftelseinstrument. Kvinnor sitter och samlar på sig likes utan att egentligen vilja träffa någon och gottar sig åt uppmärksamheten. Typ.
Det här lär vara fallet även med andra dejtingsajter på nätet än just enbart Tinder. Min uppfattning är att trots ökad användning och ökat utbud vad gäller nätdejting, har kvinnor med tiden blivit allt mer passiva och oförmögna att skapa verkliga, seriösa kontakter (genom nätdejting). Utvecklingen har alltså börjat gå bakåt istället för framåt.

Det har bland annat på FB tidigare diskuterats att det var väsentligt lättare förr att som man att få kontakt med kvinnor via nätet och detta instämmer jag själv i.
Citera
2020-09-14, 22:51
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Det här lär vara fallet även med andra dejtingsajter på nätet än just enbart Tinder. Min uppfattning är att trots ökad användning och ökat utbud vad gäller nätdejting, har kvinnor med tiden blivit allt mer passiva och oförmögna att skapa verkliga, seriösa kontakter (genom nätdejting). Utvecklingen har alltså börjat gå bakåt istället för framåt.

Det har bland annat på FB tidigare diskuterats att det var väsentligt lättare förr att som man att få kontakt med kvinnor via nätet och detta instämmer jag själv i.

När i tiden var "förr" då kvinnor inte var passiva och oförmögna att skapa verkliga och seriösa kontakter?

Förra året var jag på en föreläsning, eller snarare ett panelsamtal, om beteende på nätet och hur det har förändrats över tid. Det var främst ett samtal kring hur användare av olika tjänster tycks resonera kring säkerhet kring sin person och ekonomiska transaktioner. Ämnet nätdejting berördes och jag tror att man kom fram till att folk i allmänhet är försiktigare nu, trots att fenomenet numera är så pass utbrett. Och så kan det nog vara. Det är inte hejsanhoppsan på samma sätt nu som när Spray Date fanns.

Och ett utbrett fenomen betyder så klart större volymer. Av allt. Av användare. Kontaktförsök. Matchningar. Tinder förutsätter som sagt en ömsesidig matchning, men även där kan inkorgen svämma över hos många kvinnor. Som tidigare har diskuterats kan det vara svårt att nå igenom i bruset. Men det är inte detsamma som att kvinnor i allmänhet endast skulle använda Tinder (och annat) som verktyg för att boosta sitta ego och självkänsla. Att bli högersvept av ett gäng vin-i-väskan-typer är ingen bedrift och inget som höjer egot. Det är lite som att bli raggad på när man åker på julbordskryssning med jobbet. Jag orkar inte upprepa mig, men det är kvaliteten på matchningarna som är det intressanta.
Citera
2020-09-14, 22:56
Medlem
Så vad gör man nu? chattar med en ryska från prag som tycker jag ser ut som hennes älskare. Jag bad henne komma hit och nu funderar hon på det hehe

Jag påminner visst om hennes älskare.

http://www.bilddump.se/bilder/20200914233146-80.216.182.71.png

Älskar tinder just nu,trodde inte detta var möjligt. Förstår inte varför ni klankar ner på tinder. Kudne fan snacka med henne med google translate. Hon vill komma till Stockholm och gå på den konstigaste dejten i hennes liv där vi inte ens kan prata med varandra.

Hon är för övrigt på instagram bekräftad.
Senast redigerad av gameboyguy 2020-09-14 kl. 23:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in