2020-09-14, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Kommer inte ihåg, det var någon video på YouTube. Tror det kan ha varit någon video på länken nedan. Sen kan jag inte svära på om just hund eller inte var med, men har ett svagt minne av något sånt.

https://www.youtube.com/user/SchoolOfAttraction
Okej tack. Undrade mest om det vore värt att trycka in min katt på någon bild.

Men vid närmare eftertanke: en vuxen man poserande med en katt. Det vill jag nog inte vara oavsett statistik haha.
Citera
2020-09-14, 13:56
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Ja, det är en väldigt överdriven bild att snygga hunkar med bra jobb och intressanta personligheter skulle stå i kö för att dejta kvinnorna.

Råder alla som vill öka sin kunskap om dejtingmarknaden att någon gång skapa en fejkprofil för att få en uppfattning om konkurrensen.

Alla kan komma överens om att snygga människor med välordnade liv har det lättare på dejtingmarknaden. Det gäller inte bara Tinder, det är så precis överallt. Den sortens människor kommer ha ett större urval, ja. Så är det. Och större urval ökar så klart chansen att träffa någon bra.

Men att en medioker kvinna som inte har koll på sin skit med lätthet skulle kunna få ligga med hur många f.d. fotomodeller numera täta entreprenörer som lever det goda och intressanta livet som helst är inte sant. Den sortens män får mycket uppmärksamhet, ja. Givetvis. Men kvinnor i allmänhet badar inte i den sortens kuk så att säga.

Det finns f.ö. manliga fotomodeller på Tinder som man förstår är äkta profiler genom länk till Insta och annat. Så ja, det finns mycket vackert kött. Men jag tror att de flesta kvinnor nog trots allt vet sin plats.

Att man som medelålders kvinna utan någon större ansträngning kan ligga med yngre välbyggda män är ingen nyhet. Men då handlar det oftast om konceptet vin-i-väskan. Någon som omedelbart vill komma över på lite hålligång. Intressant för en del. För de flesta inte.

Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Sant. Dåligt ordval kanske av mig. 75st snygga killar som skymmer sikten kanske vore ett bättre ordval. Dvs de sveps höger men inte jag och gör jag trots allt det så drunknar jag i chattfönstret. Dryga 190cm syns bättre IRL än på Tinder.

Vilket iofs inte är det jag stör mig på mest för egen del på Tinder, utan det är de tjejer som man lyckas få till rätt bra konversationer med men som sedan plötsligt ghostar. Vilket förvånar när man hört från tjejer vilka stolpskott många killar är i chatten. Men mina konversationer har väl inte varit så bra som jag tyckt helt enkelt.

Jo, det är ju det. Tinder är ett brus och det går så fort. Träffar man någon IRL så kan man läsa av utstrålning och sätt att föra sig. Man känner av personen så att säga. Det försvinner på Tinder. Och det är viktiga saker för attraktion. Men jag tror som sagt att de flesta kvinnor trots allt vet sin plats och förstår vad det kan och inte kan bli av vissa matchningar.

Jag tror att man kan se Tinderchatten som ett mingelparty. Många har ju flera parallella diskussioner igång. Man pratar med någon en stund och så går man vidare. Med någon fastnar man längre för att det var kul att prata. Ibland hittar man någon man vill prata enskilt med. Och ibland tröttnar man på allt brus och vill bara gå hem och lägga sig. Det är inte alltid man säger adjö när man lämnar sådana fester.

Att någon bara försvinner betyder så klart att personen i fråga inte var särskilt intresserad. Är man intresserad så går man inte bara upp i rök. Men jag tror inte att man behöver överanalysera varför personer ghostar i en Tinderkonvo. Ibland är det nog bara något som händer.
Senast redigerad av empoisonne 2020-09-14 kl. 14:32.
Citera
2020-09-14, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag tror att man kan se Tinderchatten som ett mingelparty. Många har ju flera parallella diskussioner igång. Man pratar med någon en stund och så går man vidare. Med någon fastnar man längre för att det var kul att prata. Ibland hittar man någon man vill prata enskilt med. Och ibland tröttnar man på allt brus och vill bara gå hem och lägga sig. Det är inte alltid man säger adjö när man lämnar sådana fester.

Att någon bara försvinner betyder så klart att personen i fråga inte var särskilt intresserad. Är man intresserad så går man inte bara upp i rök. Men jag tror inte att man behöver överanalysera varför personer ghostar i en Tinderkonvo. Ibland är det nog bara något som händer.
Nej du har säkert rätt i din analys där. Haha, mingelparty på andra sidan då. Men träffsäker liknelse.

Att överanalysera har jag insett att det inte ger något, en kort reflektion över konversationen om man uppenbart klantat sig, sedan får man gå vidare. Börjar man överanalysera och ta det personligt lyckas man nog inget vidare nästa gång heller.
Citera
2020-09-14, 14:27
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Nej du har säkert rätt i din analys där. Haha, mingelparty på andra sidan då. Men träffsäker liknelse.

Att överanalysera har jag insett att det inte ger något, en kort reflektion över konversationen om man uppenbart klantat sig, sedan får man gå vidare. Börjar man överanalysera och ta det personligt lyckas man nog inget vidare nästa gång heller.

Jag läste nyligen Blake Nelsons The Red pill som handlar om hur man träffar kvinnor i den "nya tiden". På nätet och andra platser efter #metoo och annat. Det pratas mycket om "manosfären" på internet där män diskuterar samhällsklimat och dejting. Den är som en uppdaterad version av The Game även om den alls inte är lika detaljerad.

Vete fan, man jag tycker att allt det där är en enda stor jävla överanalys av allt. Man glömmer bort att kärlek och kåthet inte är särskilt rationella saker, sina känslor kan man som bekant inte styra över, så det blir jävligt trubbigt när känslor behandlas så schematiskt.

Överanalys ska man akta sig för. No good.

Jag vet inte vad man ska göra när man upplever sig inte gå igenom bruset på Tinder. Det finns ju trots allt folk som träffas ute på lokal nuförtiden också. Jag har själv gjort det. Jag skulle inte säga att Tinder har ersatt andra sätt att träffas. Det är mer av ett komplement och tidsfördriv. Ser man det så är det en kul grej.

Sedan är alla sådana här saker avhängiga var man bor och i vilka kretsar man rör sig. Jag bor i Stockholm och har många kompisar som vill ut och röra på sig. Det finns ganska mycket folk i omlopp här och det är sällan man känner igen folk. Om man inte är på något stamhak eller liknande. Det finns fler möjligheter här än på mindre platser. Och hade jag haft en umgängeskrets som bara vill sitta hemma och uggla så hade jag inte träffat på lika mycket folk.
Citera
2020-09-14, 14:34
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Vete fan, man jag tycker att allt det där är en enda stor jävla överanalys av allt. Man glömmer bort att kärlek och kåthet inte är särskilt rationella saker, sina känslor kan man som bekant inte styra över, så det blir jävligt trubbigt när känslor behandlas så schematiskt.
Vissa i tråden är ju på den nivån att de vill ha feedback efter en dejt. Som vilken kundservice-utvärdering som helst

Meddelanden i stil med: "Strävar alltid efter att bli bättre i allt jag gör i livet och skulle uppskatta din feedback om vad jag kan förbättra i framtiden."
Senast redigerad av lakritc 2020-09-14 kl. 14:38.
Citera
2020-09-14, 14:42
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bexer
Hade det varit en dejtingapp med målet att användarna ska träffa någon så hade seriöst premierats.
Nu är det ett spel och där premieras det som gör att du stannar längst i appen och fortsätter spela, dvs att gilla tillräckligt många för att ha återkommande matcher att bli distraherad av.

Håller med, men samtidigt har det varit tydligt i den här tråden att det är många som saknar sätt att starta konversationer på. För dessa kan detta kanske vara till hjälp, även om det blir en löjlig start så blir det i alla fall en start.

Har man någon sorts anseende att upprätthålla så är sådant det sista man skriver i sin profil. Det är oklart vilken sten du lever under, men när både vänner, bekanta och kollegor finns på appen så låter man bli alltför personliga detaljer. Att gameboyguy ens skrivit ut att han söker oseriöst är stort, och enda anledningen att du inte förstår det är antagligen för att du själv inte har något anseende att upprätthålla och därför inte kan sätta dig in i situationen korrekt?

Ditt resonemang är helt tappat
Använde du någon av tiden till att se efter hur många av denna typ av killar din tjejkompis hade bland sina tidigare matcher? Skulle gissa att det inte var särskilt många?

Därför faller hela din teori, för det spelar ingen roll hur mycket dessa killar anstränger sig med att ge uppmärksamhet eftersom dom inte kan ge uppmärksamhet utan en matchning först.

Det kan ju baseras på den enkla anledning att folk inte är intresserade av att träffa någon som verkar såpass starkt politiskt engagerad att den måste använda den lilla plats som finns på Tinder för att promota sitt parti.
Att man däremot röstar på något som inte den andra gör är väl oftast inte en dealbreaker, så länge båda parterna är "normala" människor dvs inte springer runt och trycker upp sina politiska åsikter på andra.
Nu vet jag inte var du bor men där jag bor ser man fler o fler svenskor med araber, o tinder är förmodligen källan bakom detta
Citera
2020-09-14, 14:47
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Vissa i tråden är ju på den nivån att de vill ha feedback på dejten

"Strävar alltid efter att bli bättre i allt jag gör i livet och skulle uppskatta din feedback om vad jag kan göra bättre i framtiden."

Vill de ha feedback på dejten från dejten eller från folk i tråden?

Jag tolka sista meningen som att de kontaktar dejten i efterhand och frågar de kan förbättra. Jeeeeeezus. När en dejt inte funkar så beror det typ alltid på att det inte fanns någon attraktion eller kemi. Jag har ytterst sällan någon hört någon pinpointa ut ett särskilt beteende eller saker som sabbat dejten. Man kan ju inte gärna säga åt någon att sluta vara tråkig för att man inte funkar tillsammans.

Kom precis på att en av mina kompisar var på dejt med en man som halva dejten satt och gnällde på sina problem med Försäkringskassan. Det blev ingen repris där. Så klart. Det är en så totalt uppenbar stämningsförstörare. Och ett ganska gränslöst beteende faktiskt. Att detaljerat och bittert prata om sådana saker med någon man inte känner när man dessutom förväntas ha trevligt.

I övrigt är det ju inte så att man efter en dejt som inte leder någonstans har en lista på saker med personen hade kunnat göra bättre. 1) Prata lite lugnare 2) Titta inte runt så mycket i lokalen 3) Fråga inte så tråkiga frågor 4) Ha inte bredrandig skjorta 5) Byt frisyr. Hade personen ändrat punkterna så hade man förmodligen ändå inte känt något.
Citera
2020-09-14, 14:57
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Jag ska tipsa mina kompisar om standardsvar! När det är en sådan där hetsig jävel som håller på.

-Hej vad görs?
-???
-Inte intresserad eller?
-Ska jag ta bort matchingen?

Fast man kanske var intresserad i initialskedet men det bara hade gått 20 min.

Jag vet inte om jag tyckte att det var så kul. Det blir mycket torrt standardprat om jobb etc. Inget konstigt med det egentligen. Det är ett led i att kallprata och lära känna varandra, men har man många sådana parallella konvos så blir det trist. Med en del hittar man dock tonen direkt och konversationen flyter. Med de dejter jag gick på hade jag inte pratat om jobb överhuvudtaget. Vi pratade om annat. Det var faktiskt bara sådana dejter jag gick på. Där ton och tilltal blev rätt redan från början. Det är givetvis inte bara upp till mannen i fråga att träffa rätt. Jag måste ju också göra det. Så det handlar väl om någon slags synk egentligen. Att man talar samma språk och har samma sorts humor och connectar på så vis.

Grejen är den att jag inte fick något vin i väskan alls. Jag vet inte varför. Alla mina kvinnliga vänner har fått det. Och en del mer än andra. Vi har försökt analysera vad det kan bero på. Det är ingen av dem som har utmanande bilder eller skriver något ekivokt i bion. Men alla har fått sådana förslag. Utom jag. Kanske ingen förlust, men lite märkligt är det. Å andra sidan så drar jag mest till mig typen som vill äta upp hela min själ så det kanske beror på det.
Typen som vill äta upp hela din själ. Minsann, minsann. Fast jag kan väl åtminstone tänka mig att det är något med utstrålningen eller vibbar man sänder ut som avgör lite vad det blir för personer man drar till sig. Menar inte att du ger ett stramt och strängt intryck och att herrarna på Tinder är rädda för att ge kommandorskan mer eller mindre skamlösa förslag, utan mer att flertalet män — kors i taket — besitter någon sorts intuition eller fingertoppskänsla som ger dem ett hum om vad som anses passande i sammanhanget.
Vad detta är (passande) beror troligen mycket på hur man uttrycker sig i presentationen, men riktigt så enkelt kan det knappast vara. Eller? Det går säkert att spekulera i vad det är som gör att olika personer får skilda erfarenheter av Tinder.

Härligt att höra att du lyckades connecta på ett något djupare plan med några, i alla fall! Sådant kan absolut vara svårt att känna innan man setts på riktigt, och det går inte alltid att sätta fingret på vad det är som känns helrätt.

Kul att du nämner i ett annat inlägg att de flesta kvinnor inte precis baaadar i framgångskuk, fotomodells- och affärsmansdito, för det är precis vad jag tänker. Någon gång måste det ju gå att slå hål på myten att kvinnor kan mer eller mindre välja och vraka på nätet. Eller, det är väl en sanning med modifikation, kanske — utbudet är större än det är för många män, det tror jag nog, och det är säkert hyfsat enkelt att få hybris som normal kvinna i situationer där man upplever att män kommer springande utan att man behöver så mycket som röra ett finger. Men, då snackar vi kvantitet här. Ren och skär kvantitet. Kvalitén på männen kan det säkert vara både si och så med, och då är det ju bemötandet och intresset vid matchning som säger mest. Att mååånga män chansar hej vilt på i stort sett allt kjoltyg de råkar i beröring med är ingen nyhet.
Citera
2020-09-14, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bexer
Hade det varit en dejtingapp med målet att användarna ska träffa någon så hade seriöst premierats.
Nu är det ett spel och där premieras det som gör att du stannar längst i appen och fortsätter spela, dvs att gilla tillräckligt många för att ha återkommande matcher att bli distraherad av.

Håller med, men samtidigt har det varit tydligt i den här tråden att det är många som saknar sätt att starta konversationer på. För dessa kan detta kanske vara till hjälp, även om det blir en löjlig start så blir det i alla fall en start.

Har man någon sorts anseende att upprätthålla så är sådant det sista man skriver i sin profil. Det är oklart vilken sten du lever under, men när både vänner, bekanta och kollegor finns på appen så låter man bli alltför personliga detaljer. Att gameboyguy ens skrivit ut att han söker oseriöst är stort, och enda anledningen att du inte förstår det är antagligen för att du själv inte har något anseende att upprätthålla och därför inte kan sätta dig in i situationen korrekt?

Ditt resonemang är helt tappat
Använde du någon av tiden till att se efter hur många av denna typ av killar din tjejkompis hade bland sina tidigare matcher? Skulle gissa att det inte var särskilt många?

Därför faller hela din teori, för det spelar ingen roll hur mycket dessa killar anstränger sig med att ge uppmärksamhet eftersom dom inte kan ge uppmärksamhet utan en matchning först.

Det kan ju baseras på den enkla anledning att folk inte är intresserade av att träffa någon som verkar såpass starkt politiskt engagerad att den måste använda den lilla plats som finns på Tinder för att promota sitt parti.
Att man däremot röstar på något som inte den andra gör är väl oftast inte en dealbreaker, så länge båda parterna är "normala" människor dvs inte springer runt och trycker upp sina politiska åsikter på andra.

Den anonyma besserwissern har talat igen. Ja dig lyssnar man ju verkligen på.

Du låter förresten som en skitnödig medelålders som vänsterprasslar på frugan. Ärlighet sätter du inte högt för du har ju ett "anseende" att rädda. Hur man kan propagera för att inte köra med öppna kort med folk är för mig en gåta men whatever floats your boat du måste ju se bra utåt om det nu är på Tinder eller annat. Vilken åsna.
Senast redigerad av Liljor 2020-09-14 kl. 15:53.
Citera
2020-09-14, 15:09
Medlem
Citat:
En bild kan tyda på att den är fejk eller gammal. Tre riktigt bra tror jag är optimalt. Fyra fungerar nog också, men fler än så kanske snarare stjälper än hjälper.

Har tagit massa bilder, det blev en selfie i bra ljus utomhus. Jag fick även med en del kropp och klädstil i ett. Jag hade flera bilder men där jag typ låg lite gulligt i sängen eller bara sätt i datastolen, det funkade men inte så bra som jag önskade så jag raderade tinder och starta om. Använde även front kameran med dålig kvalité först. Fick säkert ta 50 bilder innan jag hitta rätt. Ser även bättre ut i verkligheten, jag tror det är bra att vara snäppet fulare på bild. Hur kul är det att komma på dejt o tjejen direkt blir besviken. Jag personligen är biffigare än vad jag kan få till på bild.

Det är också extremt viktigt att inte verka desperat, jag lyckades få tjejerna att resa, det visar på att jag inte åker 10-20 mil för ett knull. Försök baka in tjejen i ditt annars viktiga liv. Se ut som en man de vill ha barn med och för att få ens intresse så vet de att de måste knulla en.

Klädstil är viktigt, vårdad look med 3 dagars skäggstubb, se ut som du har fett med cash med visa det diskret. Om du har en 500000kr bil som jag har är det alltid ett plus, men ingen babbebil.

Sedan står du alltid stilla när tjejen kommer och möter dig(Du är fan där först och låter inte tjejen vänta), hon kommer till dig och initerar en kram, se välkomnande ut och lite mystisk. Har hon av någon anledning väska så bär du den utan att fråga, säg bara att du tar den. Var en gentleman. Dra ut stolen åt henne. Du får aldrig aldrig visa nervositet. Man går aldrig på toa, man har planerat exakt vart ni ska gå på promenad eller restaurang. Om du ser en klunga folk och det blir trångt på gatan, lägg handen på hennes rygg och led vägen.

Säg aldrig " jag vet inte", du är en man och hon behöver någon som vet vad han vill. Även om du just nu inte har mycket för dig. Hon bestämmer sin attraktion till dig inom 2 min när ni träffats, få henne gärna och skratta inom denna tidsram.

Tjejer älskar diskret beröring, och du kan inte boka in hotell innan hon är genuint kåt. Man märker.

Och det här med att få dem att skratta, det är inte svårt om de ser upp till dig, du kan säga vad som helst, bara hon skrattar. Ibland brukar jag bara säga något men med ett stort leende och de skrattar för de trodde jag så ett skämt de inte fatta eller hörde.

Ge henne gärna någon komplimang, men hon ska sukta efter fler. Alltså det räcker med väldigt få.

Du initerar kyssen genom att se henne i ögonen och visa att du kan nu, lägg en hand runt hennes midja, de gör dom vilda. Med ett lätt mjuk tryck så faller hon mot din manliga kropp som bara osar säkerhet där hon är trygg. Sen är det bara klassiskt strul och in på hotellet.

Annat jag lagt ner tid på innan...

Gått ner 14 kilo
Tandblekning
Lätt solbränna
Inga solglasögon, det är för pussies som inte klarar sol
Tandrensning, god andedräkt som fan, ett tips är att införskaffa kirurgmask, då känner du din egen andedräkt. Köp på lidl typ
Tungskrapa
Jag har klocka
Jag har armband
Gör allt för att träna bort ev babyface, få ett ärr genom att gå på boxning som jag gör.

Annat som hjälper är väl om du har en yach eller är bästis med Zlatan om man vill ligga med de snyggaste insta brudarna, annars får man nöja sig med vad man får. Nu har jag lyckas bra, men var nöjd med en tjej som är 6-7 i utseende om du är 8-9.

Det är också orättvist för er som är lite fattigare, men spara ihop till ditt utseende och lägg ner tiden. Är du fet, sluta ät. Kör en tandblekning fast det känns gay. Införskaffa schysst kläder. Lägg ner ciggen.
Senast redigerad av gameboyguy 2020-09-14 kl. 15:51.
Citera
2020-09-14, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy

Har tagit massa bilder, det blev en selfie i bra ljus utomhus. Jag fick även med en del kropp och klädstil i ett. Jag hade flera bilder men där jag typ låg lite gulligt i sängen eller bara sätt i datastolen, det funkade men inte så bra som jag önskade så jag raderade tinder och starta om. Använde även front kameran med dålig kvalité först. Fick säkert ta 50 bilder innan jag hitta rätt. Ser även bättre ut i verkligheten, jag tror det är bra att vara snäppet fulare på bild. Hur kul är det att komma på dejt o tjejen direkt blir besviken. Jag personligen är biffigare än vad jag kan få till på bild.

Det är också extremt viktigt att inte verka desperat, jag lyckades få tjejerna att resa, det visar på att jag inte åker 10-20 mil för ett knull. Försök baka in tjejen i ditt annars viktiga liv. Se ut som en man de vill ha barn med och för att få ens intresse så vet de att de måste knulla en.

Klädstil är viktigt, vårdad look med 3 dagars skäggstubb, se ut som du har fett med cash med visa det diskret. Om du har en 500000kr bil som jag har är det alltid ett plus, men ingen babbebil.

Sedan står du alltid stilla när tjejen kommer och möter dig(Du är fan där först och låter inte tjejen vänta), hon kommer till dig och initerar en kram, se välkomnande ut och lite mystisk. Har hon av någon anledning väska så bär du den utan att fråga, säg bara att du tar den. Var en gentleman. Dra ut stolen åt henne. Du får aldrig aldrig visa nervositet. Man går aldrig på toa, man har planerat exakt vart ni ska gå på promenad eller restaurang. Om du ser en klunga folk och det blir trångt på gatan, lägg handen på hennes rygg och led vägen.

Säg aldrig " jag vet inte", du är en man och hon behöver någon som vet vad han vill. Även om du just nu inte har mycket för dig. Hon bestämmer sin attraktion till dig inom 2 min när ni träffats, få henne gärna och skratta inom denna tidsram.

Tjejer älskar diskret beröring, och du kan inte boka in hotell innan hon är genuint kåt. Man märker.

Och det här med att få dem att skratta, det är inte svårt om de ser upp till dig, du kan säga vad som helst, bara hon skrattar. Ibland brukar jag bara säga något men med ett stort leende och de skrattar för de trodde jag så ett skämt de inte fatta eller hörde.

Ge henne gärna någon komplimang, men hon ska sukta efter fler. Alltså det räcker med väldigt få.

Du initerar kyssen genom att se henne i ögonen och visa att du kan nu, lägg en hand runt hennes midja, de gör dom vilda. Med ett lätt mjuk tryck så faller hon mot din manliga kropp som bara osar säkerhet där hon är trygg. Sen är det bara klassiskt strul och in på hotellet.

Annat jag lagt ner tid på innan...

Gått ner 14 kilo
Tandblekning
Lätt solbränna
Inga solglasögon, det är för pussies som inte klarar sol
Tandrensning, god andedräkt som fan, ett tips är att införskaffa kirurgmask, då känner du din egen andedräkt. Köp på lidl typ
Tungskrapa
Jag har klocka
Jag har armband
Gör allt för att träna bort ev babyface, få ett ärr genom att gå på boxning som jag gör.

Annat som hjälper är väl om du har en yach eller är bästis med Zlatan om man vill ligga med de snyggaste insta brudarna, annars får man nöja sig med vad man får. Nu har jag lyckas bra, men var nöjd med en tjej som är 6-7 i utseende om du är 8-9.

Det är också orättvist för er som är lite fattigare, men spara ihop till ditt utseende och lägg ner tiden. Är du det, sluta ät. Kör en tandblekning fast det känns gay. Införskaffa schysst kläder. Lägg ner ciggen.

Varför hotell och inte hem hos dig?
Citera
2020-09-14, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f.d.idiot
Varför hotell och inte hem hos dig?

Min sambo vill inte att jag tar hem tjejer till oss.
Men det skulle vara mest fördelaktigt.

Hon har dock kommit med ett förslag om att kanske hitta en tjej som vill bo hos oss permanent. Min sambo är asexuell just nu av olika anledningar.

Det är lite ofördelaktigt gör mig. Man kan ju också få till det hemma hos tjejen.

Jag kör Stockholm just nu.
Senast redigerad av gameboyguy 2020-09-14 kl. 15:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in