Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
En bild kan tyda på att den är fejk eller gammal. Tre riktigt bra tror jag är optimalt. Fyra fungerar nog också, men fler än så kanske snarare stjälper än hjälper.
Har tagit massa bilder, det blev en selfie i bra ljus utomhus. Jag fick även med en del kropp och klädstil i ett. Jag hade flera bilder men där jag typ låg lite gulligt i sängen eller bara sätt i datastolen, det funkade men inte så bra som jag önskade så jag raderade tinder och starta om. Använde även front kameran med dålig kvalité först. Fick säkert ta 50 bilder innan jag hitta rätt. Ser även bättre ut i verkligheten, jag tror det är bra att vara snäppet fulare på bild. Hur kul är det att komma på dejt o tjejen direkt blir besviken. Jag personligen är biffigare än vad jag kan få till på bild.
Det är också extremt viktigt att inte verka desperat, jag lyckades få tjejerna att resa, det visar på att jag inte åker 10-20 mil för ett knull. Försök baka in tjejen i ditt annars viktiga liv. Se ut som en man de vill ha barn med och för att få ens intresse så vet de att de måste knulla en.
Klädstil är viktigt, vårdad look med 3 dagars skäggstubb, se ut som du har fett med cash med visa det diskret. Om du har en 500000kr bil som jag har är det alltid ett plus, men ingen babbebil.
Sedan står du alltid stilla när tjejen kommer och möter dig(Du är fan där först och låter inte tjejen vänta), hon kommer till dig och initerar en kram, se välkomnande ut och lite mystisk. Har hon av någon anledning väska så bär du den utan att fråga, säg bara att du tar den. Var en gentleman. Dra ut stolen åt henne. Du får aldrig aldrig visa nervositet. Man går aldrig på toa, man har planerat exakt vart ni ska gå på promenad eller restaurang. Om du ser en klunga folk och det blir trångt på gatan, lägg handen på hennes rygg och led vägen.
Säg aldrig " jag vet inte", du är en man och hon behöver någon som vet vad han vill. Även om du just nu inte har mycket för dig. Hon bestämmer sin attraktion till dig inom 2 min när ni träffats, få henne gärna och skratta inom denna tidsram.
Tjejer älskar diskret beröring, och du kan inte boka in hotell innan hon är genuint kåt. Man märker.
Och det här med att få dem att skratta, det är inte svårt om de ser upp till dig, du kan säga vad som helst, bara hon skrattar. Ibland brukar jag bara säga något men med ett stort leende och de skrattar för de trodde jag så ett skämt de inte fatta eller hörde.
Ge henne gärna någon komplimang, men hon ska sukta efter fler. Alltså det räcker med väldigt få.
Du initerar kyssen genom att se henne i ögonen och visa att du kan nu, lägg en hand runt hennes midja, de gör dom vilda. Med ett lätt mjuk tryck så faller hon mot din manliga kropp som bara osar säkerhet där hon är trygg. Sen är det bara klassiskt strul och in på hotellet.
Annat jag lagt ner tid på innan...
Gått ner 14 kilo
Tandblekning
Lätt solbränna
Inga solglasögon, det är för pussies som inte klarar sol
Tandrensning, god andedräkt som fan, ett tips är att införskaffa kirurgmask, då känner du din egen andedräkt. Köp på lidl typ
Tungskrapa
Jag har klocka
Jag har armband
Gör allt för att träna bort ev babyface, få ett ärr genom att gå på boxning som jag gör.
Annat som hjälper är väl om du har en yach eller är bästis med Zlatan om man vill ligga med de snyggaste insta brudarna, annars får man nöja sig med vad man får. Nu har jag lyckas bra, men var nöjd med en tjej som är 6-7 i utseende om du är 8-9.
Det är också orättvist för er som är lite fattigare, men spara ihop till ditt utseende och lägg ner tiden. Är du fet, sluta ät. Kör en tandblekning fast det känns gay. Införskaffa schysst kläder. Lägg ner ciggen.