Citat:
Ursprungligen postat av
Kapriskniv
Att ksalol generellt gått ned i pris och visst substansen är ett men ofta har effekten varit alldeles för svag, trots toleransfrihet. Först vid 3-4 blåbär kan det börja bita litegand tyvärr om man ramlar på dessa. Har sett dom både i lösvikt och i helt vanlig 15-blister och den är i stort sett identisk, men svagare.
Nu har jag fått tag på ordentlig gammaldags hederlig ksalol, lika grym som när dom magiska blåbären bara kom och blev ohotad etta. Riktigt trevligt faktiskt!
Ohotad etta ? Jag tyckte både lila Xanax och rosa Fontin var bättre (de var mest förekommande i mina kretsar innan de blåa tog över) och jag tror de flesta kan gå i god för att stavar, stada och andra apotektsmärken är mer potenta än Ksasol. Jag håller med om att kvaliten på dem har minskat eftersom jag numera tar det högst en gång i månaden och då behövs det ofta 3st för att få ett riktigt bra rus, något som tidigare ledde till att man var på gränsen till blackout (när man inte tagit det på flera månader och hade noll tolerans).
Jag lyckades trycka i mig 9 stycken torsdag - lördag förra veckan men klarade ändå av att skriva merparten av en uppsats och medverka på en middag / mindre förfest utan att uppträda påverkad även efter en vodka-redbull och en 7.0a. Dessutom kommer jag ihåg 90% av de dagarna, men det är definitivt något positivt bra i mina ögon. Jag tycker fortfarande dem slår rätt bra när man fått i sig den första även om jag hade mycket ångest när jag tog förra veckan, vilket självklart förstärker effekten. Men det är inte riktigt som förr när världen snurrade till och man t.o.m kunde bli yr under nån minut när dem kickade in. Jag skulle gissa på att dem "nya" Ksasol ligger på c.a 60-75% i styrka jämfört med dem du fått tag i nu. Det skulle kunna betyda att 3 nya motsvarar 2 gamla eller att 4 nya motsvarar 3 gamla. Vad tycker du ?
Men kul för dig att du lyckats hitta dina favoriter igen