2020-08-23, 13:30
Medlem
Oj, nu har jag tagit Xanor igen. Det var två veckor sedan sist. Jag får dem på recept. Det märkliga är att det slår olika på olika märken. Den här är Alprazolam Krka. Det är en gammal karta jag haft i byxfickan. När jag prövar andra märken slår de inte på lika bra. Visst hör man överallt om att det är strunt samma vem som är tillverkaren. Känner att detta stämmer inte.

Alprazolam Krka slår bäst på mig. Har någon här erfarenheter på Xanor med olika märken man får på apoteket? Jag tar samma dos varje gång, två stycken 0,5. Dessa är på karta. Jag har tidigare fått några på burk, och de tycks svagare.

Det känns skönt i hela kroppen när det slår på vid rätt märke. Det känns i huden. Ungefär som kan jag tänka mig som när en katt blir klappad. Kanske är det såhär egentligen bara Stesolid ska kännas.
Citera
2020-08-25, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mars-79
Oj, nu har jag tagit Xanor igen. Det var två veckor sedan sist. Jag får dem på recept. Det märkliga är att det slår olika på olika märken. Den här är Alprazolam Krka. Det är en gammal karta jag haft i byxfickan. När jag prövar andra märken slår de inte på lika bra. Visst hör man överallt om att det är strunt samma vem som är tillverkaren. Känner att detta stämmer inte.

Alprazolam Krka slår bäst på mig. Har någon här erfarenheter på Xanor med olika märken man får på apoteket? Jag tar samma dos varje gång, två stycken 0,5. Dessa är på karta. Jag har tidigare fått några på burk, och de tycks svagare.

Det känns skönt i hela kroppen när det slår på vid rätt märke. Det känns i huden. Ungefär som kan jag tänka mig som när en katt blir klappad. Kanske är det såhär egentligen bara Stesolid ska kännas.

Att ksalol generellt gått ned i pris och visst substansen är ett men ofta har effekten varit alldeles för svag, trots toleransfrihet. Först vid 3-4 blåbär kan det börja bita litegand tyvärr om man ramlar på dessa. Har sett dom både i lösvikt och i helt vanlig 15-blister och den är i stort sett identisk, men svagare.

Nu har jag fått tag på ordentlig gammaldags hederlig ksalol, lika grym som när dom magiska blåbären bara kom och blev ohotad etta. Riktigt trevligt faktiskt!
Citera
2020-08-27, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mars-79

Föredrar starkt Xanor 1 mg Pfizer. Generiska är rena sockerpillrena i jämförelse.
Citera
2020-08-29, 13:11
Medlem
Hej! Är nybörjare på xanor och tar det endast för smått social fobi. Jag ska på fest lite senare ikväll och tänkte ta 0.5-1 mg några timmar innan. Hur troligt är det att jag får minnesluckor o beter mig allmänt konstig? Jag förstår att man ska dricka i lagom mängder givetvis.
Citera
2020-08-29, 13:25
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Föredrar starkt Xanor 1 mg Pfizer. Generiska är rena sockerpillrena i jämförelse.

Ja, jag med. Märkte stor skillnad just mellan dessa två.
Citera
2020-08-29, 13:39
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanlamartina431
Hej! Är nybörjare på xanor och tar det endast för smått social fobi. Jag ska på fest lite senare ikväll och tänkte ta 0.5-1 mg några timmar innan. Hur troligt är det att jag får minnesluckor o beter mig allmänt konstig? Jag förstår att man ska dricka i lagom mängder givetvis.
Benso och alkohol är ingen bra kombo, skippa antingen benson eller alkoholen är mitt tips.
Citera
2020-09-02, 15:34
Medlem
SalamonDiEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
håller med har 2mg iofs, men Pfizer ska det va... generisk alpra smakar så jävla illa desssutom
säger inte Pfizer är goda... men knaprar dom med juice helt ok
Citera
2020-09-02, 16:53
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Nån som vet varför vissa Ksalol kartor ser annorlunda ut? Fått några stycken. Första var ett köp på stan av en random langare. Dom var inte bra alls. Tycker dom "nya" helt grå kartorna är lite sämre än dom vanliga Ksalol Galenika kartorna.
Citera
2020-09-03, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Nån som vet varför vissa Ksalol kartor ser annorlunda ut? Fått några stycken. Första var ett köp på stan av en random langare. Dom var inte bra alls. Tycker dom "nya" helt grå kartorna är lite sämre än dom vanliga Ksalol Galenika kartorna.

Vänta vänta ”Nya gråa”...? Låter fejk i mina öron. Har däremot märkt att de äkta kartorna numera ser lite annorlunda ut. Dock i full färg(blått och rött tryck) fast lite ”utbuktande” på baksidan där tabletterna sitter, och fyra prickar på andra sidan vid varje tablett. Sett detta både på Ksalol och Bensedin, och dessa är det bra tryck i. Smakar och fungerar definitivt som de ska.
Citera
2020-09-11, 10:09
Medlem
Jag pissade positivit på 2 typer av alprazolam efter jag käkade ksalol senast. Minns inte vilket den andra typen av alprazolam hette men jag fick psykotiska symtom efter jag åt kartan. Någon annan som lagt märke till detta? Är ganska erfaren fluddrare men sneade verkligen på dessa ksalol denna gång.
Citera
2020-09-11, 19:45
Medlem
Hjälp tog just 5 mg ksalol 0 tolerans. kommerr nåt farligt hända?? ångrar mig nu tänkte flumma men det räckt med mindre?? Har mycket lyrica i mig också men där är toleransen stor.
Citera
2020-09-11, 20:53
Medlem
15APRILs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Hjälp tog just 5 mg ksalol 0 tolerans. kommerr nåt farligt hända?? ångrar mig nu tänkte flumma men det räckt med mindre?? Har mycket lyrica i mig också men där är toleransen stor.

Värsta som händer är att du somnar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in