2020-09-12, 22:30
Medlem
1754s avatar
Nya Tindergrejen där man ska göra olika val i filmade scenarion för att sen swipa på folk som gjorde samma val var kul.
Citera
2020-09-12, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Man ser dock inte riktigt hur hon ser ut på bilden. Men jag kan säga att hon är 10/10 i poäng, inte en skavank på den där kvinnokroppen

Nu har jag hittat en till snygg tjej som vill träffas ute, frågan är om man ska släppa loss eller vänta in hur det går med andra.

Du har ett öppet förhållande va. Lycka till med dina älskarinnor, hade varit sjysst om du varit ärlig mot dem om att du har en sambo. Vilket du kanske redan är det vet jag inte. Har man någon slags moral så skriver man det redan i sin profil så att man är ärlig och tjejer inte ödslar tid på dig.
Senast redigerad av Liljor 2020-09-12 kl. 23:06.
Citera
2020-09-12, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Du har ett öppet förhållande va. Lycka till med dina älskarinnor, hade varit sjysst om du varit ärlig mot dem om att du har en sambo. Vilket du kanske redan är det vet jag inte. Har man någon slags moral så skriver man det redan i sin profil så att man är ärlig och tjejer inte ödslar tid på dig.

Varför är du så bitter, kanske jag lämnar tjejen jag är med, tror inte du vet varför jag är "tillsammans" med henne.
Citera
2020-09-13, 00:03
Medlem
Citat:
Varför är du så bitter, kanske jag lämnar tjejen jag är med, tror inte du vet varför jag är "tillsammans" med henne.

Har man hög moral så ifrågasätter man lögner och annat. Jag tror inte Tindertjejerna är intresserade av att bli någons älskarinna när mannen redan har en sambo. Kör man med öppna kort direkt så är däremot ingen skada skedd. Men många män är dåliga så man blir egentligen inte förvånad längre över vad ni gör.

Verkar som du playar tjejerna så hoppas det skiter sig för dig.
Senast redigerad av Liljor 2020-09-13 kl. 00:07.
Citera
2020-09-13, 00:14
Medlem
Citat:
Har man hög moral så ifrågasätter man lögner och annat. Jag tror inte Tindertjejerna är intresserade av att bli någons älskarinna när mannen redan har en sambo. Kör man med öppna kort direkt så är däremot ingen skada skedd. Men många män är dåliga så man blir egentligen inte förvånad längre över vad ni gör.

Så du menar att jag ska stänga av tinderappen? jag skrev iaf endast oseriöst i presentationen, måste jag uppge mer? För övrigt så vet kvinnan jag är tillsammans med vad ja gör, hon har till och med sett tjejen på tinder. Så jag vet inte om det kan kallas älskarinna.

Och bara för att vara dryg så har jag nu en till på g.

För övrigt spiller jag inte ut hela min historia till tjejer, om de inte gillar att jag har öppet när de känner mig djupare är väl det som de gillar den där skitheta killen och dejtat honom för sedan visa sig att han suger på att städa och är helt tafatt?

Måste man berätta allt? Speciellt för en främling första dagen.

Sedan undrar jag vad du menar att du hoppas det skiter sig för mig, jag har ju inget att förlora, bara vinna? Är ju inte otrogen.
Senast redigerad av gameboyguy 2020-09-13 kl. 00:31.
Citera
2020-09-13, 00:25
Medlem
Villianlols avatar
Citat:

Klart grabben ska få ha lite kul. Han lever livet. Det man inte vet, det lider man inte av. De kanske inte alls bryr sig om karln i fråga har en sambo, utan snarare gör det extra spännande bara.
Citera
2020-09-13, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villianlol
Klart grabben ska få ha lite kul. Han lever livet. Det man inte vet, det lider man inte av. De kanske inte alls bryr sig om karln i fråga har en sambo, utan snarare gör det extra spännande bara.

Tack, tänk att sitta som en gammal gubbe på 60 år och genomlevt livet genom att lyssnat på alla naysayers. Jag fick sjukt bra sex av en sjukt snygg tjej, och jag tror inte det är hela världen om hon får reda på helheten. Kan inte tjejer ha kul, ha sex och få lite spänning för dagen? Fick henne att skratta nonstop till det hetta till, verkar som hon inte fått det på ett tag iaf. Men nej vi ska lyssna på miss bitter.
Citera
2020-09-13, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nya Tindergrejen där man ska göra olika val i filmade scenarion för att sen swipa på folk som gjorde samma val var kul.

Du är kvinna, va?
Det är ju komplett värdelöst. Jag fattade inte alls vad det var för grej som dök så bara försökte trycka mig genom skräpet men sen verkade det alltså som Tinder tänkt att ens val ska synas i profilen och sen ska man kunna basera ens val när man sveper och ha det som samtalsämne med sina matchningar därför att man kommer se i deras profil vad de har valt? Herregud, man skulle kunna tro att appen är gjord för 12-åriga särskoleelever och inte för vuxna.

Citat:
Tack, tänk att sitta som en gammal gubbe på 60 år och genomlevt livet genom att lyssnat på alla naysayers. Jag fick sjukt bra sex av en sjukt snygg tjej, och jag tror inte det är hela världen om hon får reda på helheten. Kan inte tjejer ha kul, ha sex och få lite spänning för dagen? Fick henne att skratta nonstop till det hetta till, verkar som hon inte fått det på ett tag iaf. Men nej vi ska lyssna på miss bitter.

Problemet blir bara när man ägnar så pass mycket tid/energi åt hedonism så det minskar ens chansar att finna något långvarigt som sen leder till barn och familj. Det ser man ju mängder av exempel på Tinder med kvinnor som knullat massa heta badboys under 20-års åldern för att sen efter 30 fortfarande vara singlar eftersom få män värda att ha vill ha någon gammal spermahink, kvinnorna själva har inbillat sig att de är på samma nivå som sina gamla ligg och inte kan tänka sig att dejta ner lite och för kvinnor är ju sex mer än emotionell upplevelse. För kvinnor funkar det aldrig att ligga runt.
Citera
2020-09-13, 01:50
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Du är kvinna, va?
Det är ju komplett värdelöst. Jag fattade inte alls vad det var för grej som dök så bara försökte trycka mig genom skräpet men sen verkade det alltså som Tinder tänkt att ens val ska synas i profilen och sen ska man kunna basera ens val när man sveper och ha det som samtalsämne med sina matchningar därför att man kommer se i deras profil vad de har valt? Herregud, man skulle kunna tro att appen är gjord för 12-åriga särskoleelever och inte för vuxna.

Nej, jag är en man. Jag tycker det är ett roligt sätt av Tinder att göra appen roligare, + att det kan underlätta samtalsämnen.
Citera
2020-09-13, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nej, jag är en man. Jag tycker det är ett roligt sätt av Tinder att göra appen roligare, + att det kan underlätta samtalsämnen.

Vilka samtalsämnen?

"Nämen 1754, valde du att rädda hundvalpen istället för att rädda Peter? Men gud vad himla busig du är!!".
"Ja Karin, jag gav också en komplimang till Molly innan man gick in på festen. Visst är jag jättejättebusig?"

Idioter...
Citera
2020-09-13, 03:02
Medlem
Villianlols avatar
Citat:
Du resonerar som en karl ska, så stå på dig. Det är nog många som kliat sig på pungen ikväll och önskat att de vore i dina kläder. Alltid finns det någon missunsam som ska komma inridande på höga hästar.
Citera
2020-09-13, 03:08
Medlem
.
Senast redigerad av Liljor 2020-09-13 kl. 03:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in