25-26 okt 2017:
00:58 Hemma
00:59 Tusen tack vänner för kvällen. Oändligt lättad att ha berättat. Och oändligt tacksam för hur ni tog emot mig
01:05 Jag ser ingen wa från D:s i morgon. Däremot fick jag mejl från H (han får ju inte mejla mig) om att de ändrat alla lösenord till tourens mejl. Inget meddelande i förväg om att de skulle ändra, ville jag ta hand om nåt från mina konversationer? Utkastad alltså. Svarar inget nu. Men de kommer få höra att de beter sig lågt
26 okt 2017
22:08 Ojojoj, jag måste pysa ut lite tryck för att minska risken för totalexplosion!
22:10 Jag ska inte hålla på och terrorisera er med en massa tugg om dumheter, men nu undrar jag ärligt om det brunnit i skallen på tant gredelin. Jag FÖRSTÅR att hon inte tycker om mig. Jag skulle sannolikt inte heller ha varma känslor för den som min hade varit otrogen med om det hänt. Men det är faktiskt inte jag som varit otrogen, det är han. Det är honom hon borde straffa. Det var han som agerade och pratade så jag hade anledning att tro han älskade mig och definitivt inte älskade henne så som han betedde sig mot henne. Jag trodde det var en tidsfråga. Jag VET att det Inte är rätt ändå. Men... Det här handlar om oss tre.
22:12 Nu tar hon det till helt nya nivåer. Vi pratade ju om FTF igår på eventet. H och W kastade sig in till stan för att FTF:a Låws virtual och tyckte de kom först. Jag tyckte paindivine var först eftersom han var den enda som var på plats när jag kom dit. Efter ett par dagar kom Låw till mig och sa att han tyckte gott jag skulle logga FTF jag med eftersom jag var där samtidigt som Paindivine. Jag förstod på honom att det varit tjafs från TD om det hela, men frågade inte om det.
22:14 Jag valde att redigera min logg och lägga till FTF - jag var ju där samtidigt. NU, två veckor senare har grannfrun fått syn på min logg och gissa vad? Hon redigerar sin logg ÄNNU en gång, nu med tillägget att hon ser att jag loggat FTF trots att jag inte var där (dvs hon såg mig inte). HERREGUD!
22:16 Intressant nog är hennes egen logg inte ens giltig, CO skulle lätt kunna radera den. Hon har inte ens varit vid koordinaterna och gjort uppgiften! Det syns tydligt att de är på trädäcket, uppgiften är att fota sig själv vid statyfundamentet, uttrycks minst sagt glasklart i beskrivningen. Hon är 45-50 m ifrån.
22:17 Och S åkte på en av mina cacher i Kilsbergen. Latorp FTF:ade. Satte tillbaka behållaren. Började nätlogga. DÅ kom S ropande och skrikande. Tog fram behållaren igen, skrev in sig och loggade FTF.
22:17 Jag säger då det.
22:19 Jag skriver till er nu så tangenterna smattrar, ursinnig. Tänkte det kan bli en tryckutjämnare så slipper jag skriva nån opassande redigering på min logg. En småsak när det kommer till geocaching såklart. Men mänskligt, relationsmässigt... JÖSSES! Hon kan väl föra sin vendetta direkt emot mig i så fall? Eller mot den som var otrogen, det vore allra mest passande.
22:19 Här är deras logg förresten:
https://coord.info/GL TA11PD
22:19 Vojnevojne
22:20 Som sagt, jag ska inte tjata ihjäl er om detta. Det finns inte så många jag kan lufta sånt här till som fattar dårskapen. Nu ska jag lugna ned mig. Pust
22:27 bordesägas till
KJ XX:XX: Oj,,oj....inte tror jag att det här handlar om cachingen?ett sätt att säga nåt som borde sägas till nån annan!!
22:31 Exakt. Såklart handlar det inte om caching. Sen när blev det rimligt att gå in i två veckor gamla loggar och redigera för att klanka på nån annans logg? Om det är petnoga hon är ute efter så kan hon ju åka dit och göra uppgiften som den beskrivs och sedan logga vanlig found på rätt datum
KJ 22:33 Det verkar vara ett synnerligt primitivt sätt att lösa problem!