2020-09-07, 13:46
Medlem
Kört två veckor på rad140 nu, 10mg/dag. Känner mig piggare på gymmet, får lite extra pump än vanligt men inte märkt något markant i styrka precis. Känt mig mer lättirriterad. Sömnen är densamma. Höjde dosen idag till 15mg så ska köra på det nu framöver.

Vart lite små krasslig senaste veckan så blev bara 4 pass, ätit dåligt dom dagarna oxå. Nu känns det bättre så ska köra på ordentligt nu. Uppdaterar väl om en vecka eller två!
Citera
2020-09-07, 20:59
Medlem
Varför väljer folk att ta SARMS eller prohormoner? Försöker förstå det och varför man inte kör på Testo direkt om man ändå ska hålla på? Är det värt att utsätta sig för AAS biverkningar och skada hälsan allvarligt (cancer, organsvikt) osv för minimala resultat?
Citera
2020-09-07, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Compton90120
Varför väljer folk att ta SARMS eller prohormoner? Försöker förstå det och varför man inte kör på Testo direkt om man ändå ska hålla på? Är det värt att utsätta sig för AAS biverkningar och skada hälsan allvarligt (cancer, organsvikt) osv för minimala resultat?

Ja denna fråga ställer jag mig också. I princip dagligen då jag har kontakt med en del människor som brukar SARMs IRL. De har väl gått på hela propagandan att SARMs inte är steroider och att det är biverkningsfritt.
Citera
2020-09-08, 09:00
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Ja denna fråga ställer jag mig också. I princip dagligen då jag har kontakt med en del människor som brukar SARMs IRL. De har väl gått på hela propagandan att SARMs inte är steroider och att det är biverkningsfritt.

Nog har Sarms sin plats kan jag tycka, men inte alla. Skulle aldrig använda det utan en testobas däremot.

Testo och Rad har fungerat bättre för mig än att bara höja testot. Ostarine är ju också rätt så väl beprövat. Jag konverterar rätt bra så många av de starkare steroiderna måste jag äta skaplig dos ai, det slipper jag gärna.

Men att stänga ner sig själv utan någon tillförsel av testo känns rätt dumt.
Citera
2020-09-08, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Vad ska du köra?

Kollar mest åt rad och lgd. Har haft uppehåll från aas i 7-8 år men nu börjar det klia i fingrarna och ökningarna står i stort sett still.
Citera
2020-09-10, 15:40
Medlem
Behöver PM om pålitliga distributörer av SARMS till Sverige (OBS: Ingen diskussion)
Citera
2020-09-10, 17:58
Medlem
lgd 4033, 10mg i 3 dagar. Är typ kåt hela tiden, vanligt? Har inte haft den känslan på ett tag, i alla fall inte att vara överkåt kväll och morgon. Antar att det avtar inom ett tag eftersom lgd stänger ner?

Kombinerar med 4-AD från brawn (även kallat 1-testo), rad 140, mk677, armistane, daa och dhea. Kände inte av så mycket innan lgd, man mår bra och ökar men LGD verkar vara mer potent i form av styrka, agression, sexlust, fått bättre bendensitet tex.
Senast redigerad av fonzen 2020-09-10 kl. 18:03.
Citera
2020-09-10, 22:27
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
lgd 4033, 10mg i 3 dagar. Är typ kåt hela tiden, vanligt? Har inte haft den känslan på ett tag, i alla fall inte att vara överkåt kväll och morgon. Antar att det avtar inom ett tag eftersom lgd stänger ner?

Kombinerar med 4-AD från brawn (även kallat 1-testo), rad 140, mk677, armistane, daa och dhea. Kände inte av så mycket innan lgd, man mår bra och ökar men LGD verkar vara mer potent i form av styrka, agression, sexlust, fått bättre bendensitet tex.

Kan ju vara någon magisk synergieffekt men mest troligt är att din lgd är dbol.
Citera
2020-09-10, 22:58
Medlem
Någon som åkt fast och fått böta? En liten böter sedan inget mer? Register? Får arbetsgivare notis?
Citera
2020-09-11, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Någon som åkt fast och fått böta? En liten böter sedan inget mer? Register? Får arbetsgivare notis?

Eller så åker du på en weekend-tur till UK (när vi är ute ur corona-dimman) och handlar över disk, och bara häller över kapslarna i en vanlig vitaminburk. Noll risk att åka fast.

Back on topic:

Har en god vän som började med nå'n sorts kombinationsvätska. Tror att det är RAD + Ostarine + Cardarine (men är inte helt säker på om det är cardarine), och han började pissa brunt efter bara en dryg vecka.
Jag föreslog glycine + NAC, och det verkar ha gjort susen, för nu har pisset fått tillbaka sin normala färg.
Han rapporterar om ett vansinnigt tryck i musklerna, vilket kom efter ca 1 vecka.
Man funderar ju på om det kan vara dåliga grejor i han lilla flaska....
Citera
2020-09-12, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Eller så åker du på en weekend-tur till UK (när vi är ute ur corona-dimman) och handlar över disk, och bara häller över kapslarna i en vanlig vitaminburk. Noll risk att åka fast.

Back on topic:

Har en god vän som började med nå'n sorts kombinationsvätska. Tror att det är RAD + Ostarine + Cardarine (men är inte helt säker på om det är cardarine), och han började pissa brunt efter bara en dryg vecka.
Jag föreslog glycine + NAC, och det verkar ha gjort susen, för nu har pisset fått tillbaka sin normala färg.
Han rapporterar om ett vansinnigt tryck i musklerna, vilket kom efter ca 1 vecka.
Man funderar ju på om det kan vara dåliga grejor i han lilla flaska....

Hmm jag är inne på slutet av vecka 3 av rad 140. Någon morgon har det varit lite brunt, sen efter ett par timmar va det normalt igen? Vet inte om det är raden som gör det eller inte, men konstigt att den bara är det kanske en gång av 3-4
Citera
2020-09-12, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Hmm jag är inne på slutet av vecka 3 av rad 140. Någon morgon har det varit lite brunt, sen efter ett par timmar va det normalt igen? Vet inte om det är raden som gör det eller inte, men konstigt att den bara är det kanske en gång av 3-4

Att ha litet mörkare urin på morgonen, är ju i sig inget ovanligt. Kroppen har ju inte fått städa ur systemet på hela natten, så det som lagrats, måste ju ut.
Så länge det inte luktar starkt om urinet, och du får normal färg resten av dagen, skulle inte jag oroa mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in