2020-09-04, 09:26
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Som med så många andra SARMs så är Ostarine testosteronsuppressiv. Vid en 6-8 veckors kur behövs inte ens en PCT på enbart Ostarine. Vid längre kurer än så så är det mer sannolikt att det behövs.

De flesta känner nog inte att det är värt att lägga pengar och hälsa på PCT när Ostarine är en så pass mild SARM.

Finns fler fall där man stängt av sig själv ordentligt på Ostarine så att säga att PCT inte behövs är lite väl generaliserande. Alla är vi olika och reagerar därefter men de flesta klarar sig nog utan.

MVH
Citera
2020-09-04, 10:11
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Finns fler fall där man stängt av sig själv ordentligt på Ostarine så att säga att PCT inte behövs är lite väl generaliserande. Alla är vi olika och reagerar därefter men de flesta klarar sig nog utan.

MVH

Då lär de personerna ha kört högre än rekommenderad dos. Eller menar du att alla reagerar olika även på låg dos och kan bli nedstängda på t.ex 10mg/ed? Jag har aldrig läst/hört om någon som blivit det på låg/rekommenderad dos, men du kanske har några källor?
Citera
2020-09-04, 15:26
Medlem
Citat:
Då lär de personerna ha kört högre än rekommenderad dos. Eller menar du att alla reagerar olika även på låg dos och kan bli nedstängda på t.ex 10mg/ed? Jag har aldrig läst/hört om någon som blivit det på låg/rekommenderad dos, men du kanske har några källor?
Sett folk köra riktigt mycket längre än folk brukar och blivit riktigt nedslängd som resultat men dom har repat sig otroligt fort speciellt om man skulle jämföra med traditionella sterioder
Citera
2020-09-04, 17:02
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julbelysning1
Sett folk köra riktigt mycket längre än folk brukar och blivit riktigt nedslängd som resultat men dom har repat sig otroligt fort speciellt om man skulle jämföra med traditionella sterioder

Har aldrig sagt att man inte blir "nedstängd" av en längre kur, utan att man i regel inte blir det vid en normallång kur på rekommenderade doser. Om du läst mitt inlägg precis innan så skriver jag ju till och med att det är orsaken till att folk inte när längre kurer på Ostarine.
Citera
2020-09-04, 19:13
Medlem
Citat:
Har aldrig sagt att man inte blir "nedstängd" av en längre kur, utan att man i regel inte blir det vid en normallång kur på rekommenderade doser. Om du läst mitt inlägg precis innan så skriver jag ju till och med att det är orsaken till att folk inte när längre kurer på Ostarine.
Läste lite för snabbt så du har helt rätt men självklart har folk blivit lite ned stängda även vid lägre doser men då har iallafall alla jag läst om repat sig riktigt fort efter avslut, jag själv har lite planer att ligga på i 100dagar och kan inte påstå att jag är orolig för att inte återhämta mig
Citera
2020-09-04, 23:16
Medlem
getbusys avatar
Snabb fråga, om man skulle ta ett dopingtest för anabola steroider skulle gw501516 dyka upp i ett sådant test? Eller är det bara dom klassiska steroiderna som testas?
Citera
2020-09-05, 10:04
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Snabb fråga, om man skulle ta ett dopingtest för anabola steroider skulle gw501516 dyka upp i ett sådant test? Eller är det bara dom klassiska steroiderna som testas?

Cardarine är ingen steroids och dyker inte upp på ett vanligt test.
Citera
2020-09-05, 13:31
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Cardarine är ingen steroids och dyker inte upp på ett vanligt test.

Nej vet att de inte är en steroid men faller ändå inom kategorin doping. Så du menar att gw är ospårbart om man inte tävlar i elit idrott eller i olympiska spelen?
Citera
2020-09-06, 10:22
Medlem
Eftersom det är en del snack om att man kan få fejk eller aas istället för sarms när man köper. Så undrar jag om det finns några märken som är erkänt bra?
Citera
2020-09-06, 15:04
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mack_at_gymmet
Eftersom det är en del snack om att man kan få fejk eller aas istället för sarms när man köper. Så undrar jag om det finns några märken som är erkänt bra?

Vad ska du köra?
Citera
2020-09-06, 15:15
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Fått hem min rad140 nu och inne på första veckan. Inte märkt någon skillnad alls förutom att jag får ett ordentligt pump. Körde ett benpass igår och benen var svullnare än normalt efter jag kört ett benpass. Samma övningar, sets och reps. Förhoppningsvis inga "lyckopiller" jag fått.
Tänkt köra 8-10v beroende på hur kroppen reagerar. Tar 10mg/dag första 4 veckorna är tanken och därefter ökar jag till 15mg/dag. Nolva som pct. Uppdaterar om nån vecka igen när dom bör har visat resultat. Puss och hej!

Tycker det tog 1v+ för det att kicka igång. Men jävlar, bra tryck i Rad140.
Citera
2020-09-07, 13:21
Medlem
fnyrrs avatar
Efter ca 12 veckor på 25mg mk677 ed tänkte jag delge lite av mina erfarenher. Lite osäker på tiden men jag har max 30 tabs kvar av 120.

Första 2 veckorna fick jag vanliga biverkningar så som domningar främst i händer. Hungern som redan var bra ökande lite till, jag blev hungrig snabbare efter måltid. Blev trött och sov bättre kändes det iaf som. Jag har alltid sovit sisådär tyvärr.

Fick litet obehagligt tryck i bröstet efter 3-4 veckor men det gick bort.

Har inte gått på mk ensamt så svårt ett uttala mig om byggande effekt i början var dbol med och sista tiden bara testo cruise.

Nu till det negativa som verkar ha med mk att göra i mitt fall.

I ett par veckor har jag haft rejält ömma axlar, känns som inne vid rotaror, vila har inte hjälpt. Bänkpress går ok, militärpress och andra axelgrejer däremot har hämmats rejält av denna irriterande smärta. Lyfta saker med raka armar har också gjort ont, som tex att lyfta upp ett barn.

Senaste tiden har jag börjar vakna på nätterna, sover sämre än någonsin.

För ca 7 dagar sen droppade jag mk677. Mina axlar är redan markant bättre, inte helt återställd men på god väg.

Sömnen är fortfarande dålig men inatt kunde jag åtminstone ligga kvar i sängen. Tidigare så bara kröp det i kroppen, var tvungen att kliva upp.

Kan inte svära att mk var boven men bortsett från Cruise 200mg e7d så går jag inte på något annat. Kan inte låta bli att koppla det samman då samtliga symptom är bättre redan efter en vecka utan mk.

Har gått ner ganska precis 2kg under dessa 7 dagar, vätska från mk. Ej förlorat styrka.

Återkommer igen, speciellt om sömnen återkommer och axlarna släpper helt.

Har en hälsokoll bokad för den delen, det var ändå dags för det.

Kom gärna med synpunkter ang axlarna, kan ju inte vara en slump att det släpper nu. Men varför? Någon form av vätskebilning som orsakade det?
Senast redigerad av fnyrr 2020-09-07 kl. 13:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in