2020-08-30, 21:22
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Och tack vare TS, så kommer vi nu ha långt många fler personer med de problemen.

Nej ditt dumma troll det är pedofilens fel naturligtvis. Och vuxna omkring.
Citera
2020-08-30, 21:40
Medlem
Julskinkatos avatar
Otroligt vidrigt. Livstids tortyr. El vara inlåst i en glasbur på Sergels torg naken i resten av livet.

Men vad är det för föräldrar som låter sina barn sova i nån gubbes husvagn?? Jävla sjukt

Bild finns det ingen bild. Alltid intressant.
Citera
2020-09-11, 14:25
Medlem
Var tvungen att starta konto här när jag hittade den här tråden. Tycker att du gjort något fint som startat denna tråd ts. Kanske får fler offer mod att anmäla tack vare dig!

Lyssna inte på någon som vill ge dig skulden. Du är modig!

Även jag blev utsatt av Leif. Jag har försökt hålla koll på var han beginner sig i alla år och hittade tråden då.
Det här hände 1994 och jag anmälde. Leif dömdes till ett kort fängelsestraff.
Naturligtvis visste jag att det skulle hända igen när han kom ut. Det räddade alltså bara ev. offer under den tiden Leif satt inne.
Så den som skyller på ts har ju ingen aning om vad hen talar om.
Leif var för övrigt dömd och hade suttit i fängelse även innan jag anmälde.

Jag tror på rehabilitering. På att brottslingar kan förändras och ändra sina liv. Men inte i dessa fall. Inte när det gäller pedofiler. Det finns forskning på att längre fängelsestraff inte hjälper brottslingen att rehabiliteras och kunna leva ett normalt liv när de kommer ut. Det handlar det inte om här. Fängelse för sådana här brott bör vara längre, de handlar endast om att hålla farliga människor borta ifrån oskyldiga. De borde dömas till livstid och de ska återfallsprövas. Alltså aldrig släppas ut eftersom återfallsrisk alltid finns.

Det jag önskar mest av allt är att gubben dör i fängelset, annars sker det igen. Oavsett hans ålder och ev. Skröplighet. Han kommer att hitta sätt.

Hoppas du mår ok idag ts <3
Citera
2020-09-11, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shienbax
https://www.sydnarkenytt.se/sydnarke...arnvaldtaekter

Jag fick en rysning genom hela kroppen när jag läste denna artikel. Jag visste direkt vem han var.
Blev själv utsatt för denna gubbe för 25 år sedan. Jag var 12år då.
Gjorde tyvärr ingen anmälan och har levt med detta inombords.

Sökte på hans namn på lexbase och köpte hans dom.

Jag undrar hur stort mörkertal med barn som han utsatt? Känner någon igen denna man?

Le*f Johan*son 72 år boende i Askersund.
Tur att han var svensk annars hade han varit ute efter nått år, det är faktiskt en grej jag tycker vi borde ta upp i media, varför är det skillnad på det???
Citera
2020-09-11, 14:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The1stOne
2020-06-04 - Örebro TR - B 5526-19 - Dom (med bilagor).pdf
https://forumfiles.com/38x249H8o2/20...ed_bilagor_pdf
Fy satan alltså. Pallade bara läsa litegrann, spydde lite i munnen. Vilken vidrig jävel.
Citera
2020-09-30, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
För 25 år sen var TS 12, alltså borde vederbörande vara 37 nu. Och inte en enda gång har TS kontaktat polisen. Hade TS någon gång under de här 25 åren visat lite jävla bollar, så hade flera barn kunnat undkomma att bli våldtagna.

Försvara TS, du. Det finns en extra plats i helvetet för sånna som dig också.
så vanligt!!!
vad ska man säga
Citera
2020-11-30, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The1stOne
2020-06-04 - Örebro TR - B 5526-19 - Dom (med bilagor).pdf
https://forumfiles.com/38x249H8o2/20...ed_bilagor_pdf

Skulle du kunna lägga upp på tex docdroid nu när forumfiles är nere?
Citera
2020-11-30, 23:15
Medlem
babelfiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NymbleMan1
Skulle du kunna lägga upp på tex docdroid nu när forumfiles är nere?

Var så god
https://docdro.id/7RfbpNT
Citera
2020-12-26, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitOleander
Var tvungen att starta konto här när jag hittade den här tråden. Tycker att du gjort något fint som startat denna tråd ts. Kanske får fler offer mod att anmäla tack vare dig!

Tack! Tack för att du skrev.
Citera
2020-12-26, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitOleander

Lyssna inte på någon som vill ge dig skulden. Du är modig!

Även jag blev utsatt av Leif. Jag har försökt hålla koll på var han beginner sig i alla år och hittade tråden då.
Det här hände 1994 och jag anmälde. Leif dömdes till ett kort fängelsestraff.
Naturligtvis visste jag att det skulle hända igen när han kom ut. Det räddade alltså bara ev. offer under den tiden Leif satt inne.
Så den som skyller på ts har ju ingen aning om vad hen talar om.
Leif var för övrigt dömd och hade suttit i fängelse även innan jag anmälde.

Jag tror på rehabilitering. På att brottslingar kan förändras och ändra sina liv. Men inte i dessa fall. Inte när det gäller pedofiler. Det finns forskning på att längre fängelsestraff inte hjälper brottslingen att rehabiliteras och kunna leva ett normalt liv när de kommer ut. Det handlar det inte om här. Fängelse för sådana här brott bör vara längre, de handlar endast om att hålla farliga människor borta ifrån oskyldiga. De borde dömas till livstid och de ska återfallsprövas. Alltså aldrig släppas ut eftersom återfallsrisk alltid finns.

Det jag önskar mest av allt är att gubben dör i fängelset, annars sker det igen. Oavsett hans ålder och ev. Skröplighet. Han kommer att hitta sätt.

Hoppas du mår ok idag ts <3

Hårt mot hårt när det gäller såna har typer. Skott i pannan, sen är det fit for fight. Jävla svin. Kokar av sånt här.
Citera
2020-12-28, 05:50
Medlem
Att beskylla TS som är ett offer själv är helt sjukt. Tror vi är många vuxna som utsatts som barn och aldrig anmält, jag är en av dom, i mitt fall växte vi upp i en trasig familj, utan normalt funtade vuxna omkring oss, hade det varit tal om en engångshändelse tror jag man kanske lättare hade anmält och blivit trodd, tyvärr är det ofta så att förövaren blir en "del" av ens liv, gör sig viktig och behövd, svårt att förstå för någon som aldrig blivit utsatt själv och för någon som kanske inte vuxit upp i kaos.
Jag hoppas alla som burit denna ångest i så många år kan bli befriade, det var aldrig vårt fel.
Citera
2022-10-15, 19:01
Medlem
Hur vet man om personen ifråga är släppt från fängelse eller fortfarande sitter inne?

Någon som bor på eller i närheten av Storgatan 35 i Askersund som ser eller sett han i nutid? Hans adress är fortfarande där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in