2020-09-10, 19:49
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Nja, jo på nåt sätt trampade kanske Kim Wall på en landmina när hon intervjuade en «in a dark place» Peter Madsen, men jag vil hellre säga att hon gick inn i en färdigt riggad fälla. Fällan var inte riggad för henne, men hon trampade i den.
Ja.
Tacka fan att han tolkades lite "all over the place"...
Vilket tycks ha gett henne lite huvudbry, hon undrar även om pojkvännen vill med.

Hon vibbade rätt men tolkade fel.
Och hon visste heller inte vilket känslokallt, perverst as hon hade framför sig (i.e psykopat).

Dopaminjunkien var väl salig av extas, rusig av rush.
Dreams coming through..

Från att runka under ett skrivbord till halsavskärningar till att få använda hobbykniven mot halspulsådern i sin mordplan.

Klart han var all over the place.
Citera
2020-09-10, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Fråga Merwinna. Hon gillar ju PM, pratat om karisma etc. Via Youtube.

Fråga de som olyckligtvis hamnar i klorna på en psykopat.
Mixen av falska kärleksbedyrelser, manipulation, hjärntvätt, maktutövande och tyvärr förälskelse ger en hint.

" en vanlig normal dansk tjej"
Kan hända exakt vem som helst.

Jag undrar snarare när förvåningen ska släppa och folk ska begripa hur extremt förrädiska de här är IRL.

Fråga de på verkstaden som gick på hans storsvulna visioner och känner sig rätt blåsta nu.

Den senaste tjejen som nu olyckligtvis har hamnat i klorna på denna psykopat har ju aktivt sökt sig till hans sällskap. Ändå vill säkert många kalla henne för "helt vanlig" - vilket jag alltid vill protestera emot.

Sen vill jag även påminna om att alla tackade inte ja till ubåtsäventyret. Han försökte locka andra - som tackade nej. Tyckte att han var obehaglig.

Kim ville tjäna en slant på den halvfärdiga storyn. Det var hennes lockbete. Förutom att hon kanske ansåg att Madsen var intressant som person. Annorlunda än många andra. Och just där tror jag den stora skillnaden ligger. Vissa tycker att att sådana personligheter är obehagliga och försöker undvika deras sällskap. Andras dras till dem - av olika anledningar.

Man borde lära sig av dem som tackar nej.
Citera
2020-09-10, 20:01
Avstängd
Bajsmohammeds avatar
Tänk er den oerhörda panik och dödsångest och fysiska smärta KW fick utstå det är nog obeskrivligt
Citera
2020-09-10, 20:02
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Den senaste tjejen som nu olyckligtvis har hamnat i klorna på denna psykopat har ju aktivt sökt sig till hans sällskap. Ändå vill säkert många kalla henne för "helt vanlig" - vilket jag alltid vill protestera emot.

Sen vill jag även påminna om att alla tackade inte ja till ubåtsäventyret. Han försökte locka andra - som tackade nej. Tyckte att han var obehaglig.

Kim ville tjäna en slant på den halvfärdiga storyn. Det var hennes lockbete. Förutom att hon kanske ansåg att Madsen var intressant som person. Annorlunda än många andra. Och just där tror jag den stora skillnaden ligger. Vissa tycker att att sådana personligheter är obehagliga och försöker undvika deras sällskap. Andras dras till dem - av olika anledningar.

Man borde lära sig av dem som tackar nej.
Diskuterar fd sambo och inte Curpen.

Sistnämnda beter sig mer som idolskap och fjärrbeundran med uppsökande verksamhet.
En del vill gärna skriva brev.
Om de så är påverkade av karisma eller fascinerade på annat sätt såsom ubåtar som trollbinder. Även män.

Hans ex har träffat psykopaten IRL.
Likt de han manipulerat i sin omgivning.

Sen vill jag påminna om att KW tog kontakt för att avsluta ett reportage ang jobb.

Vilket inte är det samma som att tacka nej till en som flörtar.
Som är insisterade och intensiv.

Oavsett så är andemeningen att PM har svår psykopati.
Med allt vad det innebär.

Folk borde begripa att de 1) kan bedra vem som helst och att de 2) är ett rent helvete att ha i sin närhet. En stor skithög bakom masken.

Om det så är en chef, en partner or what ever.

Tyvärr kommer de inte med en innehållsförteckning och varningstext.
Senast redigerad av develi 2020-09-10 kl. 20:07.
Citera
2020-09-10, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Och ändå fick jag frågan hur jag "visste" att han var sprittsprångande galen. Hade jag "bevismaterial" för det uttalandet?..

När man utöver ovanstående vet att han styckade kroppen vet jag inte vad mera jag borde "bevisa" för mitt påstående? :-o
En mördare som försöker dölja sitt brott och undanröja alla bevis är en rationell gärningsman.
Och inte "spritt språngande galen". Madsen agerade mycket rationellt och manipulativt.
"En kaotisk mördare är styrd av impulser och har ofta ett lågt IQ. En typisk sådan är Engla-mördaren Anders Eklund."
Däremot en spritt språngande galen mördare (psykotisk) döljer inte liket utan lämnar det bara på platsen och irrar blodig omkring.

Peter Madsen lever i exakt samma värld och verklighet som du och jag.
Men du och jag är inte perversa till skillnad från PM.
Troligtvis är vi inte störda på det sättet heller med psykopatiska drag.

Peter Madsen är en Sexualsadist och har en rad äckliga perversa intressen.
Tex lemlästning, amputerade kroppsdelar tycks intressera honom mm.
Men han är fortfarande inte psykiskt sjuk eller galen.
Förstår du nu?
Senast redigerad av ottoplommon 2020-09-10 kl. 20:09.
Citera
2020-09-10, 20:06
Avstängd
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
En mördare som försöker dölja sitt brott och undanröja alla bevis är en rationell gärningsman.
Och inte "spritt språngande galen". Madsen agerade mycket rationellt och manipulativt.
"En kaotisk mördare är styrd av impulser och har ofta ett lågt IQ. En typisk sådan är Engla-mördaren Anders Eklund."
Däremot en spritt språngande galen mördare (psykotisk) döljer inte liket utan lämnar det bara på platsen och irrar blodig omkring.

Förstår du nu?

Men vara pervers och mördare är väl ändå inte samma sak?
Citera
2020-09-10, 20:08
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ja.
Tacka fan att han tolkades lite "all over the place"...
Vilket tycks ha gett henne lite huvudbry, hon undrar även om pojkvännen vill med.

Hon vibbade rätt men tolkade fel.
Och hon visste heller inte vilket känslokallt, perverst as hon hade framför sig (i.e psykopat).

Dopaminjunkien var väl salig av extas, rusig av rush.
Dreams coming through..

Från att runka under ett skrivbord till halsavskärningar till att få använda hobbykniven mot halspulsådern i sin mordplan.

Klart han var all over the place.

Precis, tajmingen, tidsbristen, brölloppet, resan till Kina etc gjorde att hon tolkade «fel». Rent instinktivt avslöjade hon Madsen, men han hadde «tur» med hennes tidsbrist. Sen är det omöjligt för en empatisk, snäll människa som Kim Wall att föreställa sig vad som rör sig i ett rovdjur som Madsen.
Citera
2020-09-10, 20:12
Medlem
Citat:
Diskuterar fd sambo och inte Curpen.

Sistnämnda beter sig mer som idolskap och fjärrbeundran med uppsökande verksamhet.
En del vill gärna skriva brev.
Om de så är påverkade av karisma eller fascinerade på annat sätt såsom ubåtar som trollbinder. Även män.

Hans ex har träffat psykopaten IRL.
Likt de han manipulerat i sin omgivning.

Sen vill jag påminna om att KW tog kontakt för att avsluta ett reportage ang jobb.

Vilket inte är det samma som att tacka nej till en som flörtar.
Som är insisterade och intensiv.

Oavsett så är andemeningen att PM har svår psykopati.
Med allt vad det innebär.

Folk borde begripa att de 1) kan bedra vem som helst och att de 2) är ett rent helvete att ha i sin närhet. En stor skithög bakom masken.

Om det så är en chef, en partner or what ever.

Tyvärr kommer de inte med en innehållsförteckning och varningstext.

Jag vet att det enda PK sättet att tänka vore att dessa extremt charmanta män (vanligtvis) kan charma ner byxorna på vem som helst. Men det stämmer ju inte. Vissa tackar ju NEJ för de charmas inte av psykopaten/psykopaterna.

Men det får man inte säga.

Lika som man inte får säga att tjejer som stannar kvar hos sina misshandlande män inte är "starka" kvinnor. Det tycks också vara icke PK.

Mig kvittar det hur jag "borde tänka". Jag tänker inte så. Och i verkligheten blev inte vem som helst intresserad av Madsens sällskap..
Citera
2020-09-10, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon

Tex lemlästning, amputerade kroppsdelar tycks intressera honom mm.
Förstår du nu?

Pervers är inte lika med mördare.
En galen människa är inte lika med en psykotisk människa.
Citera
2020-09-10, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Tänk er den oerhörda panik och dödsångest och fysiska smärta KW fick utstå det är nog obeskrivligt

Framför allt insikten om att ingen hjälp fanns att tillkalla och att han uppenbarligen var kapabel till vad som helst..
Citera
2020-09-10, 20:20
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Precis, tajmingen, tidsbristen, brölloppet, resan till Kina etc gjorde att hon tolkade «fel». Rent instinktivt avslöjade hon Madsen, men han hadde «tur» med hennes tidsbrist. Sen är det omöjligt för en empatisk, snäll människa som Kim Wall att föreställa sig vad som rör sig i ett rovdjur som Madsen.
Det är kantat med olyckliga omständigheter.

Det är som om planeterna och stjärnorna står i så fel position som det bara går, som om det uppstått en reva i väven till helvetet där rovdjuret lyckas få access.

CS har hon redan intervjuat, sambon var med då om jag inte missminner mig.
Hon har tidsbrist, det finns ett nu el aldrig med i bilden.
Han är redan på jakt och slickar sig om munnen.

Jag skrev punching bag - hon är en perfekt mottagare för hans vrede. För hans perversiteter.

Ett objekt redo att missbrukas.

.
Citera
2020-09-10, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Men vara pervers och mördare är väl ändå inte samma sak?
Vi diskuterade lustmördaren Madsen som *Sno vill ha till att han lever i en annan galen värld.
Medans jag tjatar om att så inte är fallet. PM lider ej av någon psykossjukdom.

De flesta perversa får nog utlopp för sin läggning med samtycke. Hoppas jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in