Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Den senaste tjejen som nu olyckligtvis har hamnat i klorna på denna psykopat har ju aktivt sökt sig till hans sällskap. Ändå vill säkert många kalla henne för "helt vanlig" - vilket jag alltid vill protestera emot.
Sen vill jag även påminna om att alla tackade inte ja till ubåtsäventyret. Han försökte locka andra - som tackade nej. Tyckte att han var obehaglig.
Kim ville tjäna en slant på den halvfärdiga storyn. Det var hennes lockbete. Förutom att hon kanske ansåg att Madsen var intressant som person. Annorlunda än många andra. Och just där tror jag den stora skillnaden ligger. Vissa tycker att att sådana personligheter är obehagliga och försöker undvika deras sällskap. Andras dras till dem - av olika anledningar.
Man borde lära sig av dem som tackar nej.
Diskuterar fd sambo och inte Curpen.
Sistnämnda beter sig mer som idolskap och fjärrbeundran med uppsökande verksamhet.
En del vill gärna skriva brev.
Om de så är påverkade av karisma eller fascinerade på annat sätt såsom ubåtar som trollbinder. Även män.
Hans ex har träffat psykopaten IRL.
Likt de han manipulerat i sin omgivning.
Sen vill jag påminna om att KW tog kontakt för att avsluta ett reportage ang jobb.
Vilket inte är det samma som att tacka nej till en som flörtar.
Som är insisterade och intensiv.
Oavsett så är andemeningen att PM har svår psykopati.
Med allt vad det innebär.
Folk borde begripa att de 1) kan bedra vem som helst och att de 2) är ett rent helvete att ha i sin närhet. En stor skithög bakom masken.
Om det så är en chef, en partner or what ever.
Tyvärr kommer de inte med en innehållsförteckning och varningstext.