2020-09-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Get this party started:

https://www.youtube.com/watch?v=vqNcyFNMfLM

Tack - Shirley Bassey har verkligen klass! Visste inte att hon hade gjort en cover på Pinks (!) låt, men hennes auktoritet som sångerska är oantastlig.
Citera
2020-09-05, 14:59
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Tack - Shirley Bassey har verkligen klass! Visste inte att hon hade gjort en cover på Pinks (!) låt, men hennes auktoritet som sångerska är oantastlig.

https://www.youtube.com/watch?v=JBkBWGwx9U4
Citera
2020-09-05, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
https://www.youtube.com/watch?v=JBkBWGwx9U4

Mmm. Jag säger bara "History Repeating Itself" - ett av Shirleys allra starkaste ögonblick.

https://www.youtube.com/watch?v=yzLT6_TQmq8

Verkligen en låt för nutiden.
Citera
2020-09-07, 12:57
Medlem
Undrar lite om hans psykologistudier. Går han på programmet eller är det enstaka kurser?
Har för mig att det är väldigt svårt o krävs höga poäng för att komma in på programmet.
Någon som vet?
Citera
2020-09-07, 15:07
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Soran simmar i skumma vatten. Att han inte dömts innebär inte att det är en vettig person.

Blir han psykolog, så har han ju en perfekt kanal för att komma in i folks trosor. Dickpics är ju inte bra på CVt. Det han sa på p3-guld-galan om Rebecca o Fiona är skrämmande. Tror det cirkulerar för mkt testosteron i den kroppen. Förhoppningsvis står han på mkt psykofarmaka, så att kuken bara står om han står på händerna.
Vad sa han om dem?
Citera
2020-09-07, 15:46
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Vad sa han om dem?
Från Nöjeguiden, via Google:

Citat:
Rebecca tar dessutom upp vad programledaren Soran Ismail sa till henne under P3 Guld 2012.
Jag valde att dela ut pris i kategorin Årets dans, därför att Rebecca & Fiona är nominerade. De är lite favoriter för mig. Dels för att jag älskar deras musik, och dels för att en liten fantasi jag har är att få ha en trekant med Rebecca… och vem som helst, sa han i programmet.

Rebecca skriver att hennes blod frös till is men att hennes ansikte skrattade, därför att det är så kvinnor lärt sig att hantera sådana situationer.

"Trots att programledaren (Soran Ismail) tar sig friheten att reducera mig till ett sexobjekt vars värde inte bara bedöms efter vad jag skapar för musik, utan även baseras på vad Soran fucking Ismail har för eventuella sexfantasier om mig., skriver hon.

Rebecca och Fiona skriver att de inte är "lättkränkta".

"Men vi ställer oss frågan om detta någonsin hade gått att helt lösryckt säga om en manlig artist. Och vi efterfrågar lite jävla takt när uppdraget ni tagit dit oss för är att hålla tal om en rörelse som vill få slut på all sån här smutsig sexism", skriver de.

https://ng.se/artiklar/rebecca-fiona-kritiserar-svt-slutshameade-mig

Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Soran simmar i skumma vatten. Att han inte dömts innebär inte att det är en vettig person.

Blir han psykolog, så har han ju en perfekt kanal för att komma in i folks trosor. Dickpics är ju inte bra på CVt. Det han sa på p3-guld-galan om Rebecca o Fiona är skrämmande. Tror det cirkulerar för mkt testosteron i den kroppen. Förhoppningsvis står han på mkt psykofarmaka, så att kuken bara står om han står på händerna.
Mmm, alla minns ju exakt vad Soran Ismail sa i P3 Guld 2012, d.v.s för åtta år sedan ...
Citera
2020-09-07, 15:51
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Från Nöjeguiden, via Google:

https://ng.se/artiklar/rebecca-fiona-kritiserar-svt-slutshameade-mig

Mmm, alla minns ju exakt vad Soran Ismail sa i P3 Guld 2012, d.v.s för åtta år sedan ...
Tack för att du uppfriskade mitt minne

Det var ett ganska taffligt och halvt långsökt skämt. Roligare än så blev han ju inte heller. Visst hade man kunnat säga det om en manlig artist och då hade det aldrig nämnts igen.
Citera
2020-09-07, 18:45
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Tack för att du uppfriskade mitt minne

Det var ett ganska taffligt och halvt långsökt skämt. Roligare än så blev han ju inte heller. Visst hade man kunnat säga det om en manlig artist och då hade det aldrig nämnts igen.
Taffligt var ordet. Han skämmer mest ut sig själv. Sådana där MENA-nissar kan ha svårt att orientera sig inom västerländsk sexualitet, vad som går för sig och icke går för sig, att säga eller göra, vid en viss tidpunkt eller i ett visst sammanhang.
Citera
2020-12-03, 03:35
Avslutad
Någon som vet hur det går för våldtäkts-kurden? Flyter livet på eller är det grus i maskineriet?
Citera
2020-12-03, 04:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Någon som vet hur det går för våldtäkts-kurden? Flyter livet på eller är det grus i maskineriet?

kurder eller muslimer anser ju sig alltid vara smartare än alla andra. det är därför man åker till ett land ingen har hört talas om med falska namn.

programledaren Soran Ismail läser ju inte psykologi för att han ska bli psykolog utan för att han tror att han ör smartare än alla andra och ska använda det till sig fördel, sitt egetintresse för att tjäna mer pengar när allt om honom har "lagt sig".

det finns en roast, där den där finlandssvensken André Wick-ngt berättar att man inte ska bli hemskjutsad av nujen och soran om man är svensk tjej för då kommer man att bli våldtagen efter att ha fått sin drink spetsad. När kameran zoomade in på dem så ser man att det var sant, det André sa. Det fanns på jewtube innan.

undrar om dessa två våldtäktskurder med falska namn har våldtagit någon muslimsk kvinna?

vad hade hänt om dessa våldtäktsmuslimer hade våldtagit en muslimsk kvinna. Soran denna äcklige muslimske varelse och brottsling.
Citera
2020-12-03, 04:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av immernoch
kurder eller muslimer anser ju sig alltid vara smartare än alla andra. det är därför man åker till ett land ingen har hört talas om med falska namn.

programledaren Soran Ismail läser ju inte psykologi för att han ska bli psykolog utan för att han tror att han ör smartare än alla andra och ska använda det till sig fördel, sitt egetintresse för att tjäna mer pengar när allt om honom har "lagt sig".

det finns en roast, där den där finlandssvensken André Wick-ngt berättar att man inte ska bli hemskjutsad av nujen och soran om man är svensk tjej för då kommer man att bli våldtagen efter att ha fått sin drink spetsad. När kameran zoomade in på dem så ser man att det var sant, det André sa. Det fanns på jewtube innan.

undrar om dessa två våldtäktskurder med falska namn har våldtagit någon muslimsk kvinna?

vad hade hänt om dessa våldtäktsmuslimer hade våldtagit en muslimsk kvinna. Soran denna äcklige muslimske varelse och brottsling.

Ja, man tycker ju att han kunde flytta hem, och studera psykologi i sitt hemland, och finansiera det med lite ”standup”. Vidrig jävla människa.
Citera
2020-12-03, 10:08
Medlem
I Betnérs senaste special Diagnos nämns hans samarbete med Soran ungefär såhär;

Citat:
"Jag var ungefär lika bra på att välja turnépartner som Hagamannens fru"

20 min in:

https://www.youtube.com/watch?v=q-gIXWttSdM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto