2020-09-05, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Det är därför jag frågar om någon vet...

Nej du undrade om FR yngsta dotter bor hos FR. Vilket är irrelevant då ingen här tydligen vet vem som är GM.
Citera
2020-09-05, 16:19
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Nej du undrade om FR yngsta dotter bor hos FR. Vilket är irrelevant då ingen här tydligen vet vem som är GM.

Det är högst relevant om man bor i en knarkarkvart med ett litet barn, det är knappast en trygg miljö.
Citera
2020-09-05, 16:19
Medlem
konstits avatar
Citat:
Om man zoomar in på bilden i denna bluffartikel står det att att Erik bor på våning sex, han bor inte där och lägenheter pappan äger ligger på lägenhetsnummer 1403. Alltså fjärde våningen. Polisen säger att de ringer Eriks pappa, varför skulle polisen ringa en 25-årings pappa?.

Det hela är ruttet kött och visar starkt likheten bland Cissi Wallins galna fans och drevkulturen till Flashbacks neandertalare till idioter.

Jag vet vem är Erik är, och vetat i säkert tio år. Snubben är absolut benägen att dra ladd. Men kom igen, jag vill ha papper på saken.

Bor där andra f.d. toppolitiker i fastigheten ?
Citera
2020-09-05, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Bor där andra f.d. toppolitiker i fastigheten ?

Vad har det med saken att göra?

Bor en drös med förmögna människor där, b.la. Schyffert och Martin Luuk tror jag också bodde där eller flyttade han till Frejgatan, kanske var Martin Luuk.
Senast redigerad av pogba 2020-09-05 kl. 16:26.
Citera
2020-09-05, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Du måste i så fall tänka att det händer EFTER Åkessons politiska karriär. Det påverkar inte den aktuella politiken plus att det är ett dussinfall som ingen skulle intressera sig för om det inte fanns kändisar inblandade.
Men skvallervärdet är förstås stort. Därför vi sitter här...

Din "analys" är både felaktig och grund.

Reinfeldt är en person som i allra högsta grad påverkar opinion och politik i detta land. Han sitter i tevesofforna var och varannan dag, och kommer med det ena galna förslaget efter det andra.

Att en fd statsministers son, har stora knarkgömmor i fd statsministerns lägenhet och därtill hittas rejält påtänd och nästan naken - det har nyhetsvärde oavsett vad du säger. Detta är inte "skvaller" - detta är nyhetsvärde.

Och hyckleriet i media är oerhört. Du kan aldrig inbilla mig om att media hade skyddat Åkesson om situationen hade gällt honom.
Citera
2020-09-05, 16:23
Medlem
Soterns avatar
Är det därför moderatorn inte ändrat i rubriken för att det inte är bekräftat? Jag bara undrar.
Citera
2020-09-05, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det är högst relevant om man bor i en knarkarkvart med ett litet barn, det är knappast en trygg miljö.

Absolut, men nu är det långt ifrån klarlagt att det är aktuell adress eller GM det pratas om.
Citera
2020-09-05, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Är det därför moderatorn inte ändrat i rubriken för att det inte är bekräftat? Jag bara undrar.

Ja, falsk ryktesspridning är inget moderatorer uppskattar till skillnad från pöbeln här inne.
Citera
2020-09-05, 16:43
Medlem
Citat:
Absolut, men nu är det långt ifrån klarlagt att det är aktuell adress eller GM det pratas om.
Enligt Fria Tider är det bekräftat av åklagarkammaren.
https://www.friatider.se/knarkrazzia...l-media-morkar
Citera
2020-09-05, 16:43
Medlem
Soterns avatar
Men hur vågar Nya Tider skriva detta om det bara är fejk? De kan ju åka dit för falsk ryktesspridning.
Citera
2020-09-05, 16:45
Medlem
okok1s avatar
https://stoppapressarna.se/svenskt/k...drik-reinfeldt

Citat:
Polisen genomförde en husrannsakan hos Fredrik Reinfeldt.
Vid tillslaget hittades stora mängder kontanter och vitt pulver hos den tidigare statsministern.
Citera
2020-09-05, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Enligt Fria Tider är det bekräftat av åklagarkammaren.
https://www.friatider.se/knarkrazzia...l-media-morkar

Ja, enligt Fria Tider ja. Någon här bör väl vara plusmedlem och kan ge oss målnummer?

Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Men hur vågar Nya Tider skriva detta om det bara är fejk? De kan ju åka dit för falsk ryktesspridning.

Vet inte vad för brottsrubricering du syftar på? Ärekränkning är nog svårt att få till, förtal är nog på bättre position men tvekar på att ens Reinfeldt vill ge denna tidning luft.

Citat:
Ursprungligen postat av okok1
https://stoppapressarna.se/svenskt/k...drik-reinfeldt

Vissa gör allt för klick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här