2020-09-08, 01:23
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
https://opiateaddictionsupport.com/w...5/11/meth4.jpg

Som ett exempel bara. Kokain i allmänhet har jag sett folk med stirriga ögon som hajar. Så jodå, det går visst.

Hahaha man får inte stirrig ögon av rent kokain utan att man får en karismatisk blick, en aura av skönhet, intelligens, och stort självförtroende, överdrivet och har man sett sådant då vet man att aha....
En som brukar kokain och inte får tag på det blir däremot stirrig, ful och vedervärdig, hyn blir blek och att näsan rinner.
Citera
2020-09-08, 01:32
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colombo555
Jag tror polisen blev tipsade och att det inte var en slump att de hittade just honom.

Läste igenom snabbt, var väl lite otydligt vad polisen faktisk gjorde där från början?

Det står ju i början av FUP:en

Citat:
"Patrull 31-6220 blir beordrade av Regionledningscentralen till Eastmansvägen 8 i Stockholm med anledning av att allmänheten observerat en man som uppträtt märkligt i trapphuset."
Citera
2020-09-08, 01:39
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colombo555
Jag tror polisen blev tipsade och att det inte var en slump att de hittade just honom.

Läste igenom snabbt, var väl lite otydligt vad polisen faktisk gjorde där från början?

Ja att det ligger ju i tiden att klämma åt även storkonsumenterna som i merpart finns i VIP och överklassmiljöerna.
Jag kan se detta som en Holmgång polis och politikergardet i mellan, toppolitiker skyller på
ökade sociala skillnader som orsak till gängvåldet men fan att deras ungar köper kola för 12 000kr åt gången och göder dom kriminella nätverken med råge!
Reinfeldt öppna våra hjärtan! Är för stor för Polisen att gå på direkt.
Klart att polisen håller span och vet vilka det är som köper stort och att dem djävla brattsen och deras föräldrar tror att dom står fri och kan hålla på hur som helst.
Det där tog helt säkert och att politiker tänker att fan också, när kommer polisen till oss?
Det är en bra trumf som polisen har här.
Citera
2020-09-08, 01:56
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
nej det är sant men om man inte klarar att uppfostra sina barn sa är det ju lite förmätet att klaga pa andra som gar pa bidrag tex. da borde man ju halla käften istället

Säg inte det. Rätt som det är sitter väl grabben i m-partiets ledning och samregerar med SD.
Citera
2020-09-08, 01:56
Medlem
Har inte läst tråden men detta verkar unikt " I Smell a rat "
Tokhögern står på TV och kräver hårdare straff för medlemskap i kriminella organisationer
Utan att mummla ur fjunet på klarare Svenska

" In med fler blattar " -- som han nu satte Löfving på
tom så att pravda radio ställde frågan " Kommit till Sverige för brott " -- källa på det ?? reportern hade lärt sig jobbet på flashback

Löfving snart arbetslös duckade " han svarade inte ---det är den rasistiska snuten som åkte på 9 siffror för Ziggislistan det är samma kille som sköter detta med klanerna ..Ingen anledning betvivla

Mafiosin Kristersson lägger blommor på skjutna barns dödsplats med en tår i ögonvrån

Hur var det nu när man ---- " Göder den Kriminella Miljön " är han inte upprörd... ???

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/...nga-kriminella

Så när Mafiosin lägger blommor och kräver hårdare tag så fick han ju inte som han ville . lill Reine skulle så klart in
15 -30 år.. Kunde partiet lära sig om Rätts implementeringens Objektivitet .

Snackar vi HBTQ och jämställdhet kunde Filippa får en riktigt omgång med Telefonbokens Gula sidor så att det blir tinnitus ett tag, På stationen " Du har inte vatt samariten som Ask tänkte lagstifta fram "
Freddes Föreläsningsturnéer få en granskning vad som levereras för vilket vederlag så ligger vi nära
Nobelpristagare H Bölls " Bestickningens ädla Konst "
Och arbetslinjen när båda anmäler sig med sin knarkande son för att söka jobb som Springvikarie på " Eutanasi Åldringsvården "

Skulle nu helt plötsligt den Svenska Snuten fått " Cojones " gjort detta själva utan partiorder aeeehhh .
det vette f*n
Det är nog så att när opinionen viker för S så behöver dom ha sig en näsbränna där ute till höger.
Som ngn vis man har sagt " Man skall akta sig för att önska sig saker " det kan inträffa.
Hårdare tag mot kriminella ..hade jag vatt som Tokhögern så hade jag varit nervös att inte en säger en blatte kommer att avlyssnas utan vartenda ett " Skatteplaneringskontor " i Stockholm som skyfflar pengar till små öar med mycket palmer .,och givetvis med de hårdare tagen mot Kriminella stoppar in varenda en Nymoderat.
och i förlängningen förbjuder partiet Obsolet -- Kriminell Organisation Det finns SD Numera ni hade chansen sedan efter kriget " Dropped the ball "* Berikade er själva det var huvudupplägget.

Rätta mig om jag har fel men går inte Mexikanska vågen på rätt många partikanslier + kontor när den j..n fick känna stålet
Citera
2020-09-08, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
De 18.000 kr i dagsböter torde inte vålla några besvär för gossen Reinfeldt.

Mamma Filippa ute i flotta villan på Näsbyparks sjösida ställer säkert upp och lånar ut sitt kontokort igen. Precis som hon gjorde när kokainet skulle inköpas. Den dagen fick Erik 12 000 kr i veckopeng, klart lille Erik ska få pudra näsan lite, tyckte mamma.

i runda slängar motsvarar 12 000:- en månads a-kassa efter skatt, maxtaket. Det får politikersonen i handen i fickpeng?
Citera
2020-09-08, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Håller med - så det var tacken det för stålarna. Snacka om morsgris - uruselt gjort!

Jag tänker att han sa så för att framstå som köpare i stället för säljare.
Men att han är rubbad ser man ju förstås direkt.
Citera
2020-09-08, 02:36
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
Har inte läst tråden men detta verkar unikt " I Smell a rat "
Tokhögern står på TV och kräver hårdare straff för medlemskap i kriminella organisationer
Utan att mummla ur fjunet på klarare Svenska

" In med fler blattar " -- som han nu satte Löfving på
tom så att pravda radio ställde frågan " Kommit till Sverige för brott " -- källa på det ?? reportern hade lärt sig jobbet på flashback

Löfving snart arbetslös duckade " han svarade inte ---det är den rasistiska snuten som åkte på 9 siffror för Ziggislistan det är samma kille som sköter detta med klanerna ..Ingen anledning betvivla

Mafiosin Kristersson lägger blommor på skjutna barns dödsplats med en tår i ögonvrån

Hur var det nu när man ---- " Göder den Kriminella Miljön " är han inte upprörd... ???

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/...nga-kriminella

Så när Mafiosin lägger blommor och kräver hårdare tag så fick han ju inte som han ville . lill Reine skulle så klart in
15 -30 år.. Kunde partiet lära sig om Rätts implementeringens Objektivitet .

Snackar vi HBTQ och jämställdhet kunde Filippa får en riktigt omgång med Telefonbokens Gula sidor så att det blir tinnitus ett tag, På stationen " Du har inte vatt samariten som Ask tänkte lagstifta fram "
Freddes Föreläsningsturnéer få en granskning vad som levereras för vilket vederlag så ligger vi nära
Nobelpristagare H Bölls " Bestickningens ädla Konst "
Och arbetslinjen när båda anmäler sig med sin knarkande son för att söka jobb som Springvikarie på " Eutanasi Åldringsvården "

Skulle nu helt plötsligt den Svenska Snuten fått " Cojones " gjort detta själva utan partiorder aeeehhh .
det vette f*n
Det är nog så att när opinionen viker för S så behöver dom ha sig en näsbränna där ute till höger.
Som ngn vis man har sagt " Man skall akta sig för att önska sig saker " det kan inträffa.
Hårdare tag mot kriminella ..hade jag vatt som Tokhögern så hade jag varit nervös att inte en säger en blatte kommer att avlyssnas utan vartenda ett " Skatteplaneringskontor " i Stockholm som skyfflar pengar till små öar med mycket palmer .,och givetvis med de hårdare tagen mot Kriminella stoppar in varenda en Nymoderat.
och i förlängningen förbjuder partiet Obsolet -- Kriminell Organisation Det finns SD Numera ni hade chansen sedan efter kriget " Dropped the ball "* Berikade er själva det var huvudupplägget.

Rätta mig om jag har fel men går inte Mexikanska vågen på rätt många partikanslier + kontor när den j..n fick känna stålet

Du får ihop det bra i slutet. Det är lite för bra för att vara Sverige att VIP tages på bar gärning, Paolo Roberto i en lägenhetsbordell med byxorna nere fullt upptagen av sina övningar och så Reinfeldts son med kokain och där hans egen Mamma skulle ha vetat om att pengarna gick till kokain, vad är det för en mor?
För varje pekande på gängvåldet/klaner och att Sverige har spårat ur så hängs en kändis ut, mja att det är lite skumt!
På det så har vi nu en polischef som säger precis vad han tycker, teater?
Ja faktiskt att det kan vara en teater iscensatt av sossarna som vill bli "SverigeS parti" där SD inte längre behövs och att moderaterna ska sättas på plats, ja faktiskt.

Men att det kan också vara så att Polisen har tröttnat på skiten. Poliser ser verkligheten och vet att partierna hycklar, det finns inte ett parti förutom SD som vill se en ändring utan att dom ljuger och vill enbart dölja den besvärande verkligheten som sticker mest utomlands där folk ser och begriper och utifrån kommer också det största hotet vilken kan skapa stark opposition här i landet. Trump är ett sådant exempel, vinner han slaget på hemma plan då kommer hans ord att gälla även här i Sverige, folk kommer att lyssna på honom och vem ska makten springa till då och rycka i byxbenet? Putin?
Citera
2020-09-08, 07:44
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afKnollentott
Märk väl !

Det kan vara mammans fel. Hon är inte särskilt omtyckt i gammelmedia...

Det kommer mera....
Mammans fel? Killen är 25. Vid den åldern kan man inte skylla på sina föräldrar längre. Därmed inte sagt att jag tycker att föräldrarna är fantastiska människor.
Citera
2020-09-08, 08:24
Medlem
Någon som på allvar tror att Erik Reinfeldt har kritat sitt kokain?
Citera
2020-09-08, 08:42
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Mammans fel? Killen är 25. Vid den åldern kan man inte skylla på sina föräldrar längre. Därmed inte sagt att jag tycker att föräldrarna är fantastiska människor.

De kan ha gjort honom beroende vid en ung ålder om han har växt upp med pundare till föräldrar.
Citera
2020-09-08, 08:43
Medlem
colombo555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Det står ju i början av FUP:en

Ok, men om någon som är bekant med Erik angett honom av okänd anledning så hade polisen inte angett sin källa. Och skyllt på att allmänheten sett en person betett sig konstigt.

Men visst antagligen är det som det står i FUPen.

Men ofta brukar en nära anhörig, fru, någon svartsjuk, ange en person som de vill hämnas på. Det händer ofta...tror även att grannarna mycket väl vet vems son han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in