Har inte läst tråden men detta verkar unikt " I Smell a rat "
Tokhögern står på TV och kräver hårdare straff för medlemskap i kriminella organisationer
Utan att mummla ur fjunet på klarare Svenska
" In med fler blattar " -- som han nu satte Löfving på
tom så att pravda radio ställde frågan " Kommit till Sverige för brott " --
källa på det ?? reportern hade lärt sig jobbet på flashback
Löfving snart arbetslös duckade " han svarade inte ---det är den rasistiska snuten som åkte på 9 siffror för Ziggislistan det är samma kille som sköter detta med klanerna ..Ingen anledning betvivla
Mafiosin Kristersson lägger blommor på skjutna barns dödsplats med en tår i ögonvrån
Hur var det nu när man ----
" Göder den Kriminella Miljön " är han inte upprörd... ???
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/...nga-kriminella
Så när Mafiosin lägger blommor och kräver hårdare tag så fick han ju inte som han ville . lill Reine skulle så klart in
15 -30 år.. Kunde partiet lära sig om Rätts implementeringens Objektivitet .
Snackar vi HBTQ och jämställdhet kunde Filippa får en riktigt omgång med Telefonbokens Gula sidor så att det blir tinnitus ett tag, På stationen " Du har inte vatt samariten som Ask tänkte lagstifta fram "
Freddes Föreläsningsturnéer få en granskning vad som levereras för vilket vederlag så ligger vi nära
Nobelpristagare H Bölls " Bestickningens ädla Konst "
Och arbetslinjen när båda anmäler sig med sin knarkande son för att söka jobb som Springvikarie på " Eutanasi Åldringsvården "
Skulle nu helt plötsligt den Svenska Snuten fått " Cojones " gjort detta själva utan partiorder aeeehhh .
det vette f*n
Det är nog så att när opinionen viker för S så behöver dom ha sig en näsbränna där ute till höger.
Som ngn vis man har sagt " Man skall akta sig för att önska sig saker " det kan inträffa.
Hårdare tag mot kriminella ..hade jag vatt som Tokhögern så hade jag varit nervös att inte en säger en blatte kommer att avlyssnas utan vartenda ett " Skatteplaneringskontor " i Stockholm som skyfflar pengar till små öar med mycket palmer .,och givetvis med de hårdare tagen mot Kriminella stoppar in varenda en Nymoderat.
och i förlängningen förbjuder partiet Obsolet -- Kriminell Organisation Det finns SD Numera ni hade chansen sedan efter kriget " Dropped the ball "* Berikade er själva det var huvudupplägget.
Rätta mig om jag har fel men går inte Mexikanska vågen på rätt många partikanslier + kontor när den j..n fick känna stålet