Citat:
Asså kan ni sluta vara så jävla efterblivna. Allianspartierna har inte och kommer aldrig få majoritet. Varför skulle SD ens stödja en sån alliansregering när dom inte skulle få inflytandet av Annie?Tuffe Uffe tuffar på. Det retar mej att han syns i media mycket. Han kommer ideligen med förslag. Varför visar sej inte Jimmie? Jag är besviken på SD. Vad väntar de på? För ett tag sen vore jag glad att M:s siffror stiger, men inte nu. Jag hoppas eller tror inte på nåt konservativt block längre. M vill inte det tror jag. Känns som de vill återstarta gamla alliansen. Skatan Annie såg överlycklig ut på intervjun i dagarna. Falska eländet. Uffe vänder kappan. Jag tycker SD är mähän nästan. Tänker M, KD, förlåta Annie för det hon gjorde? M gör säkert det. Men vete fan om Ebba gör det. Kvinnor kan var långsinta som fan. Jag vill ha svar närmare valet om SD skulle stötta en alliansregering. Skulle inte tro att SD stöttar någon regering som Annie ingår i. Vid minsta sån misstanke går min röst till Gustavs AFS. Annie ska fan inte sitta i nån regering. Aldrig! Hon kan hålla sej till vänster. Hon vill ju ha en mittenregering sa hon nu. Det utesluter väl M,KD och SD. Då blir hon kvar där hon är. Men Sabuni vill inte vara i Löfvens gäng tror jag. Den där j-a Annie. Fyyy.
L åker ur riksdagen och om M, KD och SD får majoritet så kommer SD få inflytande och rösta fram Uffe bara om SD får inflytande.
Förövrigt intressant mätning där SD återigen ökar. Jag anser att M nått sitt tak nu på 22 procent. Nu kommer SD rusa upp till 23-24.