Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Dom kanske upptäckte att det var lite som ett vanligt jobb och "vara skön b rud" är bara en liten del av det hela.
But fear not! Jag filar på min podds upplägg. Måste redan nu flagga för att det nog kommer vara ont om saker att asgarva åt och alla förslag på innehåll mottas tacksamt via PM.
Ja så var det säkert! De borde göra mer research och tänka på att varje 'prata' måste passa deras personlighet, mindre skrivet tal och mer spontant. Det var väl lite anledningen till att jag tyckte att de skulle dricka öl i podden.
Kul att höra att du satt igång! 🙂
Citat:
Ursprungligen postat av
LobsterRob
Funderade på en grej här bara. Jag har ett enormt jävla problem som jag tänkte ta upp i forumet och få hjälp med. Men i och med att Flashback Forever har blivit så satans stort så drar jag mig lite för det. Jag gillar anonymiteten här och den naggas lite i kanten när deras utvalda inlägg läses upp för massan.
Bor i en ganska liten stad och är lite halvskraj för att det spåras till mig.
Visst, det går att kolla Flashback med och grotta ner sig i vem det kan vara men skillnaden är ju enorm på vem som läser vs vem som hör det kacklandes av trion och sen sprids vidare på nån jävla parmiddag och vidare till arbetet osv.
Hur ser ni på det? Dom kanske inte tar upp prylar som hot och bedrövelse men fan. Det känns inte lika säkert som förr i tiden.
Välkommen till Flashback!
Podden gör ju inget som inte någon annan kan göra när det gäller 1.06, spekulera kan ju folk alltid göra på andra plattformar. Du får ändra detaljerna och avpersonifiera så gott du kan. Eller gör om det till en liknelse eller en principfråga.