Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Så sorgligt när sådana som du har söner, stackars jävlar.

Att du skulle vara mindre av en total kvinnogris irl är nämligen ingen som tror på.
Ditt fjantiga sätt gör att det känns som slöseri med tid att svara dig, men barnuppfostran är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat så jag gör ett nytt försök och hoppas att du klarar av att hålla dig till verkligheten och inte svävar ut i din fantasivärld igen.
Du vet ju ingenting om mina söner så jag kan berätta att båda två mår bra och är nöjda med sina liv, båda har bra vänner och en aktiv fritid, och båda har flickvänner. Båda har hittills uppnått det de vill i sina liv när det gäller studier, extrajobb, och körkort.
På vilket sätt anser du att det är synd om mina söner, och hur tycker du att man ska uppfostra barn?
Vad av det vi lär våra barn, att se sitt eget värde, vara omtänksamma, lära sig tänka självständigt, fatta egna beslut, och att stå för sina egna handlingar och åsikter, anser du vara fel?
Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Allt jag läser ut av det där är hennes psykopati och hans tofflande.

Hon erkänner alltså att hon slog honom och inte fick tillbaks, då var hon nöjd, när hon visste att hon kunde verbalt och fysiskt attackera sin man utan repressalier. Visst är hon galen alltid, en Johanna Möller typ som jag sagt innan.
Den ena inbillar sig att min man är en kriminell våldsverkare och den andra inbillar sig att han är en toffel, väldigt spridda skurar alltså och båda har ni fel.
Jag har aldrig slagit min man annat än vid sparring, och jag har aldrig slagit någon annan utom vid träning och som självförsvar.
Att du anser att det är galet och psykopatiskt att testa ordentligt om personen man tänker skaffa barn med är stabil det får stå för dig, men du har å andra sidan inte haft min uppväxt med grov misshandel.