Citat:
Om du klarar att sansa dig lite och inte agerar ut som en hysterisk tonåring så vore det intressant att reda ut det här. Det blir galet också när du benämner mig som ”er”, jag är ingen grupp så det är mina åsikter du får bemöta. Försök också håll dig till att bemöta mina åsikter, och inte fantasierna i ditt huvud.Jag skulle aldrig bli ihop med någon som tänker så rubbat så hur kan det ens hända?
Kan du sluta projicera kanske i 4 sekunder och förstå att du är en avart och inte fungerar som kvinnor gör generellt så kanske du kan börja greppa hela saken. Det är väldigt viktigt att poängtera att det är bara tofflar som blir ihop med sådana som er. Jag skulle aldrig acceptera en kvinna som tänker som er, jag skulle inte varken ligga med henne eller bli ihop med henne, sexuellt ängsliga småtjejer är ju vad ni är, du kan liksom låtsas att du knullar hur mycket som helst och har det sååååååååå bra men i varje jävla post du gör avslöjar du ju hur sexuellt ängslig du är och att du är en kvinnogris och totalt jävla osexig dessutom. Vad du vill med alla dina halmgubbar vet jag inte och att du ens insinuerar våldtäkt avslöjar bara dig, det säger allt om dig och inget om mig, du är sjuk. Jag har aldrig haft en tjej som sagt nej, längsta är 7 år. Hade jag någonsin träffat en tjej som inte vill ligga med mig oavsett jävla anledning så hade jag givetvis dumpat henne direkt, hänger du med?
Vad får du ut av att säga nej bara för att såra mannen? När förstod du att du var sadist? Har du bearbetat dina övergrepp från barndomen?
Kan du sluta projicera kanske i 4 sekunder och förstå att du är en avart och inte fungerar som kvinnor gör generellt så kanske du kan börja greppa hela saken. Det är väldigt viktigt att poängtera att det är bara tofflar som blir ihop med sådana som er. Jag skulle aldrig acceptera en kvinna som tänker som er, jag skulle inte varken ligga med henne eller bli ihop med henne, sexuellt ängsliga småtjejer är ju vad ni är, du kan liksom låtsas att du knullar hur mycket som helst och har det sååååååååå bra men i varje jävla post du gör avslöjar du ju hur sexuellt ängslig du är och att du är en kvinnogris och totalt jävla osexig dessutom. Vad du vill med alla dina halmgubbar vet jag inte och att du ens insinuerar våldtäkt avslöjar bara dig, det säger allt om dig och inget om mig, du är sjuk. Jag har aldrig haft en tjej som sagt nej, längsta är 7 år. Hade jag någonsin träffat en tjej som inte vill ligga med mig oavsett jävla anledning så hade jag givetvis dumpat henne direkt, hänger du med? Vad får du ut av att säga nej bara för att såra mannen? När förstod du att du var sadist? Har du bearbetat dina övergrepp från barndomen?
Exakt vad i mitt resonemang om att sex är något man ska ha när båda är kåta och vill ha sex, är det som du anser är rubbat?
Anser du alltså att kvinnor som vill vara kåta när de har sex är avarter, och att kvinnor generellt inte vill vara kåta när de har sex utan bara ”vill” ha ställa upp sex?
Du har garanterat fel i att det bara är en toffel som klarar av en kåt kvinna och att tända en kvinna så att hon vill ha sex, gruppen du tillhör som dumpar en tjej om hon inte vill ha sex oavsett anledning är däremot liten med rejäla begränsningar.
Snacka om halmgubbar. Försök gärna motivera vad du tolkar som att jag är sexuellt ängslig och att jag är en kvinnogris, det är långt från verkligheten så vore kul att se hur galen din motivering kan bli.
Motivera också gärna var du fått det ifrån att jag skulle säga nej till mannen bara för att såra honom, det uttalandet säger enormt mycket om hur mycket av diskussionen du för med dig själv i ditt eget huvud istället för att ta in det jag skrivit. Så mycket idiotiskt bullshit från dig, varför inte prova att diskutera som en vuxen person?