Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Mmm kunde inte bli lugnare så igen projicerar du i så fall så ta du det lilla lugna.
Att tala om ställa upp, tvång eller göra avkall är sjukt, att ens gå och tänka i dom banorna är rubbat om någon man påstår att man älskar. Att du inte förstår den extrema narcissism som ni alla visar prov på ligger ju helt i linje med hur narcissister beter sig, istället för att ta tvåsamheten på allvar så är det fortfarande JAG som är viktigast och vad den man påstår sig älska vill betyder inte ett jävla något för er utan ni säger nej bara för att säga nejs skull, det är sadism och manipulation. Det är mest bara gulligt som sagt att ni inte förstår att ni avslöjar er själva i post efter post.
Du är inte kåt. Du är osexig och ängslig och rädd för män så din självinsikt är ju obefintlig.
Givetvis är det bara tofflar som accepterar ert nonsens. Har aldrig träffat en riktig man som är ihop med en feminist, det funkar inte så. När du dessutom avslöjar att han lommar iväg som ett sårat barn efter att du nekat och sen är den diskussionen över avslöjar ju även det totalt vilken patetiskt liten pojk till toffel du har där hemma.
När någon vuxen dyker upp så diskuterar jag vuxet med honom, så länge jag pratar med er tramsfior så blir det som det blir.
Diskussionen gällde ju att säga nej och anledning spelade ingen roll, du håll ju med om detta och höll inte med mig så slutsatsen är bara logisk. Du däremot verkar fruktansvärt jävla förvirrad. När du la dig i diskussionen så sa ju den mannen att dom inte hade haft sex på år och hon vägrade att ens prata om det. Så kan du svara på vad du får ut av sadismen och var du tror att den kommer ifrån? Ja om du nu vill prata som en vuxen och komma någonstans för det är hela er sjukdomsbild men ni flyr frågan varje gång.
Nu är du allt bra förvirrad, men du verkar ha fått lite kontroll över din hysteri iallafall, bra där.
Återigen då, diskuterar du med mig så är det mina åsikter som jag har skrivit som du får bemöta, det blir otroligt tröttsamt att istället för att diskutera, behöva bemöta dina fantasier. Tillskriv mig inte åsikter jag inte har och handlingar jag inte begått.
Det jag har talat om är vad jag tycker om ”ställa upp sex”, och personligen tycker jag det är rubbat att vilja ha sex med någon som inte vill ha sex utan som bara ställer upp. Du skrev själv att du tycker man ska tända varandra, men har du ändrat dig nu så att vi inte längre har samma åsikt där?
Du menar alltså att du anser att det är narcissistiskt att ibland säga nej till sex, men fullständigt normalt att ha sex med någon som inte vill?
Att du hittar på egenskaper åt mig för att det känns bättre i ditt ego innebär inte att det är sant. Så återigen, försök gärna motivera vad du tolkar som att jag är sexuellt ängslig, rädd för män, och att jag är en kvinnogris, det är långt från verkligheten så vore kul att se hur galen din motivering kan bli.
Det där om att min man skulle lomma iväg som ett sårat barn om jag säger nej till sex är ännu ett av dina fantasifoster. Verkligheten är att de få gånger han blir avvisad så tar han det med jämnmod, han är en vuxen man så han klarar att vänta några timmar eller någon dag utan att bryta ihop.
Men det här är intressant. Hur anser DU att en man bör agera om hans fru inte vill ha sex vid något tillfälle? Ta henne mot hennes vilja? Släppa fram hela hysterin och avsluta förhållandet direkt? Annat? För min del är jag glad att jag inte lever med en hysterisk dramaqueen utan med en vuxen man som tar saker med ro och inte ser problem där de inte finns.
Jag la mig inte i någon diskussion, utan jag ställde en fråga till dig och Ladyn, eftersom det verkade som om ni tycker att man bör ha ställa upp sex när man själv inte vill ha sex. Dina svårigheter att svara rakt på det och att du istället hittar på olika verklighetsfrånvända fantasier säger en hel del om din oförmåga att diskutera vuxet.