2020-08-29, 18:05
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Buhu. Ingen tvingar dig att vara här så du kan ju logga ut om det är så tröttsamt att hela tiden bli ifrågasatt.

För övrigt undrar jag om du har de kvalifikationer som krävs för att ställa psykiatriska diagnoser över internet? Att exponera ditt hyckleri och dubbeltänk behöver man knappast vara autist för att kunna klara av.

"Ifrågasatt"....om det bara hade varit det. Du sitter och ljuger om vad jag och andra skulle ha skrivit och påstått. Du har fortfarande inte kunnat hänvisa till ett enda inlägg från tex mig där jag skulle ha påstått något som helst om allt det du suttit och ljugit ihop.

Hänvisa till de av mina inlägg där jag hycklar och uppvisar "dubbeltänk".
Citera
2020-08-29, 18:08
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Tillika ska hennes rösträtt tas ifrån henne och helst ska hon göras ekonomiskt beroende av mannen för att "återställa ordningen". Hur nu detta går ihop med deras avsky för kvinnlig hypergami. Men dessa kvinnohatare är ju lågbegåvade som få.

Att göra kvinnan ekonomiskt beroende av mannen är ju ett mycket effektivt sätt att parera kvinnlig hypergami, så det går ju ihop alldeles utmärkt.
Citera
2020-08-29, 18:12
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Hänvisa till de av mina inlägg där jag hycklar och uppvisar "dubbeltänk".

Har poängterat 4 st bara idag som du gjort. Om du förnekar allt varför skall du ha mer bevis? Att säga att någon har fel men mena att personen hade rätt är ett utmärkt exempel. Du är allt ett sällsynt korkat sliddjur.
Citera
2020-08-29, 18:13
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Att göra kvinnan ekonomiskt beroende av mannen är ju ett mycket effektivt sätt att parera kvinnlig hypergami, så det går ju ihop alldeles utmärkt.

Ok du. Det var just ur de förhållandena som kvinnors rättigheter och frigörelse uppstod, senare feminism. Det är oerhört sårbart för en vuxen individ att vara ekonomiskt beroende av en annan vuxen individ.
Citera
2020-08-29, 18:13
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Har poängterat 4 st bara idag som du gjort. Om du förnekar allt varför skall du ha mer bevis? Att säga att någon har fel men mena att personen hade rätt är ett utmärkt exempel. Du är allt ett sällsynt korkat sliddjur.

Nej det har du inte gjort eftersom du inte bemött något av det jag skrivit.
Citera
2020-08-29, 18:16
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej det har du inte gjort eftersom du inte bemött något av det jag skrivit.

Fel betyder inte rätt. Fortsätt gräva!
Citera
2020-08-29, 19:24
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Tycker du det är orimligt att män som inte får ha sex med sina partners söker sex på annat håll eller rentav lämnar sina partners?
tio gånger om dygnet?
hur många gånger kan anses rimligt?
Citera
2020-08-29, 19:55
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Förklara vad svenska kivnnor skulle ha att vinna att uppoffra sin sexuella integritet
och "hålla sina män tillfredställda" trots att de inte själkva vill?

Vad är det de svenska männen liksom betalar för denna "service"?

För jag kan ju tycka att det betydligt mer är ni antifeministiska män som "vill ha kakan" och "äta upp den samtidigt",

Ni vill inte försörja kvinnor
Ni vill inte ta lika hand om barn och hem
Ni vill helst att kvinnan ska vara hemmafru, hur de ska kombineras med punkt 1, är svårbegripligt.
Ni vill att hon ska ställa upp på sex mot sin vilja.
Ni vill inte behöva tjäna mer än kvinnan...för AHHHH! då ä det "hypergami" och de tär det värsta ni kan tänka er.

etc etc

Inte en kaksmula kvar där åt kvinnor, hörredu...frågan är varför någon överhuvudtaget skulle vilja vara gift under sådana villkor.
Det är det jag menar med att kvinnor bör hålla på sig och ägna sig åt utbildning, bildning och själslig utveckling tills hon finner en man som bevisar sig värdig.

Män vill inte ge sitt allt till en kvinna som bevisligen är promiskuös tex, även män har självbevarelsedrift.

Kvinnor bör få ekonomisk frihet vid giftermålet.
Citera
2020-08-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Det är det jag menar med att kvinnor bör hålla på sig och ägna sig åt utbildning, bildning och själslig utveckling tills hon finner en man som bevisar sig värdig.

Män vill inte ge sitt allt till en kvinna som bevisligen är promiskuös tex, även män har självbevarelsedrift.

Kvinnor bör få ekonomisk frihet vid giftermålet.
"bör hålla på sig"???
Varför?

Att en kvinna har sexuell erfarenhet före hon träffar en fast partner skadar på intet sätt denna framtida partner.
Tvärtom, skulle jag vilja hävda. Då vet hon vad hon vill ha, och kan bli en betydligt bättre partner än en 32 årig gravt frustrerad oskul utan erfarenhet av sociala eller sexuella relationer med män.

Kvinnor ägnar sig i dag just åt utbildning, vilket ger just bildning och har ett eget liv, bl.a. ex sexuella relationer vilket ger själslig utveckling etc etc. betydligt mer så än "förr".

Och:
Citat:
Kvinnor bör få ekonomisk frihet vid giftermålet

Vilken tramsig fantasivärld lever du i egentligen?
Citera
2020-08-29, 20:11
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
tio gånger om dygnet?
hur många gånger kan anses rimligt?
Så många gånger han vill, när han vill.
Och sedan ser man efter att han verkligen är proppmätt genom att erbjuda lite till.
Citera
2020-08-29, 20:18
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Så många gånger han vill, när han vill.
Och sedan ser man efter att han verkligen är proppmätt genom att erbjuda lite till.
seriös var ordet. Visst.
Citera
2020-08-29, 20:42
Medlem
Citat:

Men vafan du är väl som en jävla apa som bara står och glor på folk (kvinnor) och dreglar och blir arg och frustrerad över att det inte räcker för att "få fitta" eller ett långvarigt förhållande.

Precis som om inte kvinnor glor och dreglar jag råkar utför detta allt för ofta dessa kvinnor som glor som om de aldrig har sett en rejäl karl någon gång, försöker man inleda ett samtal med dem får man inga vettiga svar bara en massa svammel, försök inte med att jag på något sätt skulle vara ful, äcklig eller vad som nu är trendigt att tycka ner en med.

En annan sak som slår mig är att kvinnor ofta i feministrörelsen och dess svans försöker skuldbelägga män för allt de råkar utför är vårt fel. Låt säga att en kvinna skulle vilket jag inte hoppas blir våldtagen på riktigt inte det där som tafs räknas in, hur kan det vara mitt fel jag var inte ens där eller hur skulle jag kunna påverka en annan person finns på en annan ort att denne skall låta bli?

Sedan tycker jag att att män beskyllda att ha en våldtäktskultur det är absurt förklara vad den går ut på jag har fortfarande inte förstått till och med min mamma när hon levde förstod inte vad det är om jag får citera henne "De där feministerna är några gnälliga småtöser som tror att man får allt genom att bara gnälla till sig allt".

Jag förstår henne, alltid framåt en riktigt stark kvinna inte som de där som bara försöker trycka ner andra och tror att det är att vara stark, nä det är något annat.
Jag och mina syskon lärde oss att vara likadana att hur man är stark och aldrig ger upp oavsett hur läget är att alltid stå upp för sig själv aldrig backa.

I denna långa tråd som jag har läst igenom hittar jag en del på kvinnlig logik som jag inte alls förstår ett exempel "svenska män är konstiga om ni tittar er omkring så ser ni vad som är fel." vadå? hur fan skall jag veta vad en kvinna tittar på och vad som är fel, vi är för tusan inga tankeläsare. BERÄTTA!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in