Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Men vafan du är väl som en jävla apa som bara står och glor på folk (kvinnor) och dreglar och blir arg och frustrerad över att det inte räcker för att "få fitta" eller ett långvarigt förhållande.
Precis som om inte kvinnor glor och dreglar jag råkar utför detta allt för ofta dessa kvinnor som glor som om de aldrig har sett en rejäl karl någon gång, försöker man inleda ett samtal med dem får man inga vettiga svar bara en massa svammel, försök inte med att jag på något sätt skulle vara ful, äcklig eller vad som nu är trendigt att tycka ner en med.
En annan sak som slår mig är att kvinnor ofta i feministrörelsen och dess svans försöker skuldbelägga män för allt de råkar utför är vårt fel. Låt säga att en kvinna skulle vilket jag inte hoppas blir våldtagen på riktigt inte det där som tafs räknas in, hur kan det vara mitt fel jag var inte ens där eller hur skulle jag kunna påverka en annan person finns på en annan ort att denne skall låta bli?
Sedan tycker jag att att män beskyllda att ha en våldtäktskultur det är absurt förklara vad den går ut på jag har fortfarande inte förstått till och med min mamma när hon levde förstod inte vad det är om jag får citera henne "De där feministerna är några gnälliga småtöser som tror att man får allt genom att bara gnälla till sig allt".
Jag förstår henne, alltid framåt en riktigt stark kvinna inte som de där som bara försöker trycka ner andra och tror att det är att vara stark, nä det är något annat.
Jag och mina syskon lärde oss att vara likadana att hur man är stark och aldrig ger upp oavsett hur läget är att alltid stå upp för sig själv aldrig backa.
I denna långa tråd som jag har läst igenom hittar jag en del på kvinnlig logik som jag inte alls förstår ett exempel "svenska män är konstiga om ni tittar er omkring så ser ni vad som är fel." vadå? hur fan skall jag veta vad en kvinna tittar på och vad som är fel, vi är för tusan inga tankeläsare. BERÄTTA!!!!!!!