2020-08-30, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Så är det, bara för att driften finns där är man inte kåt. Det var ju även poängen, om du varit uppmärksam.

Driften gör att stimuli blir skönt och uppskattas, men en låg drift gör sig inte påmind av sig själv så som är fallet med hög drift.

De här kvinnorna i tråden är alltså inte kåta på sina män, de blir kåta ibland pga drift.

Jag vet inte om du är oärlig, dum i huvudet eller både och. Varför skulle dom inte vara kåta på sina män? Män vill inte ha sex konstant heller. Betyder det då att dessa män inte blir kåta på sina kvinnor? Ytterst få kvinnor eller män skulle gå in i en relation utan att vara attraherade av varandra. Du projicerar hej vilt.
Citera
2020-08-30, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Det är det vanligaste, och det är inte konstigt. Som jag tidigare nämnde är kvinnor befruktningsbara några dagar i månaden vid ägglossning. Då ökar vår drift markant. Män är kapabla att befrukta en kvinna hela tiden, undantaget efter ordentliga sädesuttömningar. Kvinnors drift är därför lägre under perioden de inte har ägglossning. Av samma anledning minskar kvinnans drift vid ägglossningshindrande preventivmedel.

Alla har vi dock en grunddrift.

Sexdriften är ju inbyggd i människan och inte enbart kopplad till befruktning och fortökning. Äldre och kvinnor som inte kan bli med barn exempelvis kan väl fortfarande bli upphetsade kan jag tänka mig så nä mig övertygar du inte. Anledningen till att kvinnor har "lägre" sexdrift är pga att de inte vet hur de kommer så det blir inte värt det. Det är mer värt att tänka på mannens njutning och få bekräftelse från det istället så att de kan fortsätta upprätthålla den falska bilden om kvinnors sexualitet
Citera
2020-08-30, 20:17
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nej jag är inte som hans sambo.

Jo ni är EXAKT som hans sambo. Hon är inte alls som mina älsklingar. Hon är inte som LadySweden. Däremot tänker hon exakt som er, inget är viktigare än kvinnans ord och hon behöver inte motivera sig alls och toffeln skall veta sin plats. Tror bara hennes sadism blir så uppenbar att den kommer er lite för nära. Därför ni ignorera det. Avslöjade igen.
Citera
2020-08-30, 20:21
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Jag vet inte om du är oärlig, dum i huvudet eller både och. Varför skulle dom inte vara kåta på sina män? Män vill inte ha sex konstant heller. Betyder det då att dessa män inte blir kåta på sina kvinnor? Ytterst få kvinnor eller män skulle gå in i en relation utan att vara attraherade av varandra. Du projicerar hej vilt.

Klart ni inte är kåta på era män, du sa ju precis i posten innan att om han ville knulla dig skulle det göra dig torr och skapa smärta. Är det vad din mans sexualitet gör för dig så måste du göra något av följande: 1. Komma till insikt med att du är asexuell. 2. Komma till insikt med att du är flata. 3. Komma till insikt med att din man inte gör dig kåt.

Absurt att alla kvinnor som vill säga nej nu skall försöka låtsas vara kåta, sådant jävla sär beteende.
Citera
2020-08-30, 20:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jo ni är EXAKT som hans sambo. Hon är inte alls som mina älsklingar. Hon är inte som LadySweden. Däremot tänker hon exakt som er, inget är viktigare än kvinnans ord och hon behöver inte motivera sig alls och toffeln skall veta sin plats. Tror bara hennes sadism blir så uppenbar att den kommer er lite för nära. Därför ni ignorera det. Avslöjade igen.

Nu talar du till dina röster igen.

Citera
2020-08-30, 20:23
Medlem
Citat:
Absolut, så fort deras ryggar läkt. Då blir det åka av!!

😂
Citera
2020-08-30, 20:24
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nu tilltalar du dina röster igen.

Jo ni tänker precis likadant men fortsätt leva i förnekelse. Jag menar klart en kvinna som du, en totalt bitter kvinnogris som aldrig gör något annat än gnäller på män är såååååååååååååååå lycklig i sitt förhållande.

Kan du åtminstone erkänna att hans tofflande stör dig?
Citera
2020-08-30, 20:27
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jo ni tänker precis likadant men fortsätt leva i förnekelse. Jag menar klart en kvinna som du, en totalt bitter kvinnogris som aldrig gör något annat än gnäller på män är såååååååååååååååå lycklig i sitt förhållande.

Kan du åtminstone erkänna att hans tofflande stör dig?

Nej jag tänker inte likadant.

Jag lever inte i förnekelse.

Jag är inte bitter.

Jag är ingen kvinnogris.

Jag gnäller inte på män.

Hans beteende stör mig inte.
Citera
2020-08-30, 20:30
Medlem
Citat:
Klart ni inte är kåta på era män, du sa ju precis i posten innan att om han ville knulla dig skulle det göra dig torr och skapa smärta. Är det vad din mans sexualitet gör för dig så måste du göra något av följande: 1. Komma till insikt med att du är asexuell. 2. Komma till insikt med att du är flata. 3. Komma till insikt med att din man inte gör dig kåt.

Absurt att alla kvinnor som vill säga nej nu skall försöka låtsas vara kåta, sådant jävla sär beteende.

Det är din bisarra tolkning. Jag har sex när jag är sugen och jag vill ha det tillsammans med min framtida älskling, när han också är det. Sexlust är inte något som går att styra med en av- och påknapp. Om du kommer hem från jobbet, trött och stressad, och du behöver ordna med ett antal viktiga saker innan du måste sova, så tvivlar jag starkt på att du kommer vara sugen på ett sexmaraton den dagen.
Citera
2020-08-30, 20:38
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej jag tänker inte likadant.

Jag lever inte i förnekelse.

Jag är inte bitter.

Jag är ingen kvinnogris.

Jag gnäller inte på män.

Hans beteende stör mig inte.

Jo, jo, jo, jo, jo. Lögn. Om du inte störs av manlig undergivenhet som kvinna så är du defekt, ni tänker mer som män ärligt talat, okåta män som vill värna om sin makt, mycket märkligt.

Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Det är din bisarra tolkning. Jag har sex när jag är sugen och jag vill ha det tillsammans med min framtida älskling, när han också är det. Sexlust är inte något som går att styra med en av- och påknapp. Om du kommer hem från jobbet, trött och stressad, och du behöver ordna med ett antal viktiga saker innan du måste sova, så tvivlar jag starkt på att du kommer vara sugen på ett sexmaraton den dagen.

Så varför blir du osugen när han tar i dig, kysser dig och lite busigt knuffar ner dig i soffan? Du blir ju torr och får ont och vill inte. Kan du förklara varför? Tom kvinnor borde nog kunna förstå att är det såhär viktigt att säga nej ja då förstår vi alla att ni inte är särskilt kåta.
Citera
2020-08-30, 20:42
Medlem
Citat:
Jo, jo, jo, jo, jo. Lögn. Om du inte störs av manlig undergivenhet som kvinna så är du defekt, ni tänker mer som män ärligt talat, okåta män som vill värna om sin makt, mycket märkligt.

Så varför blir du osugen när han tar i dig, kysser dig och lite busigt knuffar ner dig i soffan? Du blir ju torr och får ont och vill inte. Kan du förklara varför? Tom kvinnor borde nog kunna förstå att är det såhär viktigt att säga nej ja då förstår vi alla att ni inte är särskilt kåta.

Jag har redan gett dig ett svar som för dom allra flesta vuxna är enkelt att förstå.
Citera
2020-08-30, 20:43
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Poblemet blir att rådande tidsströmningar gör det omöjligt. Kvinnor är ointresserade av att lyssna på män och deras behov, av uppfostran.
Jag kan ju se att du har rätt i att det blir omöjligt, men mer kan inte en man göra. Är kvinnan ointresserad av mannens primära behov och drifter är hon självisk. Uppfostran ligger förstås bakom, men det är också så att hon inte älskar honom, tyvärr. Hon nyttjar honom bara i sådant fall.

... Men ge tösen en chans åtminstone!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in