2020-08-29, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Vill hon inte ha sex med sin partner ska hon inte vara tillsammans med sin partner. Vill hon fortsätta vara tillsammans med sin partner men vägrar tillfredställa honom sexuellt får hon acceptera att han söker sex på annat håll.

Men det är hopplöst att debattera detta med feministiskt hjärntvättade kvinnor. Allt som inte innebär att kvinnor ska få behålla kakan och äta den samtidigt är kvinnoförtryck och kvinnohat i era ögon. Så fort man lämnar Sverige blir detta extremt tydligt. Här ute i den riktiga världen är det en självklarhet för kvinnor att hålla sina män tillfredsställda.
Förklara vad svenska kivnnor skulle ha att vinna att uppoffra sin sexuella integritet
och "hålla sina män tillfredställda" trots att de inte själkva vill?

Vad är det de svenska männen liksom betalar för denna "service"?

För jag kan ju tycka att det betydligt mer är ni antifeministiska män som "vill ha kakan" och "äta upp den samtidigt",

Ni vill inte försörja kvinnor
Ni vill inte ta lika hand om barn och hem
Ni vill helst att kvinnan ska vara hemmafru, hur de ska kombineras med punkt 1, är svårbegripligt.
Ni vill att hon ska ställa upp på sex mot sin vilja.
Ni vill inte behöva tjäna mer än kvinnan...för AHHHH! då ä det "hypergami" och de tär det värsta ni kan tänka er.

etc etc

Inte en kaksmula kvar där åt kvinnor, hörredu...frågan är varför någon överhuvudtaget skulle vilja vara gift under sådana villkor.
Senast redigerad av Merapi 2020-08-29 kl. 17:49.
Citera
2020-08-29, 17:47
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Hur tror det kan påverka en person som har sex utan egentlig lust? Och hur tror du att det kan påverka motparten som ligger med en partner som inte har lust?

Tycker du det är orimligt att män som inte får ha sex med sina partners söker sex på annat håll eller rentav lämnar sina partners?
Citera
2020-08-29, 17:49
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Varför skulle du säga nej till den du påstår dig älska och är kåt på?

Jag har inte sagt nej till den jag älskar och är kåt på.

Citat:
Jag frågade ju om din sadism men ok det var din gräns, om DU har raggat upp någon. Har han raggat upp dig däremot njuter du av att säga nej.

Oj vilka fantasier du gör upp i ditt lilla huvud. Intressant att du tror dig känna mig. Eller inte.

Citat:
Du avslöjade dig själv igen, jag var spot on från början. "Parterapi"... Du är en light psykopat kvinna som bara träffar extrema tofflar. Vad var det för konstig projicering, är ju du som konstant yrar om att du inte förstår och inte jag.

Ohh herregud, du är ju riktigt sjuk. Säker på att det bara är aspergers du lider av? Grova vanföreställningar...... Schizofreni kanske?
Senast redigerad av Jenny9 2020-08-29 kl. 18:00.
Citera
2020-08-29, 17:50
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Vill hon inte ha sex med sin partner ska hon inte vara tillsammans med sin partner. Vill hon fortsätta vara tillsammans med sin partner men vägrar tillfredställa honom sexuellt får hon acceptera att han söker sex på annat håll.

Men det är hopplöst att debattera detta med feministiskt hjärntvättade kvinnor. Allt som inte innebär att kvinnor ska få behålla kakan och äta den samtidigt är kvinnoförtryck och kvinnohat i era ögon. Så fort man lämnar Sverige blir detta extremt tydligt. Här ute i den riktiga världen är det en självklarhet för kvinnor att hålla sina män tillfredsställda.
Självfallet är det varje part fritt att lämna en relation man inte är nöjd med.
Citera
2020-08-29, 17:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Förklara vad svenska kivnnor skulle ha att vinna att uppoffra sin sexuella integritet
och "hålla sina män tillfredställda" trots att de inte själkva vill?

Vad är det de svenska männen liksom betalar för denna "service"?

För jag kan ju tycka att det betydligt mer är ni antifeministiska män som "vill ha kakan" och "äta upp den samtidigt",

Ni vill inte försörja kvinnor
Ni vill inte ta lika hand om barn och hem
Ni vill helst att kvinnan ska vara hemmafru, hur de ska kombineras med punkt 1, är svårbegripligt.
Ni vill att hon ska ställa upp på sex mot sin vilja.
Ni vill inte behöva tjäna mer än kvinnan...för AHHHH! då ä det "hypergami" och de tär det värsta ni kan tänka er.

etc etc

Inte en kaksmula kvar där åt kvinnor, hörredu...frågan är varför någon överhuvudtaget skulle vilja vara gift under sådana villkor.

Tillika ska hennes rösträtt tas ifrån henne och helst ska hon göras ekonomiskt beroende av mannen för att "återställa ordningen". Hur nu detta går ihop med deras avsky för kvinnlig hypergami. Men dessa kvinnohatare är ju lågbegåvade som få.
Citera
2020-08-29, 17:53
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Tycker du det är orimligt att män som inte får ha sex med sina partners söker sex på annat håll eller rentav lämnar sina partners?
Jag tycker inte alls det är orimligt att lämna en relation som inte gör en lycklig. Men att ens partners lust kan variera genom livet är liksom inte så märkligt, och vill man fortfarande leva tillsammans så får ju både den som vill knulla 2 gg om dagen och den som bara vill en gång i veckan tillsammans hitta sätt. Relationer innebär som sagt att hitta sätt att leva tillsammans.
Citera
2020-08-29, 17:55
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Det är underförstått att det är rätt när allt du skriver är "fel"? Hahahaha du får nog sakta ner på lördagsvinet och kanske inte ta mer piller idag, god damn vad du yrar kvinna.

Om du slutar med doublespeak kanske folk skulle förstå dig bättre? Att skriva fel men mena rätt är kanske inte så lyckat alla gånger om man vill bli förstådd...

Det är bara män på spektrat som inte förstår.
Citera
2020-08-29, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Tillika ska hennes rösträtt tas ifrån henne och helst ska hon göras ekonomiskt beroende av mannen för att "återställa ordningen". Hur nu detta går ihop med deras avsky för kvinnlig hypergami. Men dessa kvinnohatare är ju lågbegåvade som få.
Det mesta av hat och förtryck är just lågbegåvat.
Citera
2020-08-29, 17:58
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Sök hjälp för vad ? bara för att du inte ser verkligheten eller vad ?

Men du sitter ju och fantiserar ihop och sprider rena lögner om en annan person. Vad är ditt problem? (undrar jag då)
Citera
2020-08-29, 17:59
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Pojkvänner inräknat.

Du är fan en mästare på att lägga till och misstolka. Ännu en "hardusettminapa" aspie typ alltså. Jag blir så trött på er män med autism, ni kan fanimej gagga sönder en hel tråd. Vi andra som inte lider av autism vi måste upprepa oss och förklara in absurdum till er "rainman" typer. Det är fruktansvärt tröttsamt.

Buhu. Ingen tvingar dig att vara här så du kan ju logga ut om det är så tröttsamt att hela tiden bli ifrågasatt.

För övrigt undrar jag om du har de kvalifikationer som krävs för att ställa psykiatriska diagnoser över internet? Att exponera ditt hyckleri och dubbeltänk behöver man knappast vara autist för att kunna klara av.
Citera
2020-08-29, 18:02
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag har inte sagt nej till den jag älskar och är kåt på.

Oj vilka fantasier du gör upp i ditt lilla huvud. Intressant att du tror dig känna mig. Eller inte.

Ohh herregud, du är ju riktigt sjuk. Säker på att det inte bara är aspergers du lider av? Grova vanföreställningar...... Schizofreni kanske?

Jo du svarade ju mig och höll inte med, remember guldfisken?

Hmm vägra parterapi var visst en öm tö men det är ju bara sanningen, ingen riktig man skulle någonsin förnedra sig till något så jävla feminint och töntigt. Tycker du inte aspie och schizofren är varandras motsatser i denna kontext förresten?

Citat:
Det är bara män på spektrat som inte förstår.

Att du talar tvärtomspråket är bara ditt problem. Det jag skriver är fullständigt korrekt, du skriver bara "fel" men det är underförstått att jag har helt rätt....vem uttrycker sig ens så jävla korkat?
Citera
2020-08-29, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Du har nog inte funderat på möjligheten att männen pratar om arbete och karriär med dig för att du är ovillig att jobba och strävar bakåt och det kan de inte sympatisera med. Lägg till att du är nazist. Det är nog väldigt avtändande även för de som ogillar feminism. Du har missat att många män tänder på en kvinna med hjärna och lite jävlar anamma. Få vill ha det samhälle du längtar till, det är mest utstötta incels som huserar på fb och andra forum, såna du inte vill ha ändå.

Feminism är inte din fiende, det är du själv.

Frågan är hur det startade. 1. Han fick inga brudar så han blev nasse. 2.Han var nasse så det blev inga brudar. Hur som helst löser sig problemet på sikt. Han får inga barn så vi slipper en ny generation av nassar i vart fall om det är en genetiskt betingad sjukdom. Vi får hoppas på att det är så.
Att ha sex i en bunker är ganska tråkigt hur som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in