Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Så evolutionsteorin kan vara inbillning och att bibeln är sanningen?
Ingen har testat bibelns skapelseteori.
Japp. Vi kan leva iMatrix.
Precis. Den har inget med vetenskap att göra. När någon kommer på hur den ska testas så kan vetenskapen göra det.