2020-08-28, 02:00
Medlem
Suchkas avatar
Jävlar vilket uppsving tråden fått.
2020-08-28, 02:33
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Det går i perioder. Ge det ett par dagar så kommer det tillbaka till gammal god standard
2020-08-28, 03:39
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka

Ja vi var så jävla trötta på amatörinlägg så vi kryddade till det och gav lite underhållning äntligen. Allt jag skrev var sant så att ni vet förresten, tvistade till det lite här och där men allting jag förklarade har hänt
2020-08-28, 04:02
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Det går i perioder. Ge det ett par dagar så kommer det tillbaka till gammal god standard

Du, låt dem veta vem fasen de är skyldiga... påminn dem.
2020-08-28, 04:48
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
För all del

Vi är cool nu va? Vi är brödrer eller hur? Vi är brödrer? Vi är brödrer...
2020-08-28, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Räven tog mig och stängde av mig.
Det sköts så in i helvete dåligt och oproffsigt.
De stänger av ditt konto. Inget mail. Ingenting på Skype.
Du försöker logga in.
Funkar ej.
Du skriver till en coach.
De skriver ”Du är perm bannad”
Man frågar ”varför”
De svarar ”jag ska ta reda på det”
Man får inte svar under tre dagar trots att man frågar. Sen säger de något i stil med ”det är ledningens beslut. inte vårt. du håller inte tillräckligt hög kvalitet” eller liknande.

Då har man ändå förbättrat sig i varje feedback, fått bra feedback av coacher och hållt ett relativt högt teckensnitt osv. Man har skött sig exemplariskt.

Så tro inte att man hålls kvar ”för att man sköter sig”. Det var när jag började tjäna större summor under ett par dagar som de tog bort mig. Jag hade ett sjukt flow.
Är det inte konstigt?

Gäller detta endast på JH? Vad är "relativt högt teckensnitt"?
2020-08-28, 13:51
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Jo men du får fan bjuda lite på kokset då

..ggEEETDAFUCKOUTA'HERE!
2020-08-28, 14:11
Medlem
Jag har märkt att Chattool hos CW inte registrerar alla meddelanden man skriver. Whats up with that?
2020-08-28, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjompenstompen
Jag har märkt att Chattool hos CW inte registrerar alla meddelanden man skriver. Whats up with that?

Chattool räknar inte in dagens i totalen, du får plussa själv. Moderatie så får du kolla hela månadens klicka för 1:a i månaden manuellt så ser du hela, varje dag för sig och totalen i slutet hehe.
2020-08-28, 14:58
Medlem
Citat:
Chattool räknar inte in dagens i totalen, du får plussa själv. Moderatie så får du kolla hela månadens klicka för 1:a i månaden manuellt så ser du hela, varje dag för sig och totalen i slutet hehe.

Förstår men jag va inloggad igår och såg att jag va uppe i 123 och i morse såg jag att den registrerat 119 för igår.
2020-08-28, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjompenstompen
Förstår men jag va inloggad igår och såg att jag va uppe i 123 och i morse såg jag att den registrerat 119 för igår.

Vilken av dom? Hur menar du ?Jag tror inte systemet har tappat bort 4 mess, det är rätt osannolikt.
2020-08-28, 15:23
Medlem
Citat:
Vilken av dom? Hur menar du ?Jag tror inte systemet har tappat bort 4 mess, det är rätt osannolikt.

Nä därför jag blev så fundersam, när jag skulle avsluta igår så gick jag till statistiken så stod det nuvarande 123, nu i morse så loggade jag in och kollade all statistik och då stod det 119 för igår. Vilket jag reagerade på. Men ska dubbelkolla dagens i morgon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in