2020-11-07, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Det är min placebo-dryck för att knacka in 100 mess under timmen.
100 mess/Tim är inga problem utan någon boostdricka om det bara är kö så
2020-11-07, 04:34
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
100 mess/Tim är inga problem utan någon boostdricka om det bara är kö så
Exakt, därav skrev jag ju placebo haha
2020-11-07, 05:51
Medlem
5k € in fixa 24k guldkedja fk flashback o moddarna de kan ta dachri
2020-11-08, 02:43
Medlem
Är det någon fler som inte fått betalt än? Från CW.
2020-11-08, 02:51
Medlem
paras0nics avatar
Verkar som att majoriteten här krigar för bajslöner. Varför söker ni inte er till riktiga företag med helt vanlig kundtjänst via chatt eller dylikt?
2020-11-08, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fmakashaka
Är det någon fler som inte fått betalt än? Från CW.
Den har inte kommit ännu.
2020-11-08, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Verkar som att majoriteten här krigar för bajslöner. Varför söker ni inte er till riktiga företag med helt vanlig kundtjänst via chatt eller dylikt?

Hur hittar man sådana företag? Är väl nästan alltid på något sunkigt kontor man måste sitta då.
2020-11-08, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Netaporters op förnekar sig aldrig

From: .BaraKinky6Type: message
Jaha. Okej men då är det ingen ide att vi fortsätter att hålla någon kontakt alls då. Ber om ursäkt för att jag fick dig äcklad av mig. Ha det så bra och hoppas du finner det du söker. Det är uppenbarligen inte mig i alla fall. Hej då...

Date: Fr 06 Nov 2020 17:46:24From: _GunhildDamen_ User: netaporter27Type: message
det gick bra tills du skrev dit sista ordet? Ärligt blev jag äcklad av det när du skrev som du gjorde? Så där försvann det suget om jag skall vara helt ärlig med dig?

Date: Fr 06 Nov 2020 17:35:26From: .BaraKinky6Type: message
Jag är verkligen inte någon komplicerad person så du har tur med mig gullet. Jag skulle gilla det jättemycket och bli upphetsad om du slickade min röv tills den blir helt kladdig av ditt saliv och min rövsås.

Jävlar vilken korkad operatör !!! Varför jobbar dessa stolpskott på en sexchatt ens?
2020-11-08, 14:06
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
25k-32k för att sitta hemma och jobba är ju rätt soft. Vad får en vanlig kundtjänsarbetare för lön? Får dem kolla på Netflix eller fotboll när de jobbar? Får de ta sig ett glas whisky eller snacka i telefon med polare medan de jobbar?
Hör av dig om de har möjlighet till detta, då är jag intresserad
2020-11-08, 14:25
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Netaporters op förnekar sig aldrig

From: .BaraKinky6Type: message
Jaha. Okej men då är det ingen ide att vi fortsätter att hålla någon kontakt alls då. Ber om ursäkt för att jag fick dig äcklad av mig. Ha det så bra och hoppas du finner det du söker. Det är uppenbarligen inte mig i alla fall. Hej då...

Date: Fr 06 Nov 2020 17:46:24From: _GunhildDamen_ User: netaporter27Type: message
det gick bra tills du skrev dit sista ordet? Ärligt blev jag äcklad av det när du skrev som du gjorde? Så där försvann det suget om jag skall vara helt ärlig med dig?

Date: Fr 06 Nov 2020 17:35:26From: .BaraKinky6Type: message
Jag är verkligen inte någon komplicerad person så du har tur med mig gullet. Jag skulle gilla det jättemycket och bli upphetsad om du slickade min röv tills den blir helt kladdig av ditt saliv och min rövsås.
Förlåt, det ska inte upprepas.
2020-11-08, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Jävlar vilken korkad operatör !!! Varför jobbar dessa stolpskott på en sexchatt ens?

Jag ser framför mig en ung stark feminist som avskyr män, med stubbat hår som försöker läxa upp den här kunden, som försvann. Som tar sig själv på för stort allvar. Och ingen jag vill ha som kollega.
2020-11-08, 14:36
Medlem
Citat:
Jag ser framför mig en ung stark feminist som avskyr män, med stubbat hår som försöker läxa upp den här kunden, som försvann. Som tar sig själv på för stort allvar. Och ingen jag vill ha som kollega.

Nej vem vill ha den som kollega, fy fan nån som bara förstör för alla andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in