2020-08-27, 22:50
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Man blir väl inte avstängd så länge man sköter sitt och gör ett bra jobb? Så länge gubbarna svarar bryr sig väl inte coacherna så mycket?

Är det någon annan som har blivit avstängd här och varför i sådana fall?

Åh du... you must be new here
2020-08-27, 23:04
Medlem
Du har ju helt rätt, dock så har nog alla med en halv hjärna kört den metoden. Knappast så man riskerar att torska konton pga för få mess heller om man kör detta på heltid. Utmaningen är om huvudkontot är soft och måste man sitta och slita med sina back ups när kön är låg, då är det svårt att motivera sig.
2020-08-27, 23:07
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Du har ju helt rätt, dock så har nog alla med en halv hjärna kört den metoden. Knappast så man riskerar att torska konton pga för få mess heller om man kör detta på heltid. Utmaningen är om huvudkontot är soft och måste man sitta och slita med sina back ups när kön är låg, då är det svårt att motivera sig.

Ehm, nej, folk har inte testat denna metod och jag känner inte en enda som testat det av er "vanliga" operatörer. Men om du har, grattis, bra för dig. Då skriver man ju bara mess i sin backup under väntetiden på huvudkontot, och sedan om det inte når upp till tillräckligt rate på sin backup så låter man det vara och låter det fyllas på konstant.
2020-08-27, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Ehm, nej, folk har inte testat denna metod och jag känner inte en enda som testat det av er "vanliga" operatörer. Men om du har, grattis, bra för dig. Då skriver man ju bara mess i sin backup under väntetiden på huvudkontot, och sedan om det inte når upp till tillräckligt rate på sin backup så låter man det vara och låter det fyllas på konstant.

Jo men detta är väl på intet sätt något genomtänkt eller revolutionerande haha? Finns flera företag, enkelt att bli anställd, ibland är köerna låga. Ja då kanske det kan vara bra att ha flera plattformar uppe på flera tabbar så man kan hoppa emellan etc. Lite som att koka äggen medans man rostar mackorna, eller nåt.
2020-08-27, 23:11
Medlem
Frågan är vad han Breitling säger om allt detta. Hörde att en coach på Palm Springs beställt en leverans dadlar från Oman, eldat upp fakturan och smitit med hela lasten. Dom försökte stämma honom men dom hade bara förnamnet.
2020-08-27, 23:23
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Jo men detta är väl på intet sätt något genomtänkt eller revolutionerande haha? Finns flera företag, enkelt att bli anställd, ibland är köerna låga. Ja då kanske det kan vara bra att ha flera plattformar uppe på flera tabbar så man kan hoppa emellan etc. Lite som att koka äggen medans man rostar mackorna, eller nåt.

Sade aldrig att det var komplicerat eller revolutionerande. Sade bara att det kan vara bra för folk som kanske börjar. Du ser ju själv att en del små möss undrar om man inte kan få sparken om man skriver "bra meddelanden" och "gubbarna svarar"?
2020-08-27, 23:23
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Frågan är vad han Breitling säger om allt detta. Hörde att en coach på Palm Springs beställt en leverans dadlar från Oman, eldat upp fakturan och smitit med hela lasten. Dom försökte stämma honom men dom hade bara förnamnet.

Ja jag hörde någonting liknande.
2020-08-27, 23:48
Medlem
Citat:
Sade aldrig att det var komplicerat eller revolutionerande. Sade bara att det kan vara bra för folk som kanske börjar. Du ser ju själv att en del små möss undrar om man inte kan få sparken om man skriver "bra meddelanden" och "gubbarna svarar"?

För all del
2020-08-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Man blir väl inte avstängd så länge man sköter sitt och gör ett bra jobb? Så länge gubbarna svarar bryr sig väl inte coacherna så mycket?

Är det någon annan som har blivit avstängd här och varför i sådana fall?
Räven tog mig och stängde av mig.
Det sköts så in i helvete dåligt och oproffsigt.
De stänger av ditt konto. Inget mail. Ingenting på Skype.
Du försöker logga in.
Funkar ej.
Du skriver till en coach.
De skriver ”Du är perm bannad”
Man frågar ”varför”
De svarar ”jag ska ta reda på det”
Man får inte svar under tre dagar trots att man frågar. Sen säger de något i stil med ”det är ledningens beslut. inte vårt. du håller inte tillräckligt hög kvalitet” eller liknande.

Då har man ändå förbättrat sig i varje feedback, fått bra feedback av coacher och hållt ett relativt högt teckensnitt osv. Man har skött sig exemplariskt.

Så tro inte att man hålls kvar ”för att man sköter sig”. Det var när jag började tjäna större summor under ett par dagar som de tog bort mig. Jag hade ett sjukt flow.
Är det inte konstigt?
2020-08-28, 00:30
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Räven tog mig och stängde av mig.
Det sköts så in i helvete dåligt och oproffsigt.
De stänger av ditt konto. Inget mail. Ingenting på Skype.
Du försöker logga in.
Funkar ej.
Du skriver till en coach.
De skriver ”Du är perm bannad”
Man frågar ”varför”
De svarar ”jag ska ta reda på det”
Man får inte svar under tre dagar trots att man frågar. Sen säger de något i stil med ”det är ledningens beslut. inte vårt. du håller inte tillräckligt hög kvalitet” eller liknande.

Då har man ändå förbättrat sig i varje feedback, fått bra feedback av coacher och hållt ett relativt högt teckensnitt osv. Man har skött sig exemplariskt.

Så tro inte att man hålls kvar ”för att man sköter sig”. Det var när jag började tjäna större summor under ett par dagar som de tog bort mig. Jag hade ett sjukt flow.
Är det inte konstigt?

De gillar inte att du stjäler deras pengar. De HATAR kvantitet, jag lovar dig.
En coachs våta dröm är att du läser alla ord kunden skriver, ler, föreställer dig det de gör och blir kär i kunden, sedan bekräftar du honom och svarar med minst 3 frågor, och det får inte vara Ja/Nej frågor och inga repetitioner, och du har loggat allting perfekt, och du ställer också frågor om hans intressen och saker som player ska "minnas" om target, du skriver också helt unika saker som player hittat på och loggar det perfekt, sedan 5 minuter senare går du över till nästa meddelande och du hinner göra 40 mess per timme.
Och inte ens detta garanterar att du får vara kvar :-)

Därför man har flera konton, då kan man skriva: "Men gud vad kul att du gjorde det vad ska du göra annars då? Jag är så kåt på dig och vill suga av dig, får jag det? Puss och kram" i typ varje mess, och man slipper den mentala ångesten
2020-08-28, 00:34
Medlem
Resplendents avatar
Godkväll @frekkinhead,

tar gärna lite av svamparna du har. Kan behöva det.

Men jag fattar inte, är det inte bra med ett grymt flow av meddelanden? Lönsamt både för JH och ägarna till chatten.

Tur att det finns chattföretag som är mer seriösa än denna lekstuga.
Senast redigerad av Resplendent 2020-08-28 kl. 00:37.
2020-08-28, 00:45
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Kolla, en strategi ni ska använda er av:

Sök till så många företag ni bara kan. Allting ni hittar. Spendera 1 timme med att bara ansöka alla chatt-företag. Använd fake id från nätet och allting om det behövs, ska nya mailadresser och skype-konton (Skype har ändå outlook som konto) Sedan om ni har tur får ni kanske svar från 50% av de ni sökt om det är hög efterfrågan på operatörer, sedan spenderar ni en vecka med de olika utbildningarna, sedan har ni kanske 5-6 olika konton!

Sedan fokuserar ni på det kontot med högst rate hela tiden, om det är låg kö där, ha en annan webbläsare uppe med den näst bästa, osv. osv. Ni kanske förlorar ett/två konton efter några veckor eller månader då ni antagligen inte kommer behöva switcha och inte får upp minimumkravet på dem. Men det är ALLTID bra att ha backups, tro mig, för ni vet aldrig när coacherna får spel och bara stänger ner er permanent, har hänt mig många gånger. Men som tur var hade jag alltid typ +4 andra konton så det var inga problem, och så kan ni be coachen som stänger ner er att dra åt helvete på köpet Det är alltid kul.

Så gör det! Och kom inte med den där "Men jag orkar inte ha så många ööh blabla" GHEETDAFUCKOUTAHERE...! Bara håll käften och fokusera på de med högst rate och byt sedan när det är dålig kö, för det finns sånna perioder. Så sitter alla operatörer där med och väntar minuter på sina mess på ett konto medan ni får 5x så mer chans att få mess på alla konton. Bättre med mer än ingenting eller hur?

Exakt så gjorde jag! Man har blivit grym på multitasking senaste åren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in