Kolla, en strategi ni ska använda er av:
Sök till så många företag ni bara kan. Allting ni hittar. Spendera 1 timme med att bara ansöka alla chatt-företag. Använd fake id från nätet och allting om det behövs, ska nya mailadresser och skype-konton (Skype har ändå outlook som konto) Sedan om ni har tur får ni kanske svar från 50% av de ni sökt om det är hög efterfrågan på operatörer, sedan spenderar ni en vecka med de olika utbildningarna, sedan har ni kanske 5-6 olika konton!
Sedan fokuserar ni på det kontot med högst rate hela tiden, om det är låg kö där, ha en annan webbläsare uppe med den näst bästa, osv. osv. Ni kanske förlorar ett/två konton efter några veckor eller månader då ni antagligen inte kommer behöva switcha och inte får upp minimumkravet på dem. Men det är ALLTID bra att ha backups, tro mig, för ni vet aldrig när coacherna får spel och bara stänger ner er permanent, har hänt mig många gånger. Men som tur var hade jag alltid typ +4 andra konton så det var inga problem, och så kan ni be coachen som stänger ner er att dra åt helvete på köpet

Det är alltid kul.
Så gör det! Och kom inte med den där "Men jag orkar inte ha så många ööh blabla" GHEETDAFUCKOUTAHERE...! Bara håll käften och fokusera på de med högst rate och byt sedan när det är dålig kö, för det finns sånna perioder. Så sitter alla operatörer där med och väntar minuter på sina mess på ett konto medan ni får 5x så mer chans att få mess på alla konton. Bättre med mer än ingenting eller hur?