2020-07-03, 17:51
Medlem
Någon som har uppmärksammat nya operatörer på JH som heter SEMCxxxxx? Är det ytterligare en ny underaktör som släppts in på plattformen nu när det finns så gott om meddelanden?
2020-07-03, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Tyst med dig. Du låter som en grälsjuk target. Kanske har du blivit smittad av dem när du tillbringat för mycket tid på att jobba. In med dig i chatten istället och se på lite håriga kukar så mår du snart bättre igen!

Haha tyst med mig? Har både chattat mer samt bidragit mer i denna tråden än alla er jävla tomtar tillsammans. Lille haparandahora
2020-07-03, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Haha tyst med mig? Har både chattat mer samt bidragit mer i denna tråden än alla er jävla tomtar tillsammans. Lille haparandahora

Vårda ditt språk. Du låter fortfarande i skrift som en target som köpt på sig 500 krediter utan att ha fått utdelning.
2020-07-03, 18:00
Medlem
Citat:
Vårda ditt språk. Du låter fortfarande i skrift som en target som köpt på sig 500 krediter utan att ha fått utdelning.

Lägg ner bara, du kan inte glida in och leka duktig efter 300 sidor det funkar inte, hur cool du än känner dig.

Hora var lite att ta i, kanske, men ändå, sluta lek duktig du är sen på bollen.
Senast redigerad av gurka111 2020-07-03 kl. 18:06.
2020-07-03, 18:09
Medlem
Citat:
Lägg ner bara, du kan inte glida in och leka duktig efter 300 sidor det funkar inte, hur cool du än känner dig.

Hora var lite att ta i, kanske, men ändå, sluta lek duktig du är sen på bollen.

Jo jag har läst inlägg från dig men du sitter ju som en liten rabiat råtta och tjafsar i vartannat inägg, därför hör du till dem som jag har scrollat förbi. Det är väl ingen jäkla merit att ha bidragit till att hålla liv i den här tråden heller? Kanske för dig, då får du väl skriva till det på din CV om det är så viktigt för dig.
2020-07-03, 18:15
Medlem
Citat:
Jo jag har läst inlägg från dig men du sitter ju som en liten rabiat råtta och tjafsar i vartannat inägg, därför hör du till dem som jag har scrollat förbi. Det är väl ingen jäkla merit att ha bidragit till att hålla liv i den här tråden heller? Kanske för dig, då får du väl skriva till det på din CV om det är så viktigt för dig.

Nej jag yttrar sällan saker som inte har relevans, återigen så är det ett diskussions forum detta, då får man diskutera, vill du mysa och köra ryggdunkningar enbart så finns familjeliv etc. Det du kallar tjafs är argumentation och tillrättavisning från min sida. Det är nog åtskilliga som har en annan åsikt än dig huruvida det är bra att denna tråden finns och är vid liv. Det är en hel jävla hög med folk som fått vägledning, information och annat, både i tråden och pm. Inte för att jag är ensam om att bidra, men har bidragit med långt mer än dig den saken är klar. Men som sagt, du glider in och tror du är drottning efter 300 sidor, det är helt ok, fortsätt du.
2020-07-03, 18:16
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ok, kunde svära på att när jag räknade på operador lönen i aud så motsvarade högsta lönestegen 0.12 drygt. Men skitsamma!

edit: kollade pm nu det är sämre betalt för Australien kampanjen helt enkelt, vilket ju är lite underligt för det är ju längre köer där var de nån som sa.

Borde inte engelsktalande vara lägre betalt då man tex anlitar dröser med philipinare som utlovas en lön på motsvarande ca 2.500-5000kr per månad?

Eller om det är mellanhänder som rekryterar till arbetsgivarna och stoppar mellanskillnaden i fickan.

Är iaf med i en Facebook grupp för jobb hemifrån där det spammas riktat mot philipinare som ska jobba mot England/Australien osv. Enda som krävs är att dom klarar av sina engelskaprov.

Eller om dom jobbar för sidor där män söker asiatiska fruar och det inte är så viktigt. Vet inte.
Senast redigerad av Bbobi 2020-07-03 kl. 18:19.
2020-07-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Borde inte engelsktalande vara lägre betalt då man tex anlitar dröser med philipinare som utlovas en lön på motsvarande ca 2.500-5000kr per månad?

Eller om det är mellanhänder som rekryterar till arbetsgivarna och stoppar mellanskillnaden i fickan.

Är iaf med i en Facebook grupp för jobb hemifrån där det spammas riktat mot philipinare som ska jobba mot England/Australien osv. Enda som krävs är att dom klarar av sina engelskaprov.

Dom kör för andra företag som i sig är anlitade av folk som äger andra sidor än dom som operadors plattform är ansluten till. Förmodar jag. Eller jag vet iofs, har en vän som kör för ett sådant företag, det är samma plattform som JH men annat url samt andra sidor som är anslutna givetvis. Fattar knappt själv vad jag skrev nu, är helt matt efter dusten med mästardebattören haparandatjej. Men dom skriver för andra företag. Mycket sämre betalt som du också nämner.
Senast redigerad av gurka111 2020-07-03 kl. 18:25.
2020-07-03, 18:34
Medlem
Citat:
Fattar knappt själv vad jag skrev nu, är helt matt efter dusten med mästardebattören haparandatjej.

Vi kan ju göra ett avtal mellan oss. Om du inte svarar på mina inlägg så svarar jag inte på dina så kan du ju återfå lite av dina krafter. Jag har ingen som helst önskan att ha en fortsatt kontakt med dig. Så adjö.
2020-07-03, 18:35
Medlem
Citat:
Vi kan ju göra ett avtal mellan oss. Om du inte svarar på mina inlägg så svarar jag inte på dina så kan du ju återfå lite av dina krafter. Jag har ingen som helst önskan att ha en fortsatt kontakt med dig. Så adjö.

Ja du kunde ju gett fan i att inleda en konversation från början, bättre att komma med något vettigt istället för att bara provocera. Tack och hej
2020-07-03, 18:40
Medlem
Citat:
Någon som har uppmärksammat nya operatörer på JH som heter SEMCxxxxx? Är det ytterligare en ny underaktör som släppts in på plattformen nu när det finns så gott om meddelanden?

Jag såg den användaren för första gången idag, vid några tillfällen. Det är ju möjligt, eller har JH fåt slut på sexxxx användare kanske?
Reagerade på att SEMCxxxx skrev sjukt långa mess, kanske nån som vill "imponera".
2020-07-03, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi

Eller om dom jobbar för sidor där män söker asiatiska fruar och det inte är så viktigt. Vet inte.

Utöver sån chatt som vi jobbar med finns det så klart en drös olika dejtingsidor. Jag vet ryska sidor som har olika upplägg med tjejerna. Ena alternativet är att dom tar bilder på tjejen, sen får hon 10% av allt alla män spenderar på hennes profil i form av krediter och annat skit, gåvor, och behöver inte chatta eller nåt. Men om hon väljer att aktivt sköta sitt konto och chatta med dom så får hon 50% av allt dom spenderar. Det kan ju vara något sådant du har sett kanske?

Det krävs (befogat eller ej, tar jag inte ställning till) mer eller mindre modersmålsnivå för att jobba i sån chatt som JH, Operador etc. I Filippinerna pratar dom helt okej engelska, men det finns ju inte en chans att jag skulle tro att det var deras modersmål.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in