2020-08-27, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Visst kan man kanske lita på vad hon säger men att inte sova över är inte automatiskt samma som frånvaro av sex.

Nej men om hon säger att de inte haft sex måste jag lita på att det stämmer.
Citera
2020-08-27, 18:52
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag vet inte vad som har hänt men sedan jag och min man skildes har vår äldsta dotter som nu är 13 år förändrats väldigt mycket.
[ ... ]
Jag har 5 barn till att ta hand om
Frånskild mamma till fem barn 13 eller yngre?
Model citizen
Citera
2020-08-27, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Frånskild mamma till fem barn 13 eller yngre?
Model citizen

Japp jag har 6 barn och den äldsta är 13 år. Är dessutom skild.
Citera
2020-08-27, 18:53
Avslutad
Citat:
Har inte skaffat barn med flera olika män. Det borde du ha koll på eftersom du läst mina trådar.
Jo, det har du.

Citat:
Jag behöver få skriva av mig lite och få tips på hur ni hade gjort i en liknande situation. Jag har 4 barn och mitt ex är biologisk pappa till dem 3 yngsta.
Du startade den tråden för fem år sedan. Nu har du sex barn.
Citera
2020-08-27, 18:55
Medlem
Postatallens avatar
Ta ock ryck upp dig så får du se att det löser sig för dina barn och de får en framtid...
Citera
2020-08-27, 18:55
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ja, inte vet jag. Min exman ville något annat i livet och min dotter tycker det är lugnare att bo hos sin pappa.

Det enda du borde göra är att för en gångs skull ta ansvar för din dotter och skriva ut alla former av studier som visar hur förödande skillsmässa är för ett barn och att du och din exman måste tänka på er dotter i första hand och spela ett skådespel om det behövs, annars kommer din dotter gå i dina fotspår och ditt miserabla liv kommer bli hennes verklighet.
Citera
2020-08-27, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Jo, det har du.

Du startade den tråden för fem år sedan. Nu har du sex barn.

Du har inte med att göra hur många pappor jag har till mina barn. Sluta vara så dryg.
Citera
2020-08-27, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Ja titta på statistiken över hur det går för barn med skilda föräldrar kontra barn med båda föräldrarna tillsammans. Då kanske ni inte hade separerat.
Och vet du vilka problem familjen hade innan?
Det kanske var väldigt destruktivt för alla då.
Citera
Avslutad
Citat:
Du har inte med att göra hur många pappor jag har till mina barn. Sluta vara så dryg.

Tar du till dig nått av råden som skrivs här eller du vill bara tjafsa?
Citera
Avslutad
Citat:
Ja jag vill inte lämna ut mig så att folk får reda på vem jag är. Har ingen skyldighet att berätta allt om mitt liv.
Du menar att du ljuger medvetet i dina trådar för att på något sätt skydda dig själv? Hur vet vi då att resten av det du skrev är sant? Du kanske undanhåller information även där? Framförallt för att ställa dig själv i bättre dager?
Citera
2020-08-27, 18:59
Bannlyst
Citat:
Jag vet inte vad som har hänt men sedan jag och min man skildes har vår äldsta dotter som nu är 13 år förändrats väldigt mycket. Hon var tidigare en ganska blyg person och hade svårt att trivas i skolan. Nu är hon mer utåtriktad och har skaffat pojkvän vilket jag tycker är alldeles för tidigt. Hon umgås mycket med äldre kompisar, är ute sent på kvällarna, har börjat sminka sig och har en tuffare klädstil. Jag är orolig och försöker få henne att skärpa till sig men hon lyssnar inte på mig. Just nu bor gos mest hos sin pappa och hans sambo så jag har inte så mycket insyn i det som händer. Vill inte att hon ska hänga på busstationen och dricka alkohol. Än så länge sköter hon skolan men det är nog bara en tidsfråga innan det spårar ur helt. Jag blir så trött på henne och vi bara bråkar. Jag har 5 barn till att ta hand om men det här känns inte alls bra. Ska jag släppa taget och låta henne få göra som hon vill? Jag är så ledsen över den här situationen.

Ja och det är ju pga dig kärring. Det måste du väl förstå? Vilken usel mamma du är som inte ger henne mer stöd , hon är ju bara ett barn trots allt..
Citera
2020-08-27, 19:00
Avslutad
Citat:
Du sitter ju och ljuger i tråden. Jag motbevisade dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in